Stránka 1 z 1
Napsal: ned 11.03.2012 15:31
od DWXak
Zdravíčko, do teď jsem to nějak ignoroval, ale zkouším dávát kupéčko do kupy, tak budu muset vyřešit i tohle...
Koupil jsem tu na klubu velký bc místo malého (jen hodiny a check), úspěšně namontoval a vše funguje. Jen spotřebu mi to ukazuje o 3l menší...
Zjistil jsem to tak, když jsem si na BC nastavil aktuální(okamžitou) spotřebu, a podle budíků jsem se jí snažil držet na 10L tak BC ukazovalo 7L.
Tady na fóru je jak to nastavit pomocí nějakýho koeficientu, ale já tam mám nastavenou tu maximální možnou hodnotu (tuším 1250), takže už to svépomoci upravit více nemůžu...
Jak se to dá tedy řešit?

Napsal: ned 11.03.2012 19:14
od Brody
Mě fascinujou lidi co počítají spotřebu všelijakýma obdivuhodnýma způsobama. Když chceš změřit spotřebu přesně tak tam nalej plnou, vynuluj dení počítadlo km, vyjezdi a pak zase nalej plnou. Potom si vyděl litry co znovu nabereš počtem km z deního počítadla km, vynásob stem a máš +- přesnou spotřebu.
Jinak palubák vždy kecá.
Dál doplň jaké auto máš, motorizaci. Dál je rozdíl jestli máš velkej BC danej ze čtyřválu do šestiválu a naopak.
A další je tu sekce FAQ a tam o BC je to mraky.

Napsal: ned 11.03.2012 19:35
od Lucifer
Mě BC nekecá

Napsal: pon 12.03.2012 08:22
od Totic
Mě ukazuje OBC hodnotu 850 s rozdílem jen nějakou tu +/- decku, ještě budu kalibrovat. A nevíš ze které motorizace tvý OBC pochází? To máš nejspíš ze čtyřválu, ale tam jsou vzácností.. Taky mi OBC prvně ukazovalo 5,5l místo 10l na ekonoměru, ale prohodil jsem ho s kamošem z 318i, jemu zase ukazoval 17l místo 10l a už to bylo jen na dokalibrování.. Nikde jsme stejně nedohledali jak přenastavit OBC přes diagnostiku jak píše Jarda ve FAQ, tak leda napiš jemu.
Btw. 2 Brody: takhe se právě částečně počítá i spotřeba pro kalibraci, motorizaci má v podpisu a FAQ snad viděl, když o tom píše.
Napsal: pon 12.03.2012 09:03
od Dacud
mas tam bc ze ctyrvalce... bud se zeptat jardy jestli by ti to neudelal nebo s nekym vymen bc

Napsal: pon 12.03.2012 09:58
od Miguel
Překodovat BC a bude to cajk, případně pak podle reálné spotřeby doladit korekcí přímo na BC.
Napsal: pon 12.03.2012 16:16
od DWXak
Tak FAQ jsem četl, snad to vyzní i z přízpěvku ohledně koeficientu... To s dotankováním mi je jasný, já svojí spotřebu znám, ale jen jsem chtěl vyřešit tohle, když už tu funkci na BC mám

Motorizace viz podpis a co se týče BC, podle Maysnera od kterého ten BC mám, by mělo bejt z šestiválu takže to snad problém nebude... Asi mi nezvejvá, než se zeptat toho co psal návod, ohledně tý diagnostiky

Napsal: úte 13.03.2012 13:29
od Totic
No a když dáš koeficient na 1000 tak to ukazujr kolik?
Napsal: úte 13.03.2012 20:19
od DWXak
ted ukazuje 7l místo 10l... na koeficient 1000 to ukazovalo něco kolem 3,5l...
Napsal: čtv 15.03.2012 23:33
od Totic
To mě na KVBR: 1000 ukazovalo taky a myslel jsem si, že je OBC původně z nějakýho dieslu

Ve 4válu by ti šlapal dobře..
Napsal: sob 17.03.2012 17:01
od DWXak
To je hezký

Ale ty dva válce mi prostě přebejvaj

Zatím na to teda házím bobek a bude se to řešit až bude všechno důležitější hotový

Napsal: úte 11.09.2012 03:39
od Bzuker
Totic píše:To mě na KVBR: 1000 ukazovalo taky a myslel jsem si, že je OBC původně z nějakýho dieslu

Ve 4válu by ti šlapal dobře..
jakože BC z 6válu funguje u 4válce lépe než naopak?