Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325TDS jak přidat naftu na čerpadle

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mev1
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 23.01.2012 01:00

#1 Příspěvek od mev1 »

ahoj, nevíte někdo jak se přidává nafta na čerpadle u TDS kde je tam ten šroubek kterým se to přidává a o kolik to tak potočit at to nepřeženu? mám tam chip na 170hp, zvedlý tlak na obtoku turba o 3 otáčky, zaslepený ERG, a KaN vložka filtru, díky za rady a případně budu rád i za nějakou fotku, díky
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#2 Příspěvek od Tompo »

Pokud se nepletu, hýbalo se s hlavou čerpadla, ale... Už je to dýl, co se to tu řešilo, tak abych nekecal...
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#3 Příspěvek od kizby »

žádný šroubek na štelování čerpadla u tds není, je tam elektronická hlava, můžeš maximálně přidat dávku posunem hlavy čerpadla. V mojich příspěvkách to určitě někde najdeš.
milius
Registrovaný
Příspěvky: 222
Registrován: ned 01.11.2009 01:00

#4 Příspěvek od milius »

hybes pouze hlavickou na cerpadle ale v tomto pripade, musis na diagnostiku a posouvat hlavicku a hlidat si hodnoty na diagnostice ma to byt 5-7mg/hub kdyz pujdes mimo tuto toleranci tak to bude mit mozna vliv na startovani a nevim jestli to pojede lip, neni to jak u mech.cerpadla kde si pridas naftu sroubkem,
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#5 Příspěvek od kizby »

jde to chytit i podle ucha a rozumu, ja si nastavuju skoro na kazdym tdsu vyšší dávku a to tak že lehce povolim čtyři šroubky hlavy čerpadla, lale opravdu jen lehce aby nevytykala nafta ( pokud mas jeden z nich jeste original a nemas spravnej klic tak to jde i s utazenym) a lehce klepnes do hlavicky treba pres nastavec golasady směrem ke keabine. Idealne je to delat při nastartovanym motoru, kdyz to prezenes uslysis to, ale vzdy jen tukni , jdi do kabiny a pridej tak na 2500 otacek a pust plyn pokud pujde rucicka otackomeru dolu a pribrzdi na chvilku u 1000 otacek, mas nejvyšší možnou dávku, když pridas pak vic, bude se už motor hadat, nebo zustane na 1000 otackach moc dlouho a bude skytat, pak bys musel zas klepnou cerpadlo kousek zpet, pak sroubky zas utahnout a zkusit znovu jestli to tak zustalo a trada jedes. :)
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#6 Příspěvek od Tompo »

A ještě by mě zajímala druhá stránka věci - jak je to znát na spotřebě a výkonu?
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#7 Příspěvek od Paty »

a pojede to víc? když se to udělá?
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#8 Příspěvek od kizby »

Auto je živější, spotřeba záleží na noze :) No a pokud máš velký BC tak ti kecá ukazování průměrný spotřeby, ukazuje míň než je skutečost. Pokud ho nemáš tak je to jedno. :) Dělám to z každým tds a je to znát a většinou to lépe chytá za tepla. Pak ještě upravuju wastegate na turbu aby dele tlačilo něž otevře do výfuku a je to žihadlo :) Samozřejmě na chip tuning to nemá, ale je to zadarmo :)
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#9 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli tady z fóra někdo dělá chip na TDSo nebo musím do nějaký firmy?? :oops: A ještě bych se chtěl zeptat, na kolik zvedáte tlak turba u TDSa. Děkuji
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna

#10 Příspěvek od k5ynd1 »

chip tu urcite dela vice lidi. staci HLEDAT. abys nasel nekoho v tvem okoli. myslim, ze cidlo tlaku je do 1,5baru. v serii tusim tlaci 1,1b. zkusil bych tak 3 otocky a potom zkusit do kopce na petku (jestli to uz neni moc a nepada to do nouzaku).
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#11 Příspěvek od Paty »

Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#12 Příspěvek od Paty »

zdravím, ted řeším problém s dávkou paliva u TDSa.
Měnila se elektrická hlava na čerpadle kvůli změně motoru TD do TDSa auta.
A potřeboval bych poradit:
1) lektronickou hlavou se pohybuje když musí být motor v provozní teplotě?
2) motor pokuckává a když se přidá plyn chová se jako benzín, vůbec nejde černej dým a nekouří, bylo se to projíždět a nejede to.
3)když posunu na volnoběh čerpadlo směrem ke kabině motor padne na minimum volnoběžných otáček 400 a mín :(
Může mi někdo poradit?
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna

#13 Příspěvek od k5ynd1 »

cau, hybat tou hlavou muzes kdy chces, jednotka si sama doladuje predvstrik. bod cislo 2 muze byt zpusoben tim, ze podle kroku 1, tam mas momentalne velmi malou davku. na druhou stranu, ja mel i chip a stejnak mi to nekourilo ;-) k bodu 3, hybanim celeho cerpadla se nastavuje zakladni predvstrik pri kompletizaci motoru. kdyz to delas podle ucha, tak aby motor nemel prilis tvrdy chod (vic by klepal, hodne pujde za plynem do otacek), pokud bude prilis maly, chod motoru bude hodne klidny, ale kdyz to timto smerem prezenes, nebude se mu chtit do otacek, takze nastavit nejaky kompromis. a hlavne, kdyz to nejak nastavis, tak zkusit nastartovat. myslim, ze s vyssim predvstrikem lepsi starty (snad se nepletu).
bjukemen
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 30.10.2008 01:00

#14 Příspěvek od bjukemen »

..tiez som to nastavoval posledne podla ucha aj predvstrek aj startovaciu davku s hlavou, ale este jej musim kusok prituknut bo otacky sa mi nezastavia ani na kus na cca 1000 takze este pridat :)
andysekk
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 09.02.2011 01:00
Bydliště: Břeclav

#15 Příspěvek od andysekk »

Pánové prosím o radu jak přidat ten tlak na TURBU??
Odpovědět