Stránka 1 z 1
Napsal: stř 18.01.2012 23:19
od Quiter
Ahoj baworáci. Na našich báječných silnicích jsem za 2 roky dodělal do stavu KO obě přední ramena. Pravé je uplně mrtvé a levé načaté. Chci objednat HD Meyle, jen bych potřeboval poradit, zda je vzít taktéž se silentbloky Meyle, nebo sehnat jiné? Slyšel jsem o jedněch gumových a druhých plněných olejem. Má s tím někdo zkušenosti? Jak vůbec poznám špatný silentblok ? Mám doma 2x nějaký noname siláče, který jsem dostal k autu a vypadají skoro jako nové. Můžu to prověřit nějakým způsobem třeba ve svěráku s nějakou tyčkou ? Díky za rady, nechci zbytečně vyhazovat peníze za silentbloky, pokud bych ty doma měl dobré.
Napsal: čtv 19.01.2012 00:35
od shade741
Pokud silentbloky ramen tak jedině z m3 ty plné, na ty klasické pro e 36 bych se vykašlal, případně powerflex, ale s těmi nemám zkušenost. Mohu pouze posoudit tuším meyle siláče plné na m3 na které jsem přešel ze standardu a spokojenost. O plněných olejem nevím a osobně soudím že je to blbost nikdy jsem na žádné takové nenarazil. Je to pár korun nejsou drahé, m 3 siláče jsou excentricky vyvedené oroti standardu, které mají ještě takové mezery(prostě nejsou plné) a díru mají přesně ve středu, jinak po výměně rozhodně na geometrii

Zkoušet siláče ve svěráu, no nevím, ale pokud nejsou viditelně zpuchřelé či načaté tak by měly ýt ok ale pokud jsou to ty origo na e 36 raději plné m 3 případně powerflex
Napsal: čtv 19.01.2012 01:00
od Fatal Design
Jen pro upřesnění M3 3.0 má excentry, 3.2 centrické ...
Napsal: čtv 19.01.2012 01:32
od shade741
jo máš pravdu

ještě jsem to kontroloval v ETK a opravdu 3.2 má centrické, to jsem si doposud myslel že má ty excentry, ale stále vypadají dost bytelněji než standard

dík za info
Napsal: čtv 19.01.2012 01:38
od Fatal Design
Mám to ještě v hlavě

Dával jsem nedávno nové od LMI

Napsal: čtv 19.01.2012 19:36
od Paty
takže centrické mají díru urostřed a mají ho bmw e36 M3 3.2 od jakýho že roku ?
Napsal: čtv 19.01.2012 21:06
od _peper
Od roku co se 3,2 vyráběla. Od 5/95
Napsal: čtv 19.01.2012 23:18
od Fw190
a to je nejaka vyhoda ty excentrycke? Chapu ze jsou lepsi, protoze jsou plne, ale proc jsou vyosene?
Napsal: pát 20.01.2012 01:38
od sa-tan666
vetsi zaklon kola a tim se rychleji vraci volant do roviny
a silembloky z m 3,2 jsem kupoval origo v bmw za 680kc sada
Napsal: pát 20.01.2012 15:59
od Fw190
mam je nove, ale seriove , tim jsi me nasadil brouka do hlavy

casem pujdou z 3,2ky

Napsal: pát 20.01.2012 16:06
od Fatal Design
sa-tan666 píše:vetsi zaklon kola a tim se rychleji vraci volant do roviny
a silembloky z m 3,2 jsem kupoval origo v bmw za 680kc sada
LEMFORDER (LMI) vyjdou podobně ... údajně snesou více než origo ...
Napsal: pát 20.01.2012 19:22
od Totic
O olejových siláčích jsem nikdá, p*čo, nikdáá neslyšel..

Napsal: sob 21.01.2012 15:14
od honzabiker1
Silentbloky s olejem (nebo nejakou podobnou kapalinou) jsou ty 2 velky mezi motorem a napravnici.. Ty u ramen urcite nee..

Napsal: sob 21.01.2012 15:23
od _peper
Ve čtvrtek jsem dal ty z 3,2 a 100% doporučiji všem, kdo chce zpřesnit řízení, je to pěkně tuhé, a jde ve velontu cítit mnohem větší jistota.
Napsal: sob 21.01.2012 15:41
od mequi
Taky je mám už koupené a příští týden je dám na auto.

Napsal: sob 21.01.2012 15:43
od Fw190
me ted stve, ze uz tam mam nove serioveee

Napsal: sob 21.01.2012 15:52
od sa-tan666
Fatal Design píše:sa-tan666 píše:vetsi zaklon kola a tim se rychleji vraci volant do roviny
a silembloky z m 3,2 jsem kupoval origo v bmw za 680kc sada
LEMFORDER (LMI) vyjdou podobně ... údajně snesou více než origo ...
LMI jsem chtel taky ale pri cene v elitu po sleve byly porad drahy elit ma pult 1800
a jedinej rozdil mezi lmi a bmw je v tom ze lmi ma obrouseny logo bmw
