Stránka 1 z 1
Napsal: pon 02.01.2012 09:56
od Mateo
BMW 320i 1992.Přibližně před týdnem se mi začalo přehřívat auto zajel jsem do servisu s tím že je vadnej termostat tak to vyměnili a s tím i komplet chladící kapalinu.Týden to jezdilo bez problému ale včera jsem jel po Pražským okruhu a zjistil že se auto přehřívá a navíc pokud mam zvolené topení tak nefouká žádný vzduch z průduchů do kabiny(pouze z těch co jsou zezhora na palubovce nejblíže čelnímu sklu a vzduch je teplý) jinak fouká jakmile přepnu jinam ofuk do obličeje nebo pod nohy vše funguje jak má. Je možný že se okruh v motoru zavzdušní po nějakým čase? Za ten týden jsem s tim najezdil cca 250km a vše v pohodě a pak to víkend stálo a začlo takhle blbnout.Jo ještě nemám žadnou klimu nic uplnej základ.
Napsal: pon 02.01.2012 11:14
od paca
Kolik tam máš vody?

Napsal: pon 02.01.2012 11:19
od Mateo
No v expanzce je neco nad Max. Před týdnem ji dělali komplet novou a jak řikám týden to jezdilo bez problému tak me zajímalo zda se ten velkej okruh může zavzdnušnit i ponějaké době.
Napsal: pon 02.01.2012 13:19
od icecold
neteče ti třeba vodní pumpa? může se to zavzdušňovat při netěsnosti
Napsal: pon 02.01.2012 13:22
od shade741
ono stačí, aby byl prasklý i domek termostatu, jinak jsem taky toho názoru, že ti tam někde de vzduch a zavzdušňuje se to

Napsal: pon 02.01.2012 14:09
od Mateo
uvidim zkusim odvzdusnit co to udělá.v servisu co to měnily tak ještě tu patici která se zasouvá do motoru v který je i termostat je těsněná silikonem nebo nějakou takovouhle věcí ale jak řikám týden to jezdilo bez nejmenších problémů a tědka tohle.
Napsal: pon 02.01.2012 16:03
od paca
Mateo píše:No v expanzce je neco nad Max
to má expanzku? já myslel že R6 má jenom chladič
Napsal: pon 02.01.2012 16:17
od Mateo
Chladič a když na to koukam z předku auta tak v pravo ja přimontovaná vyrovnávací nadobka.Btw pročetl jsem tady spoustu návodů na odvzdušnění ale jak to nejlíp udělat když už tam tu chladičku mám aniž bych ji musel komplet vylejt a nalejvat zpatky.?Ohřát auto,osolit topení (jak jsem psal výše když mam zvoleno topení tak ne že by foukal studený vzduch on nefouká žádnej vzduch) a pak povolit ten odvzdušnovací ventil?
Napsal: úte 03.01.2012 07:53
od _peper
Já jsem nejlíp odvzdušnil když jsem auto provětral do prudšího kopce s řádně vytočeným motorem, v kopci jsem zastavil a povolil odvzdušňovák.
Pokud se ti ale auto přehřívá, viděl bych problém jinde. Nejde ti teplota nahoru, když stojíš nebo není motor ve vyšších otáčkách? To mi dělala vodní pumpa.
Napsal: stř 04.01.2012 13:39
od petelin
všechny navody co jsem tady četl na odvzdušnění mi nepomohli..
v origo manuálu jsem se dočetl, že se má otevřít víčko expanzní nádobky a pozorovat jak to bublá - držet zvýšene otáčky a do cca max 3-4min to přestane bublat, zavřeš a jedeš

Napsal: stř 04.01.2012 13:58
od Fatal Design
Visco spojka je OK ?
Napsal: pát 06.01.2012 16:49
od Mateo
Diky Vsem za rady.Vzhledem ke stari auta tak behem procistovani a odstanovani vodniho kamene doslo k propaleni chladice nejakym zpusobem se voda tvarila jako ze tam je a kdyz jsem to vcera vecer zacal resit uz tam nic nebylo.Cili uzavreno