Stránka 1 z 1

Napsal: stř 22.02.2012 20:39
od Engl
Motor po dosažení 3500ot nebo o něco víc najednou zvadne jako když je v omezovači.Pokud uberu plyn po chvilce se sebere a jede normálně ,teda zase jen do určitých otáček.Dělá to i při protočení bez rychlosti a na plný plyn točí tak 5700 a konec.Mám ho chvilku tak zatím nevím kam sáhnout.Jinak svíčky v pohodě elektrody zlato hnědé,volnoběh drží otáčky ,jen když je studený tak trochu kolíšou.Ozývá se jeden hydroštel .nalitá přísada do oleje co jsem tady vyčetl ,trochu se to zlepšilo ale stejně koupím nové a vyměním.

Napsal: stř 22.02.2012 21:06
od Fx
To bude ještě M40, tam je klasika kombinace vačky, hydroštelů a koníků. Tohle bych asi zkontroloval. Cvaká ten motor?

Napsal: čtv 23.02.2012 01:29
od kourk
me tohle u starýho forda delal rozsypanej kat. uplně se ucpal výfuk že byl neprůchozí skoro.

Napsal: čtv 23.02.2012 01:49
od petelin
Tak jak píše Fx..
Kámoš to měl taky na svojí m40, netočilo mu to nad 5500, motor se jakoby kousl..

Napsal: čtv 23.02.2012 06:09
od Engl
Jo ten motor trochu cvaká ,jak je tam ta přísada od Liqui Moly na hydroštely tak je to trochu lepší ale najeto s ní tak 60 km ale do otáček stejně nejde /olej tam byl děsný /a je tam laděný konec a dost to řve,pokud by to bylo ucpaný tak bych řekl že to bude utlumený .Jo a po nastartování počitač ukazuje poslední žlutou a červenou -olej servis.

Napsal: čtv 23.02.2012 10:58
od petelin
to že tam dáš přísadu na hydroštely aby necvakaly už moc nezachráníš..
Pokud sis vyměnil olej, tak se ukazatel stavu oleje dá resetovat spojením pinu 19(kostra) a 7 v zásuvce motoru na diagnostiku

Napsal: úte 06.03.2012 06:29
od Engl
po výměně dvou vadných hydroštelů/měkké šly stlačit rukou/ byly jiné než zbytek ,řekl bych že ještě origo /198000 km/ točí do 5500 v pohodě a vadne až tam.Je to ještě trochu hlučné ,vačka už také nic moc tak asi proto/má takovou hranku za vrcholem.

Napsal: úte 06.03.2012 11:58
od libovka
Vačka se špatně maže a pak se vyjede.Hlavním problémem jsou vyjeté koníky do kterých se vyjede žlábek a pak nedostatečně otvíraj ventily.