Stránka 1 z 1
Napsal: pon 05.03.2012 19:03
od 320Miafie
Čau,
před měsícem jsem si nechal dobít v akumě moji originál BMW batreii z e91 330d, z důvodu slabšího napětí.
Měl jsem špatné žhaviče, takže auto v zimě déle startovalo až jednou nenastartovalo vůbec a zrovna po ruce nebylo žádné k nastartování přes kabely.
Takže za 880Kč mi baterii dobili s tím, že je ok.
Po instalaci nových žhavičů s novou řídící jednotkou a nabité baterie auto naskočilo na drc.
Bohužel minulý týden jsem stál cca. 10 minut na parkovišti se zapnutým radiem a auto už nastartovat nešlo. Takže opět start přes kabely a vše ok.
Doma jsem opět nechal hrát radio abych prověřil, jestli to nebyla náhoda a nebyla. Opět auto nenastartovalo.
Ptám se, je možné, že by v akumě nějak poškodili baterii nebo může být závada v elektroinstalaci?
Díky za odpovědi.
PS Něco podobného se řešilo na e90post a tam prý to řešili novou baterii a přeprogramováním auta...
Napsal: pon 05.03.2012 19:39
od KKarlos111
dobití baterie za 880kč??!!no to si děláš prdel

Napsal: pon 05.03.2012 22:22
od 320Miafie
akuma kromeriz. pred nabitim mi rekli ze kolem 500 tak jsem si rikal ok. druhy den mi to vyzvedl kamos a dovezl mi doklad na 880!
Napsal: úte 06.03.2012 00:24
od kawazx6r01
Asi si založím firmu na dobíjení baterii:)) Ta baterka bude asi KO, zalezi jak je stara....Ja mam 320d E91, baterka od vyroby, cca 6 let a taky uz po ctvrt hodine hrani radia ma co delat....ale zatim vzdycky nastartovala....
Napsal: úte 06.03.2012 17:58
od KKarlos111
to bych jim nedal.pridas litr a mas novou
Napsal: úte 06.03.2012 19:00
od Lucifer
Za 800kč si koupíš vlastní chytrou nabíječku která hlídá přebití baterie a je schopná i oživení podvybitý baterky.
No tak kup novou varty stojí od 2000

do 330d bych koupil 100Ah
Napsal: úte 06.03.2012 19:14
od 320Miafie
Vyreseno. Chyba v dodatecne instalaci tazneho zarizeni. Auto melo i maly odber pri vypnutem zapalovani.
Napsal: úte 06.03.2012 19:19
od Lucifer
To musel bejt odběr kolem 10A aby ti to za 8hodin stihlo vymlátit baterku
Napsal: úte 06.03.2012 22:05
od janbrasna
No to je právě problém/otázka, co v tom je… Pokud to je gelovka nebo AGM (které BMW poslední roky dává jako standard), tak je na to potřeba spešl nabíječka atp. a nová AGMka taky bude stát ke 4k…
Otázka je, jestli náhodou neni auto nastavený na normální baterku třeba a neni tam místo ní AGM (nebo opačně), to pak ŘJ alternátoru může při nabíjení baterku dobře oddělávat…
Jinak souhlas tady, aktuální baterku mam taky jen pár let starou a stačí chvíle nepozornosri a je hned vybitá (resp. BC napráší, že je slabá…) Radši koupim novou a necham jí nakódovat a zaregistrovat do auta, ať se trochu srovnají IBS a ostatní moduly, co s tim souvisí…
Napsal: stř 07.03.2012 09:40
od 320Miafie
Takze tazne je zapojene spravne,chyba je na strane vyrobce,ktery o tomto konkretnim problemu vi,ale jeste ho neresil....
Napsal: úte 13.03.2012 18:42
od KKarlos111
co mam delat kdyz neznam kod od radia a potrebuji vytahnout baterku?je to e90

Napsal: úte 13.03.2012 22:18
od Selix
A ma radio v e90 vubec nejaky kod? Sry je-li to hloupy dotaz
Napsal: úte 13.03.2012 22:56
od janbrasna
Aniž bych chtěl blbě radit, tak u nových aut jsou ve všech modulech nakódované VIN (proto se všechny nové, přidané a měněné moduly musí nakódovávat), proto žádný kód k rádiu jako to bývalo dřiv není potřeba.
Nicméně stejně doporučuju připojit na nabíjecí špunty v motorovém prostoru druhou baterii, nebude ti to pak házet chyby aktivního řízení, airbagů a podobné co se může objevit, taky nepřijdeš o paměti a nastavení.
Napsal: stř 14.03.2012 19:59
od KKarlos111
ktere spunty myslíš? vidím tam jen cerveny na plus.
Napsal: stř 14.03.2012 22:29
od janbrasna
Napsal: stř 14.03.2012 22:36
od janbrasna
Teď koukam k sobě do manuálu, a tady je to na V8 prozměnu takto:
Napsal: čtv 15.03.2012 00:20
od BudVlad
E90:
Napsal: čtv 15.03.2012 00:53
od janbrasna
A na tom obrázku vlevo dole je vidět i mínus, mrknul jsem tomu i na manuál…
BudVlad píše:http://www.e90post.com/forums/bpgarage.php?do=view&id=7588
Mimochodem krásnej kousek!