Stránka 1 z 1

Napsal: stř 18.01.2012 23:19
od Quiter
Ahoj baworáci. Na našich báječných silnicích jsem za 2 roky dodělal do stavu KO obě přední ramena. Pravé je uplně mrtvé a levé načaté. Chci objednat HD Meyle, jen bych potřeboval poradit, zda je vzít taktéž se silentbloky Meyle, nebo sehnat jiné? Slyšel jsem o jedněch gumových a druhých plněných olejem. Má s tím někdo zkušenosti? Jak vůbec poznám špatný silentblok ? Mám doma 2x nějaký noname siláče, který jsem dostal k autu a vypadají skoro jako nové. Můžu to prověřit nějakým způsobem třeba ve svěráku s nějakou tyčkou ? Díky za rady, nechci zbytečně vyhazovat peníze za silentbloky, pokud bych ty doma měl dobré.

Napsal: čtv 19.01.2012 00:35
od shade741
Pokud silentbloky ramen tak jedině z m3 ty plné, na ty klasické pro e 36 bych se vykašlal, případně powerflex, ale s těmi nemám zkušenost. Mohu pouze posoudit tuším meyle siláče plné na m3 na které jsem přešel ze standardu a spokojenost. O plněných olejem nevím a osobně soudím že je to blbost nikdy jsem na žádné takové nenarazil. Je to pár korun nejsou drahé, m 3 siláče jsou excentricky vyvedené oroti standardu, které mají ještě takové mezery(prostě nejsou plné) a díru mají přesně ve středu, jinak po výměně rozhodně na geometrii :wink: Zkoušet siláče ve svěráu, no nevím, ale pokud nejsou viditelně zpuchřelé či načaté tak by měly ýt ok ale pokud jsou to ty origo na e 36 raději plné m 3 případně powerflex

Napsal: čtv 19.01.2012 01:00
od Fatal Design
Jen pro upřesnění M3 3.0 má excentry, 3.2 centrické ...

Napsal: čtv 19.01.2012 01:32
od shade741
jo máš pravdu :wink: ještě jsem to kontroloval v ETK a opravdu 3.2 má centrické, to jsem si doposud myslel že má ty excentry, ale stále vypadají dost bytelněji než standard :wink: dík za info

Napsal: čtv 19.01.2012 01:38
od Fatal Design
Mám to ještě v hlavě :) Dával jsem nedávno nové od LMI :)

Napsal: čtv 19.01.2012 19:36
od Paty
takže centrické mají díru urostřed a mají ho bmw e36 M3 3.2 od jakýho že roku ?

Napsal: čtv 19.01.2012 21:06
od _peper
Od roku co se 3,2 vyráběla. Od 5/95

Napsal: čtv 19.01.2012 23:18
od Fw190
a to je nejaka vyhoda ty excentrycke? Chapu ze jsou lepsi, protoze jsou plne, ale proc jsou vyosene?

Napsal: pát 20.01.2012 01:38
od sa-tan666
vetsi zaklon kola a tim se rychleji vraci volant do roviny
a silembloky z m 3,2 jsem kupoval origo v bmw za 680kc sada

Napsal: pát 20.01.2012 15:59
od Fw190
mam je nove, ale seriove , tim jsi me nasadil brouka do hlavy :-) casem pujdou z 3,2ky :-)

Napsal: pát 20.01.2012 16:06
od Fatal Design
sa-tan666 píše:vetsi zaklon kola a tim se rychleji vraci volant do roviny
a silembloky z m 3,2 jsem kupoval origo v bmw za 680kc sada


LEMFORDER (LMI) vyjdou podobně ... údajně snesou více než origo ...

Napsal: pát 20.01.2012 19:22
od Totic
O olejových siláčích jsem nikdá, p*čo, nikdáá neslyšel.. :lol:

Napsal: sob 21.01.2012 15:14
od honzabiker1
Silentbloky s olejem (nebo nejakou podobnou kapalinou) jsou ty 2 velky mezi motorem a napravnici.. Ty u ramen urcite nee.. :wink:

Napsal: sob 21.01.2012 15:23
od _peper
Ve čtvrtek jsem dal ty z 3,2 a 100% doporučiji všem, kdo chce zpřesnit řízení, je to pěkně tuhé, a jde ve velontu cítit mnohem větší jistota.

Napsal: sob 21.01.2012 15:41
od mequi
Taky je mám už koupené a příští týden je dám na auto. :smile2:

Napsal: sob 21.01.2012 15:43
od Fw190
me ted stve, ze uz tam mam nove serioveee :-)

Napsal: sob 21.01.2012 15:52
od sa-tan666
Fatal Design píše:
sa-tan666 píše:vetsi zaklon kola a tim se rychleji vraci volant do roviny
a silembloky z m 3,2 jsem kupoval origo v bmw za 680kc sada


LEMFORDER (LMI) vyjdou podobně ... údajně snesou více než origo ...


LMI jsem chtel taky ale pri cene v elitu po sleve byly porad drahy elit ma pult 1800
a jedinej rozdil mezi lmi a bmw je v tom ze lmi ma obrouseny logo bmw :wink: