Stránka 1 z 1

Napsal: sob 07.04.2012 16:22
od Aron
Prosím o radu,když stojím (asi i za jízdy,ale není to slyšet) a sešlápnu spojkovej pedál,tak se ozve zespodu auta cvakání,je to zhruba v úrovni pod řadicí pákou,ale zvenku auta,když spojku pustím cvakání zmizne,zařazení nebo vytáčení motoru nemá na tuto věc vliv,spojka funguje bez problémů,děkuji za rady.

Napsal: ned 08.04.2012 00:26
od MattyX
že by spojkové ložisko ? :)

Napsal: ned 08.04.2012 02:19
od Aron
Je slozita vymena?

Napsal: ned 08.04.2012 06:57
od Cuky
TAky si myslím že to bude ložiskem nic jináho by tam cvakat snad ani nemohlo. A složité to není ale musíš sundat převodovku. A pak doporučuji skontrolovat dosedací plochu ložiska na přítlačáku ty packy bývají dost ohoblovaný pokud se to ložisko přidírá.

Napsal: ned 08.04.2012 13:59
od Tompo
pokud se ozývá ložisko a bude dole převodovka, tak zrovna vyměnit celou sadu.

Napsal: ned 08.04.2012 17:41
od Aron
Celou spojku??To se mi moc teda menit nechce,zda se mi ze spojka funguje bez problemu,jen to cvakani a jeste se mi zda,ze jde celkem ztuha seslapnout spojkovej pedal,proti jinym autum,ale mozna je to u techto BMW normalni,nebo to je jina zavada.

Napsal: ned 08.04.2012 20:15
od MattyX
pokud uz budes mit dole prevodovku , na spojku se podivej v jakym je stavu , premer si kolik mm ma lamela , zkontroluj pritlacak jestli neni uz na pul vyhratej jinak vymen celou sadu ... da se sehnat od 3000 podle toho co mas za motor ;) lozisko zvlast te vyjde cca do tacku se vlezes podle toho jaky a od koho ...

Napsal: ned 08.04.2012 22:17
od Aron
OK,dekuju moc.kazdopadne s tim napred nekde zajedu na rampu,abych se podival,jestli je to opravdu to lozisko,mam E36,323.

Napsal: pon 09.04.2012 12:45
od bmwfan18
Mam podobnej problem, ale naopak kdyz je motor zahratej a auto jede na volnobeh tak se ozyva "lehky klepani" kdyz seslapnu spojku zmizi to. Taky mi bylo receno, ze to je nejspis lozisko. Tedy aspon v to doufam :-)

Napsal: pon 09.04.2012 13:05
od MattyX
no to je zase lozisko v prevodovce :D

Napsal: pon 09.04.2012 15:25
od Tompo
stejně tak to může být spojkové ložisko...

Napsal: pon 09.04.2012 21:33
od bmwfan18
uvidime...spis premejslim kde v Praze a okoli to nechat udelat.

Napsal: čtv 12.04.2012 13:10
od bmw335
tohle chrastění při nesešlápnuté spojce a po sešlápnutí, kdy zmizí sem měl u e36 M3 taky bylo to dost nepříjemný jak dýzl, ale ted e92 335i je to tam taky, sice o hodně míň ale taky. Prej to jsou synchrony v převodovce jak se točej a dělá to jen za tepla

Napsal: čtv 12.04.2012 16:14
od Aron
Me to dela jen pri zahratem motoru a pri seslaple spojce,je to jak kdyby tam klepal nejakej kryt,otacky na to nemaji vliv.Kdyby to byly synchrony,muze se s tim jezdit?Me to ale pripada,ze ten zvuk vychazi spis z venku auta.

Napsal: pát 13.04.2012 12:21
od bmw335
pokud ti to dělá při sešláplé spojce tak to synchrony nejsou, to je spojkové ložisko. Pokud to dělá zahřáté bez sešláplé spojky a po sešlápnutí zmizí jsou to synchrony. V Německu mi řekli že to je akustická závada ne mechanická.

Napsal: pát 13.04.2012 18:26
od Kalasnikov
nesouhlasím, chrastění synchronů znám z jednoho specifického případu a to nejde o bmw.

v obou popsaných situacích může jít o spojkové ložisko ono je totiž někdy paradoxně hlučnější když se jen protáčí než když je zatíženo po vyšlápnutí.

Napsal: sob 14.04.2012 07:37
od bmwfan18
Ta "akusticka zavada" by v tom pripade byla dost neprijemna a na auto takovyhle tridy by to bylo dost nevhodny. Doufam, ze s tim pujde neco udelat...