Stránka 1 z 1
Napsal: sob 07.04.2012 16:22
od Aron
Prosím o radu,když stojím (asi i za jízdy,ale není to slyšet) a sešlápnu spojkovej pedál,tak se ozve zespodu auta cvakání,je to zhruba v úrovni pod řadicí pákou,ale zvenku auta,když spojku pustím cvakání zmizne,zařazení nebo vytáčení motoru nemá na tuto věc vliv,spojka funguje bez problémů,děkuji za rady.
Napsal: ned 08.04.2012 00:26
od MattyX
že by spojkové ložisko ?

Napsal: ned 08.04.2012 02:19
od Aron
Je slozita vymena?
Napsal: ned 08.04.2012 06:57
od Cuky
TAky si myslím že to bude ložiskem nic jináho by tam cvakat snad ani nemohlo. A složité to není ale musíš sundat převodovku. A pak doporučuji skontrolovat dosedací plochu ložiska na přítlačáku ty packy bývají dost ohoblovaný pokud se to ložisko přidírá.
Napsal: ned 08.04.2012 13:59
od Tompo
pokud se ozývá ložisko a bude dole převodovka, tak zrovna vyměnit celou sadu.
Napsal: ned 08.04.2012 17:41
od Aron
Celou spojku??To se mi moc teda menit nechce,zda se mi ze spojka funguje bez problemu,jen to cvakani a jeste se mi zda,ze jde celkem ztuha seslapnout spojkovej pedal,proti jinym autum,ale mozna je to u techto BMW normalni,nebo to je jina zavada.
Napsal: ned 08.04.2012 20:15
od MattyX
pokud uz budes mit dole prevodovku , na spojku se podivej v jakym je stavu , premer si kolik mm ma lamela , zkontroluj pritlacak jestli neni uz na pul vyhratej jinak vymen celou sadu ... da se sehnat od 3000 podle toho co mas za motor

lozisko zvlast te vyjde cca do tacku se vlezes podle toho jaky a od koho ...
Napsal: ned 08.04.2012 22:17
od Aron
OK,dekuju moc.kazdopadne s tim napred nekde zajedu na rampu,abych se podival,jestli je to opravdu to lozisko,mam E36,323.
Napsal: pon 09.04.2012 12:45
od bmwfan18
Mam podobnej problem, ale naopak kdyz je motor zahratej a auto jede na volnobeh tak se ozyva "lehky klepani" kdyz seslapnu spojku zmizi to. Taky mi bylo receno, ze to je nejspis lozisko. Tedy aspon v to doufam

Napsal: pon 09.04.2012 13:05
od MattyX
no to je zase lozisko v prevodovce

Napsal: pon 09.04.2012 15:25
od Tompo
stejně tak to může být spojkové ložisko...
Napsal: pon 09.04.2012 21:33
od bmwfan18
uvidime...spis premejslim kde v Praze a okoli to nechat udelat.
Napsal: čtv 12.04.2012 13:10
od bmw335
tohle chrastění při nesešlápnuté spojce a po sešlápnutí, kdy zmizí sem měl u e36 M3 taky bylo to dost nepříjemný jak dýzl, ale ted e92 335i je to tam taky, sice o hodně míň ale taky. Prej to jsou synchrony v převodovce jak se točej a dělá to jen za tepla
Napsal: čtv 12.04.2012 16:14
od Aron
Me to dela jen pri zahratem motoru a pri seslaple spojce,je to jak kdyby tam klepal nejakej kryt,otacky na to nemaji vliv.Kdyby to byly synchrony,muze se s tim jezdit?Me to ale pripada,ze ten zvuk vychazi spis z venku auta.
Napsal: pát 13.04.2012 12:21
od bmw335
pokud ti to dělá při sešláplé spojce tak to synchrony nejsou, to je spojkové ložisko. Pokud to dělá zahřáté bez sešláplé spojky a po sešlápnutí zmizí jsou to synchrony. V Německu mi řekli že to je akustická závada ne mechanická.
Napsal: pát 13.04.2012 18:26
od Kalasnikov
nesouhlasím, chrastění synchronů znám z jednoho specifického případu a to nejde o bmw.
v obou popsaných situacích může jít o spojkové ložisko ono je totiž někdy paradoxně hlučnější když se jen protáčí než když je zatíženo po vyšlápnutí.
Napsal: sob 14.04.2012 07:37
od bmwfan18
Ta "akusticka zavada" by v tom pripade byla dost neprijemna a na auto takovyhle tridy by to bylo dost nevhodny. Doufam, ze s tim pujde neco udelat...