Stránka 1 z 2
Napsal: pon 02.01.2012 17:58
od Paulos
Zdarec hošové,
měl bych dotaz, chtěl bych skusit na svojí E36 tds r.v. 97 nainstalovat větší turbo z motoru 2.4 td. Když obě turba porovnám, tak myslím, že by tam šlo v pohodě nainstalovat, akorát nevím, jestli to vydrží motor.. Má už s tím někdo zkušenosti, popřípadě neví někdo jaké jsou rozdíly v tlaku jednotlivých turbín??
Napsal: ned 08.01.2012 15:39
od Paulos
Ou, 96 shédnutí a žádný poznatek, nápad, rada, doporučení??

Napsal: ned 08.01.2012 15:44
od KarelOstrava
No,mám taky TDS a uvažoval jsem o turbu z 330d,prý to jde.
Jinak na co se ptáš ty tak nevím...
Napsal: ned 08.01.2012 15:46
od Lucifer
Než jsem koupil svoje TDS tak jsem našel inzerát s trubem z e46 330d zvedlo to tušim výkon na 170ps
Ale už jsem ten inzerát nenašel
Napsal: ned 08.01.2012 15:55
od KarelOstrava
Lucifer píše:Než jsem koupil svoje TDS tak jsem našel inzerát s trubem z e46 330d zvedlo to tušim výkon na 170ps
Ale už jsem ten inzerát nenašel
A neměl to spíš načipované?
Já třeba čiplé mám,chtěl jsem i turbo z e46 330d,ale nevím jestli by to to auto vydrželo

Napsal: ned 08.01.2012 16:32
od Paulos
No to právě, mám sice najeto 360 tis ale motor je cajkovní, je to auto z rakouska a většina km se jezdilo tam, serviska ještě z rakouska psaná do nějakejch asi 300tis, takže předpokládám, že by to vydržet mohlo, čerpadlo už by asi chtělo repas, za studena na brnk a za tepla točí tak 3 až 4 sekundy.
Myslel jsem že tu někdo bude mýt přehled o tom, kolik který turbo tlačí, a jak moc si můžu dovolit zatížit motor TDS..
Napsal: ned 08.01.2012 16:59
od Huska
podle mě pouhá výměna turba nic neřeší, protože ruku v ruce musí být vyměněny větší vstřiky, které budou zvládat dávkovat naftu poměrově k většímu objemu vzduchu, s tím souvisí úprava řídící jednotky. Pak by to mohlo fungovat.
Navíc větší turbo automaticky neznamená větší plnící tlak záleží ještě na dalších součástech = regulace tlaku atd.
Jinak přemýšlet o zvyšování výkonu když nemáš čerpadlo ve 100% stavu je taky nesmysl
Napsal: ned 08.01.2012 17:07
od Lucifer
KarelOstrava píše:
A neměl to spíš načipované?
Já třeba čiplé mám,chtěl jsem i turbo z e46 330d,ale nevím jestli by to to auto vydrželo

To právěže nebylo čiplý bylo tam jen to turbo a měl k tomu graf z brzdy nevim co všechno tam dělal ale bylo tam turbo z 330d a GO celýho motoru a podvozku a auto mělo jetejch asi 110tis takže jsem radši od toho dal ruce pryč. Jen jsem mu volal a ptal se proč se dělala GO a nějak mi to nebyl schopnej vysvětlit. Číslo už taky nemam abych se ho zeptal víc. Byl to černej kombík 1996myslim. Chtěl za něj asi 70tis + potom ho dal do laku a minimálně prej o 30 víc
Napsal: ned 08.01.2012 17:48
od Paulos
No to jsem přesně chtěl vědět, co asi ještě k tomu budu muset udělat.. Děkuju.
Napsal: ned 08.01.2012 19:33
od Tompo
A když už jsme u toho, tak samotný Turbo na TDSu se dá drobek našponovat, k tomu menší rozumnej chip dp jednotky a neřešil bych to více, možná ještě kat off a EGR off.
Napsal: ned 08.01.2012 20:28
od Paulos
Tompo píše:A když už jsme u toho, tak samotný Turbo na TDSu se dá drobek našponovat, k tomu menší rozumnej chip dp jednotky a neřešil bych to více, možná ještě kat off a EGR off.
EGR už OFF je

