Stránka 1 z 1
Napsal: pát 30.03.2012 13:23
od Danny13
minulý týden jsem si urval přední podběhy (asi nebudu víc komentovat, jaký jsem idiot - moc vysoký obrubník

).....koupil jsem nějaké z druhovýroby, ale samozřejmě jsou bez šroubků.....nevíte někdo jaký typ tam je a kolik jich potřebuju???.....chci je tam o víkendu přidělat, protože má být znova hnusný počasí......jedná se o E36 318is coupe (1993)
jinak koupil jsem je od firmy AMP (VAN WEZEL)
Napsal: sob 31.03.2012 14:37
od stan83
Napsal: sob 31.03.2012 15:52
od Danny13
díky, to jsem hledal

Napsal: pon 02.04.2012 17:58
od Figa
Ahoj vyndal jsem přední podběhy a jsou rozpraskané. Jaký je rozdíl mezi origo a neorigo? Je tam rozdíl 500 Kč a to je dost. U jiných věcí bych to neřešil a vzal origo, ale tohle je kus plastu, který nic nenese.
Napsal: pon 02.04.2012 18:41
od Dabler
rozdil, jsou trochu jinak prolisovane( ochuzene na materialu tam kde jinak origo saha je kratsi), maj kratsi ten vyvod pro kanal na privod chlazeni vzduchu k brzdam, takze obcas ta hubice vyskoci je ji treba nejak "slepit" s podbehem. jinak pasuje a za tu cenu je to adekvatni nahrada pokud silhas po cene. a jeste neni soucasti to gumove tesneni co se jakoby zandava za hranu lemu blatniku ta se musi pouzit stavajici z origo. a nektere diry jsou nesmyslne vrtnuty takze pripadne prevrtat.
Napsal: pon 02.04.2012 18:46
od Figa
Tak to jsi mě nepotěšil. To mi za to asi opravdu nestojí. A ještě co všechno jste kupovali jako montážní materíál? Jaké šrouby a ty plíšky? V EtK to není úplně přesně popsáno, tak se ptám jestli máte nějaké zkušenosti.
Napsal: pon 02.04.2012 19:30
od paveld
Origo ten podběh stojí kolem 500.-, nepodíval ses blbě? Neorigo je trochu tvarově jiný, ale to se dá pořešit, větší problém dle mě je, že se hned láme a nic nevydrží.
Napsal: pon 02.04.2012 19:47
od Figa
Napsal: pon 02.04.2012 20:43
od icecold
já mám jeden z autokelly a musím říct že hrůza a děs, vůbec to nelicuje, odstavá to nahoře u pružiny, náfuk na brzdy tam nejde dostat vůbec, a ještě ke všemu jsem ho musel tvarovat fenem aby jakš takš sednul, ale musím říct, že je ten plast pružnější než origo, ale stejně, měl jsem si koupit aspoň jetej originál...
Napsal: pon 02.04.2012 20:53
od paveld
Tak to už vzhledem k ceně bych to koupil origo. Pokud to nezdražili, tak to stálo loni nebo předloni kolem pětistovky a je to i včetně těsnící gumy, která u těch neorigo nebývá.
Napsal: pon 02.04.2012 21:24
od Figa
Ok koupím origo. Ví někdo jaký montážní materiál přesně? Mám to najduté, ale moc tomu nevěřím, že jsem to trefil.
Napsal: pon 02.04.2012 23:33
od paveld
Napsal: pon 02.04.2012 23:38
od Figa
Jo z toho to mam najdute. Ta 6 je ta plechova podlozka a pak tam jsou 2 srouby jenze ja jich vysrouboval 5 a 2 a 2 jsou stejny a patej je jinej, tak v tom mam bordel. Proto se ptam jestli uz nekdo kupoval.
Napsal: úte 03.04.2012 00:04
od paveld
Podle mě 3,7,8,9. Já to kupoval, ale nebyl jem si jistý počtem a radši jsem bral všechno po více kusech. Kupoval jsem s tim ale i různý jiný šrouby a vim že mi něco přebývalo, ale už netušim co.
Napsal: úte 03.04.2012 10:11
od Figa
Díky asi to tak udělám. Kdyby jste někdo ještě věděl, tak prosím napište. Tady
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... m_technic/ k té krytce co drží podběh a nárazník 21, bych vzal 12x šroub 28 a 16 tu plechovou matici. Je to tak?
Napsal: stř 04.04.2012 08:24
od Figa
No tak chlapi to jste nikdo neobjednával?

Ještě mám dotaz. Nemůžu v ETK najít jaké šrouby patří na motor sahary. Jsou tam 3 torxy. Díky.