Stránka 1 z 1

Napsal: pát 20.01.2012 14:14
od drbi
Ahoj, chci se zeptat zda je to normální, když při chladnějším počasí po nastartování motor nepříjemně vibruje až to hází s celým autem, toto trvá chvíli než se motor ohřeje. Někde jsem četl, že po 100 t/km se má měnit nějaký pohlcovač vibrací na motoru. Auto má 195 tis/km.

Napsal: pát 20.01.2012 14:37
od BudVlad
Jaký tam máš motor?

Napsal: pát 20.01.2012 14:42
od drbi
Mám 120 kw rok 2006 přesný typ takhle nevím z hlavy. To to 2.0

Napsal: pát 20.01.2012 14:54
od BudVlad
Tak je to asi N46 čtyřválec. Vibrace normální není, asi za studena nezapaluje jeden válec. Může to být špatná svíčka, ale většinou je to cívka. Diagnostika to objeví.

Napsal: pát 20.01.2012 15:43
od drbi
Tak děkuji někam s tím zajedu. Na kolik přijde oprava???

Napsal: pát 20.01.2012 15:55
od BudVlad
Nejdřív zkontroluj jak vypadají svíčky. Bez diagnostiky můžeš zjistit který válec nepálí když budeš postupně vypínat cívky. Jedna cívka stojí asi 1000 Kč.

Napsal: pát 20.01.2012 15:58
od drbi
Moc děkuji za vyčerpávající odpověd.

Napsal: sob 21.01.2012 22:03
od Marda
Chlapi, nejdřív si upřesněte, jaký je v tom autě motor! Jak mu můžeš radit, aby zkontroloval svíčky nebo cívky, když má pravděpodobně naftu!!! Pokud vím, tak N46 se nedělala ve výkonu 120kW. Asi má motor M47 :wink:

Napsal: ned 22.01.2012 10:51
od drbi
Ano je tam nafta

Napsal: ned 22.01.2012 10:57
od Marda
Může být špatnej žhavič v jednom válci. Studená nafta se nevznítí, jakmile se zvednou otáčky a zvýší tlak ve válci, pak chytne a je po vybraci. Tuším, že diagnostika neodhalí špatnou žhavící svíčku. Normálně je vyšroubuj, přilož na baterku, nebo silnou nabíječku a hned poznáš která jak žhaví. 6havič stojí pár stokorun... :wink:

Napsal: ned 22.01.2012 11:16
od drbi
Hele máš úplnou pravdu, přesně takhle to je, jakmile malinko přidám, vše se uklidní a běží jak má.

Napsal: ned 22.01.2012 11:43
od tommy_romeo
No mam uplne ten stejny motor a uplne stejny problem a ver ze tema zhavicema to neni ...... diagnostika mi hlasila 1a4 valec spatne zhavi tak jsem koupil v BMW vsechny 4 ale problem stale pretrvava kdyz je chladno ale jakmile se otepli nad 8 stupnu tak bez problemu. Resim to o neco nize ale bohuzel prozatim bezvysledne. Tankuju V power diesel takze ani naftou to neni. Myslim ze se opet vratim k 3.0D byl to absolutne nej motor a nemusel sem u nej nic resit.

Napsal: ned 22.01.2012 13:15
od Marda
Tak zkontroluj, jestli jde do těch nových žhavičů napětí...