Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.04.2012 12:37
od koldan
Dobrý den,mám problém.Vybila se mi baterie u E91 a nemůžu se vůbec dostat do auta.Měl by někdo řešení?Doufám,že nebudu muset rozbít okno!Děkuji

Napsal: ned 01.04.2012 12:43
od Netopyr
nedostaneš se ani do kufru?
u e34 jsem měl stejný problém a nakonec jsem se dostal do kufru, rozebral světýlko a připojil baterku, pak už centrálem normálně odemkl :c)

případně potom leda zespoda rozebrat plasty a zkusit se dostat do motoru

Net.

Napsal: ned 01.04.2012 12:44
od Dave320
Měl bys mít klíč, kterým otevřeš kufr a jsi u baterie.Alespoň tak to mám u své E90.Ten klíč je v ovladači, viz foto a zámek je u osvětlení zadní SPZ.

Napsal: pon 07.07.2014 21:54
od mates5
Nevíte někdo jak se měni v tomto ovladači baterie? V navodu je popsany postup kde se odloupne mala krytka zezadu ale muj ovladač ji nema ,je složeeny jen ze dvou dilu a drži k sobě docela fest

Napsal: úte 08.07.2014 11:44
od rostak
Co jsem četl, tak v klíči který je tady na fotce se baterie vyměnit normálně nedá. Jde to jen, když s klíč opatrně rozřízne a po výměně znovu slepí...

Napsal: úte 08.07.2014 13:43
od DKx
Mám keyless, klíč jak na foto, a krytku na baterii tam mám.

Napsal: úte 08.07.2014 14:50
od majkouch
přesně tak, stejnej klíč - krytka je z druhý strahy, jen vyloupnout krytku a baterie je hned pod ní...

Napsal: úte 08.07.2014 14:54
od xyron
ach jo hoši hoši....

1) pokud má auto "comfort acces", tj otevírání a startování bez klíče .. pak je v klíči vyměnitelná baterie.. která se nedá dobíjet.. musí se čas od času vyměnit

2) pokud auto nemá "comfort acces", v klíči je pevná baterka která není přístupná a dobíjí se pokaždé když je klíč v zapalování a běží motor...

Napsal: úte 08.07.2014 15:02
od rostak
Takže k bodu 2) nemám comfort acces. Pokud baterie (jako každá jiná) časem odejde do věčných lovišť, nezbývá mi nic jiného než naklusat do BMW a nechat si objednat nový klíč? Já sem právě někde četl, že ten akumulátor co tam je není nic co by se nedalo běžně sehnat a dá se právě vyměnit jen rozříznutím a pak následným slepením...?

Napsal: úte 08.07.2014 15:11
od xyron
rostak: přesně, odpověděl sis sám... bud nový klíč nebo ho fyzicky říznout a vykuchat...

Napsal: stř 09.07.2014 10:14
od mates5
Fajn díky zkusím ho rozkuchat

Napsal: stř 09.07.2014 12:46
od DKx
Nedávno jsem ten svůj klíč (zbytečně) rozebíral. Přestože, jak jsem již uvedl, mám variantu s krytkou, tak zbytek klíče je zatavený a musí se rozlepit.

Doporučuji postupovat tak, že nejprve šroubovákem rozklížíš spoj z vnitřní strany oka na kroužek na klíče. Počítej s tím, že plast rozrýpeš, ale uvnitř to nevadí. Jakmile se ti podaří udělat škvíru v tom oku, strč tam čepel nože naplocho a pomalu okolo prasklinu rozšiřuj.
Klíč je slepen, resp. zataven po celém obvodu, tloušťka tak 2mm. Ihned začíná plošák, takže s nožem opatrně. I když ten plošák má zkraje pár milimetrů rezervu.

Napsal: stř 09.07.2014 12:49
od DKx
hmm ty rozumy jsem si mohl nechat a rovnou tu plácnost výsledky pana Googla

Obrázek

Obrázek

Napsal: stř 09.07.2014 12:54
od mates5
diky za info auto normalně startuje ale nefunguje jen dalkač na central, druhý klič v pohodě.Nemusí se to po vyměně baterie nějak nakonfigurovat?

Napsal: stř 09.07.2014 13:02
od DKx
ne