Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.01.2012 00:13
od paveld
Dneska jsem zjistil při výměně horních uložení předních tlumičů, že na pravý straně u matek co drží horní uložení mi začíná praskat klobouk nad tlumičem. Praská to kolem 2 ze 3 matek, zatim to je prasklý jen dost málo, ale určitě se to bude zvětšovat... co s tím? Stalo se to někomu? Dá se to nějak rozumě zavařit aby to mělo smysl nebo vyztužit něčim?

Napsal: pon 09.01.2012 01:07
od icecold
nemáš nějak extra tvrdý podvozek?

Napsal: pon 09.01.2012 01:24
od paveld
Tak určitě to s tim souvisí... ale zas extra tvrdý ne (Bilstein B8 a HR pružiny). Otázka je spíš co s tim?

Napsal: pon 09.01.2012 01:42
od Jamall
kamarád má ten samí problém, na stejném místě... známí říkal, že to půjde v pohodě zavařit, jen to chce na obou koncích vyvrtat díry aby se předběhla prasklina...cca 6cm dlouhá. Má tuhostně stavitelní podvozek od Koni

Napsal: pon 09.01.2012 10:44
od Kindl0sch
objednej si v BMW výztuhu horního uložení z M3 3,2 (č. 31 31 2 489 795)

mně to sice nepraskalo,ale když jsem snižoval,tak jsem tomuto chtěl předejít a za cca 100Kč za kus není co řešit

Obrázek

Napsal: pon 09.01.2012 17:12
od Jamall
hele kam tenhle díl patří? Na klobouk do motorového prostoru, jakoby pod rozpěrnou tyč?

Napsal: pon 09.01.2012 18:12
od DIORAMA
Na horní uložení díl 15.

Napsal: pon 09.01.2012 18:15
od Maysner
Mezi horni ulozeni a hrnec? jak je to silny a z ceho to je?

Napsal: pon 09.01.2012 18:31
od DIORAMA
Maysner píše:Mezi horni ulozeni a hrnec? jak je to silny a z ceho to je?
Je to nasazené přímo na horním uložení a je to asi 2mm nebo 3mm plech :D

Napsal: pon 09.01.2012 19:47
od Jamall
jaké zlepšení to donese?...myslím, že ten hrnec u tuhého podvozku praskne tak či tak...akorát se to možná líp stáhne k sobě, když použiješ rozpěrku

Napsal: pon 09.01.2012 20:37
od DIORAMA
Já myslím že to má svůj ůčel že se to zpevní ale pokud bude podvozek snížený takovým způsobem že to nemá žádný pružící efekt tak to praskne i tak pak už nepomůže nic.Ono je to na e36 m3.2 a ty na tom většinou mají ještě rozpěru takže ta už na to vliv asi má :D

Napsal: pon 09.01.2012 21:17
od paveld
dík, ty výztuhy určitě koupim, netušil jsem že se něco takovýho dělá.

Podle mě to ale pomůže částečně, protože to není spojené napevno s kastlí - napadlo mě spíš ty praskliny na klobouku zavařit a pak na ně navařit ještě další kus plechu a svařit ho s kloboukem. Jsem na to laik, ale podle mě by mělo stačit něco jako větší podložky pod šrouby (ne kulatý, ale nějak tvarovaný abv se tam taky vešli) aby místa sváru s kastlí byli co nejblíž namáhanýmu místu. Mělo by to smysl?

Napsal: pon 09.01.2012 21:34
od DIORAMA
paveld píše:dík, ty výztuhy určitě koupim, netušil jsem že se něco takovýho dělá.

Podle mě to ale pomůže částečně, protože to není spojené napevno s kastlí - napadlo mě spíš ty praskliny na klobouku zavařit a pak na ně navařit ještě další kus plechu a svařit ho s kloboukem. Jsem na to laik, ale podle mě by mělo stačit něco jako větší podložky pod šrouby (ne kulatý, ale nějak tvarovaný abv se tam taky vešli) aby místa sváru s kastlí byli co nejblíž namáhanýmu místu. Mělo by to smysl?
Ty praskliny určitě zavař a pokud koupíš ty výstuhy tak už bych s tím nic jiného nedělal max dát ještě malinko větší podložky pod matky ale nic jiného.A nebo ještě popřípadě dát rozpěru tlumičů a už by se tomu nemělo nic stát :wink: .

Napsal: pon 09.01.2012 22:13
od Kindl0sch
Tlak který působí na díru kudy prochází šroub se rozloží na větší plochu.Nejlepší by byl ještě podobný protikus zeshora,kdyby se dělal.

Má to cca ty 3 mm a nejlepší je,že to těsnění k tomu stojí stejně :D

Napsal: pon 09.01.2012 22:23
od paveld
Dík za rady, ty výztuhy určitě a rozpěru taky...tu mám doma, akorát je pro auto bez asc a musim vymyslet jak ji tam dostat.