Stránka 1 z 1
Napsal: pát 13.04.2012 08:43
od shade741
Zdravím, potřebuju radu, pošlo mi palivové čerpalo, vyndal jsem ho napojil na 12 v napřímo a ani tuk, tudíž soudím že je ko, následně jsem multimetrem měřil konektory: k plováku štáva jde, k čerpadlu nejde nic po otočení klíčku, když by mělo čerpadlo normálně "natáhnout" , relé čerpadla a pak to vedle něk které stím mají neco společného fungují normálně- cvakají, proto se ptám, kde je chyba? 6e mi najendou nejde čerpadlo a nejde tam ani štáva se mi zdá podezřelé, co ho mohlo odpalit? Pojistky jsou ok
update: Voltáž se objeví až když protočím motor, je to ok?

natáhnout by přece prvně mělo ne?
Napsal: pát 13.04.2012 10:29
od shade741
No takže staré čerpadlo jsem rozebral a na komutátoru a uhlíkách rýhy jako blázen, kdybych ho mel srovnat tak se už asi rozpadne. Takže tam je to jasné, ale co stím že na druhou polohu klíčku tam nejde šťáva a čerpadýlko si nemá jak natáhnout?

Napsal: pát 13.04.2012 14:02
od noname
čerpadlo nenatahuje vždy, je to něčím ovlivněné, ale nevím čím, nějak jsem potom zatím nebádal...
Napsal: pát 13.04.2012 18:37
od icecold
jak jsi včera vybíral nepotřebnou kabeláž, nezmrvil jsi něco?

Napsal: ned 15.04.2012 15:33
od shade741
no nezmrvil, ono to nedělalo tuším ani předtím ale nák sem neřešil, ono právě nenatáhne, ani když není v systému ani tlak ani palivo, ale jinak startuje na brnk takže to řešit asi nebudu
Napsal: ned 15.04.2012 15:38
od noname
co jsem laboroval s autama a čerpadlama, tak čerpadlo nenatahlo vždy, nevím jestli je tam nějaký časový interval, nebo snad teplota motoru, ale běžně jsem startoval 5 sekund než se natlakovalo a odvzdušnilo, ale nevěnoval jsem tomu pozornost, jen vím, že první pokusy tlačilo po otočení do kontrolek a při dalších pokusech až při startování... vím že to tak dělat má, tak jsem nad tím nefaral...
Napsal: ned 15.04.2012 15:42
od shade741
ok dík za poznatek
