Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

prosba o radu:e36 316 motor M43 chytne a ihned chcípne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
IQ7
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 29.12.2011 01:00

#1 Příspěvek od IQ7 »

Zdravím fandy ,,bramboráků" a mám prosbu o radu-mám cca 3 roky e3 316 M43 u které mi od začátku občas samy vyletěly otáčky motoru asi na 2500 ot/min a chvíli se držely i za jízdy a pak pomalu klesly,ale někdy to dělalo opakovaně,tak jsem to po spadnutí otáček do normálu chcípnul a odpojil tak na 3min baterku a zase šlo vše ok-než se to zopakovalo.Když jsem chcípnul motor ve vysokých otáčkách,tak jsem měl uchlastaný svíčky.
Často se mi otáčky změnily,když jsem přejel nějaký hup nebo díru,ale někdy i bez toho.Ted se ale problém prohloubil-chytne na první otočení a ihned chcípne a nejde znovu natočit-svíčky jsou uchlastaný,ale jiskru dávají.Aby to znovu chytlo na pár vteřin,tak musím odpojit baterku tak na 5min a víc,ale zase to ihned zdechne.Z vyfuku je cítit hodně nespálený benzín.Vymontoval jsem lambda s.,abych zjistil jestli není mokrá od benzinu,ale byla suchá a černá,tak jsem ji zvenku vzal dráťeným kartáčem,ale nic se nezměnilo.Dokud auto jezdilo,tak když jsem brzdil motorem a pak přidal,tak z mého pohledu hezky lehce bouchlo v laďáku-jako mi to dělá 4 taktní motorka,ale k té to patří-ale tady asi bylo ve výfuku moc benzinu-NEVI NĚKDO CO BY TO MOHLO DĚLAT :cry: ???
V jakém stavu je váha vzduchu,nebo lambda nevím-váhu jsem promyl
technickým benzínem a silikonovým lepidlem zalepil všechny možný díry
i u harmoniky.Nevím kde už hledat zakopanýho psa ???Jiskra jde benzin taky,vzduchu nevím kolik?DIKY ZA RADY.Jirka ps:na diagnostiku se mi
kvůli ceně nechce a myslím,že by mi stejně doporučili v servisu vyměnit
mraky věcí a já potřebuji vyměnit jen to co opravdu zlobí
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Tak lambdou to určitě nebude jelikož ta na start nemá vliv.Osobně bych jako první udělal diagnostiku.
Rooster
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: úte 17.10.2006 00:00
Bydliště: Vyškov

#3 Příspěvek od Rooster »

První krok bych taky doporučoval diagnostiku :!: Odkud jsi?

Problémů může být hned několik a bez nápovědy diagnostiky se to těžko hledá. Podíval bych se na volnoběžnej ventyl, regulator tlaku paliva, snímač polohy škrtící klapky, snímač otáček, netěsnost sání, těsnost hadice odvzdušnění motoru.

Podobnej problém jsme řešily na e36 320i. Taky motor naskočil ale okamžitě zdechl. Tam odešla jednotka DME, ale nevím jestli tomu předcházely zmněny otáček.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od Kami1 »

zkus odpojit čidlo klapky a startovat s plným plynem,
tipoval bych to spíš na problém se zapalováním (cívka, řj) než ze směsí
reset baterkou může ovlivnit maximálně ř.j. není to spíš jen tou 5min. pauzou?

pokud ti bohatou směs dělá váha, mohlo by se to ověřit tím, že když za váhou vytvoříš škvíru v sání, tak se problém zlepší

taky by to mohl dělat regulátor tlaku

jestli je lambda co k čemu, tak ji vyndej (pak zaslepit), ať si ji nezkurvíš
IQ7
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 29.12.2011 01:00

#5 Příspěvek od IQ7 »

DĚKUJI VŠEM KDO SE SNAŽILI MI PORADIT.Už jsem auto rozchodil-uvidíme
jestli definitivně,nebo se to vrátí :?: ,prozatím jezdím,ale ještě je potřeba
to doladit.
DIKY.

Jirka
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#6 Příspěvek od libovka »

a co jsi udělal?
Odpovědět