Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
325TDS jak přidat naftu na čerpadle
ahoj, nevíte někdo jak se přidává nafta na čerpadle u TDS kde je tam ten šroubek kterým se to přidává a o kolik to tak potočit at to nepřeženu? mám tam chip na 170hp, zvedlý tlak na obtoku turba o 3 otáčky, zaslepený ERG, a KaN vložka filtru, díky za rady a případně budu rád i za nějakou fotku, díky
hybes pouze hlavickou na cerpadle ale v tomto pripade, musis na diagnostiku a posouvat hlavicku a hlidat si hodnoty na diagnostice ma to byt 5-7mg/hub kdyz pujdes mimo tuto toleranci tak to bude mit mozna vliv na startovani a nevim jestli to pojede lip, neni to jak u mech.cerpadla kde si pridas naftu sroubkem,
jde to chytit i podle ucha a rozumu, ja si nastavuju skoro na kazdym tdsu vyšší dávku a to tak že lehce povolim čtyři šroubky hlavy čerpadla, lale opravdu jen lehce aby nevytykala nafta ( pokud mas jeden z nich jeste original a nemas spravnej klic tak to jde i s utazenym) a lehce klepnes do hlavicky treba pres nastavec golasady směrem ke keabine. Idealne je to delat při nastartovanym motoru, kdyz to prezenes uslysis to, ale vzdy jen tukni , jdi do kabiny a pridej tak na 2500 otacek a pust plyn pokud pujde rucicka otackomeru dolu a pribrzdi na chvilku u 1000 otacek, mas nejvyšší možnou dávku, když pridas pak vic, bude se už motor hadat, nebo zustane na 1000 otackach moc dlouho a bude skytat, pak bys musel zas klepnou cerpadlo kousek zpet, pak sroubky zas utahnout a zkusit znovu jestli to tak zustalo a trada jedes. 

Auto je živější, spotřeba záleží na noze
No a pokud máš velký BC tak ti kecá ukazování průměrný spotřeby, ukazuje míň než je skutečost. Pokud ho nemáš tak je to jedno.
Dělám to z každým tds a je to znát a většinou to lépe chytá za tepla. Pak ještě upravuju wastegate na turbu aby dele tlačilo něž otevře do výfuku a je to žihadlo
Samozřejmě na chip tuning to nemá, ale je to zadarmo 




-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
tady mám problém pomůžete mi?
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=115791
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=115791
zdravím, ted řeším problém s dávkou paliva u TDSa.
Měnila se elektrická hlava na čerpadle kvůli změně motoru TD do TDSa auta.
A potřeboval bych poradit:
1) lektronickou hlavou se pohybuje když musí být motor v provozní teplotě?
2) motor pokuckává a když se přidá plyn chová se jako benzín, vůbec nejde černej dým a nekouří, bylo se to projíždět a nejede to.
3)když posunu na volnoběh čerpadlo směrem ke kabině motor padne na minimum volnoběžných otáček 400 a mín
Může mi někdo poradit?
Měnila se elektrická hlava na čerpadle kvůli změně motoru TD do TDSa auta.
A potřeboval bych poradit:
1) lektronickou hlavou se pohybuje když musí být motor v provozní teplotě?
2) motor pokuckává a když se přidá plyn chová se jako benzín, vůbec nejde černej dým a nekouří, bylo se to projíždět a nejede to.
3)když posunu na volnoběh čerpadlo směrem ke kabině motor padne na minimum volnoběžných otáček 400 a mín

Může mi někdo poradit?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
cau, hybat tou hlavou muzes kdy chces, jednotka si sama doladuje predvstrik. bod cislo 2 muze byt zpusoben tim, ze podle kroku 1, tam mas momentalne velmi malou davku. na druhou stranu, ja mel i chip a stejnak mi to nekourilo
k bodu 3, hybanim celeho cerpadla se nastavuje zakladni predvstrik pri kompletizaci motoru. kdyz to delas podle ucha, tak aby motor nemel prilis tvrdy chod (vic by klepal, hodne pujde za plynem do otacek), pokud bude prilis maly, chod motoru bude hodne klidny, ale kdyz to timto smerem prezenes, nebude se mu chtit do otacek, takze nastavit nejaky kompromis. a hlavne, kdyz to nejak nastavis, tak zkusit nastartovat. myslim, ze s vyssim predvstrikem lepsi starty (snad se nepletu).
