Napsal: čtv 29.12.2011 15:43
Zdravím fandy ,,bramboráků" a mám prosbu o radu-mám cca 3 roky e3 316 M43 u které mi od začátku občas samy vyletěly otáčky motoru asi na 2500 ot/min a chvíli se držely i za jízdy a pak pomalu klesly,ale někdy to dělalo opakovaně,tak jsem to po spadnutí otáček do normálu chcípnul a odpojil tak na 3min baterku a zase šlo vše ok-než se to zopakovalo.Když jsem chcípnul motor ve vysokých otáčkách,tak jsem měl uchlastaný svíčky.
Často se mi otáčky změnily,když jsem přejel nějaký hup nebo díru,ale někdy i bez toho.Ted se ale problém prohloubil-chytne na první otočení a ihned chcípne a nejde znovu natočit-svíčky jsou uchlastaný,ale jiskru dávají.Aby to znovu chytlo na pár vteřin,tak musím odpojit baterku tak na 5min a víc,ale zase to ihned zdechne.Z vyfuku je cítit hodně nespálený benzín.Vymontoval jsem lambda s.,abych zjistil jestli není mokrá od benzinu,ale byla suchá a černá,tak jsem ji zvenku vzal dráťeným kartáčem,ale nic se nezměnilo.Dokud auto jezdilo,tak když jsem brzdil motorem a pak přidal,tak z mého pohledu hezky lehce bouchlo v laďáku-jako mi to dělá 4 taktní motorka,ale k té to patří-ale tady asi bylo ve výfuku moc benzinu-NEVI NĚKDO CO BY TO MOHLO DĚLAT
???
V jakém stavu je váha vzduchu,nebo lambda nevím-váhu jsem promyl
technickým benzínem a silikonovým lepidlem zalepil všechny možný díry
i u harmoniky.Nevím kde už hledat zakopanýho psa ???Jiskra jde benzin taky,vzduchu nevím kolik?DIKY ZA RADY.Jirka ps:na diagnostiku se mi
kvůli ceně nechce a myslím,že by mi stejně doporučili v servisu vyměnit
mraky věcí a já potřebuji vyměnit jen to co opravdu zlobí
Často se mi otáčky změnily,když jsem přejel nějaký hup nebo díru,ale někdy i bez toho.Ted se ale problém prohloubil-chytne na první otočení a ihned chcípne a nejde znovu natočit-svíčky jsou uchlastaný,ale jiskru dávají.Aby to znovu chytlo na pár vteřin,tak musím odpojit baterku tak na 5min a víc,ale zase to ihned zdechne.Z vyfuku je cítit hodně nespálený benzín.Vymontoval jsem lambda s.,abych zjistil jestli není mokrá od benzinu,ale byla suchá a černá,tak jsem ji zvenku vzal dráťeným kartáčem,ale nic se nezměnilo.Dokud auto jezdilo,tak když jsem brzdil motorem a pak přidal,tak z mého pohledu hezky lehce bouchlo v laďáku-jako mi to dělá 4 taktní motorka,ale k té to patří-ale tady asi bylo ve výfuku moc benzinu-NEVI NĚKDO CO BY TO MOHLO DĚLAT

V jakém stavu je váha vzduchu,nebo lambda nevím-váhu jsem promyl
technickým benzínem a silikonovým lepidlem zalepil všechny možný díry
i u harmoniky.Nevím kde už hledat zakopanýho psa ???Jiskra jde benzin taky,vzduchu nevím kolik?DIKY ZA RADY.Jirka ps:na diagnostiku se mi
kvůli ceně nechce a myslím,že by mi stejně doporučili v servisu vyměnit
mraky věcí a já potřebuji vyměnit jen to co opravdu zlobí