, katík tam chci nechat, a ten chip, nad tím jsem už uvažoval, takže taky bude, ale chtěl bych vyzkoušet to větší turbo (líbí se mi ta představa)...
Napsal: pon 09.01.2012 01:48
od oldaf
Se sériovým turbem na tdsu uděláš i 180ps jen čipem. Pokud chceš víc, tak tam můžeš dát naklápěčku z 3,0d. Jen ho musíš předělat na ovládání přetlakem. Jinak turbo z 525d, a 3,0d pasuje normálně na svody i na výfukovou rouru. Já teď jezdil v TDSu na GT2260 ale už jsem ho ukroutil. Pro mě je to slabý, proto budu montovat trochu větší GT3271. Ale abys toho výkonu dosáhl tak musíš sehnat někoho kdo ti k tomu turbu udělá vhodnej program, zároveň si namontuj 12mm rozdělovací hlavu čerpadla. Vstřiky řešit nemusíš, ty zvládnou i 250ps. A na vejfuk minimálně 65mm trubku. Na turbo z 2,4td zapomeň, to se při 1,6baru rozlitne. S GT2260 tam můžeš cpát v pohodě 2bary. A rovnou si sežeň lepší spojku, protože tu origo spálíš při první jízdě.
Napsal: pon 09.01.2012 17:44
od KarelOstrava
Paulos píše:Tompo píše:A když už jsme u toho, tak samotný Turbo na TDSu se dá drobek našponovat, k tomu menší rozumnej chip dp jednotky a neřešil bych to více, možná ještě kat off a EGR off.
EGR už OFF je

, katík tam chci nechat, a ten chip, nad tím jsem už uvažoval, takže taky bude, ale chtěl bych vyzkoušet to větší turbo (líbí se mi ta představa)...
Mám čiplé,bez katu ale egr ještě mám,jak ho odpojím?
Napsal: pon 09.01.2012 19:26
od Tompo
buď jednoduše odpojit hadičku a zaslepit ji, nebo někdo ještě zaslepuje i trubku vedení zpětných výfukových plynů.
Jinak "oldaf" - z Tebe mluví zkušenosti, jak dlouho už jezdíš s takhle našponovaným TDSem?řešil jsi už rozvody? Chystám se na ně...
Napsal: pon 09.01.2012 20:06
od Lucifer
Tompo píše:buď jednoduše odpojit hadičku a zaslepit ji, nebo někdo ještě zaslepuje i trubku vedení zpětných výfukových plynů.
Jinak "oldaf" - z Tebe mluví zkušenosti, jak dlouho už jezdíš s takhle našponovaným TDSem?řešil jsi už rozvody? Chystám se na ně...
Taky by mě to zajímalo jak trošku našponovat TDSo ale zatim se mi do toho nechce abych ten motor moc nezkracoval

Napsal: pon 09.01.2012 20:41
od KarelOstrava
Napsal: pon 09.01.2012 20:51
od Tompo

, na svou dobu a konkurenci bez konkurence

. I dnes je radost se tím svézt, ale musí to být vše allright

Napsal: pon 09.01.2012 22:06
od oldaf
Tompo píše:buď jednoduše odpojit hadičku a zaslepit ji, nebo někdo ještě zaslepuje i trubku vedení zpětných výfukových plynů.
Jinak "oldaf" - z Tebe mluví zkušenosti, jak dlouho už jezdíš s takhle našponovaným TDSem?řešil jsi už rozvody? Chystám se na ně...
Tenhle motor testuju už víc jak 80 000km, mám to v pracovním autě co používám na montáže takže s tím docela dost najezdím, někdy i 600km denně, za celou dobu je to v tom autě už čtvrtej motor ale předchozí motory vždycky lehly protože jsem se o ně moc staral a šetřil je. Tenhle poslední motor vůbec nešetřím, po ránu ho 5km moc netočím na to jediný má nárok. Jinak mu dám hned nakládačku. A motor drží a drží, jen nedržej turba. Bolest motorů TDS je v elektrickým čerpadle a v těch elektrických nesmyslech okolo motoru. Všechno jsou to zbytečnosti co z toho motoru dělaj nespolehlivej drek. Proto v tom mám mechaniku s 12mm hlavou, trysky z mercedesa a auto jede jak šlak a spolehlivě. Rozvody nedělám, je to zbytečnost, sice mi na jednom motoru praskl rozvodovej řetez a celý se to pomlátilo ale koupil jsem celou omegu s tímhle motorem za 5tisíc, vrak jsem hodil do šrotu a měl jsem motor skoro zadarmo. Proto si myslím že do takový starý kůlny nemá cenu investovat do rozvodů, když za cenu rozvodů si koupím dva jiný motory který mě přežijou.
Napsal: pon 09.01.2012 23:07
od Tompo
to máš sakra pravdu...

. kdybys náhodou kápl na nějakej motor, tak dej vědět...
Napsal: pon 09.01.2012 23:28
od oldaf
Tompo píše:to máš sakra pravdu...

. kdybys náhodou kápl na nějakej motor, tak dej vědět...
. Motorů je kupa.
Lepší je kupovat z omegy, všechny omegy hnijou tak se prodávaj za pár korun.