Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Pozde zhasinajici kontolka oleje e36 323i
-
jarin36
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: stř 30.07.2008 00:00
- Bydliště: Prachatice
- Klubové ID: 2213
Ahoj, mam problem u me e36 323i, ze po delsim stani auta, napr. pres noc, mi po startu pozde zhasina kontrolka oleje
Nevim jestli se to tu resilo ale koazdopadne jsem se tu nedohledal zadneho reseni. Deje se mi neco podobneho jako na tomto videu http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=qlKGF6mWX3s ale ne takovou dobu, vetsinou mi kontrolka zhasne do dvou az tri sekund
Predem dekuji za jakoukoliv pomoc nebo nazory 
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
bud to nedrzi tlak a zpetnej ventil uz neventiluje a nebo jsou trebas loziska na klice v prdeli a proste to nemaze na volnobeh
zmer mazaci tlak kolik je na studenej olej na volnobeh 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
sa-tan666
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Klubové ID: 2543
- Kontaktovat uživatele:
skusit vymenit tesneni dil č 5 2ks
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... il_filter/
pak to muze mit na svedomy jak dlouho je tam olej co je to za olej kolik ma motor najeto ale pokud to nesviti dil jak 5s tak bych si tim hlavu nedelal
mas asi vetsi vuly na klice tak ze moznost vymenit loziska nejlepsi bude zmerit kolik ti to maze pokud to chces resit
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... il_filter/
pak to muze mit na svedomy jak dlouho je tam olej co je to za olej kolik ma motor najeto ale pokud to nesviti dil jak 5s tak bych si tim hlavu nedelal
mas asi vetsi vuly na klice tak ze moznost vymenit loziska nejlepsi bude zmerit kolik ti to maze pokud to chces resit
-
jarin36
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: stř 30.07.2008 00:00
- Bydliště: Prachatice
- Klubové ID: 2213
Tak ted sem dostal uplne strach
jak rikam vzdy to zhasne do tri sekund, olej je novy, filtr taky, na ty tesneni sem kokal, puvodne sem cekal ze prijdou s filtrem MANN, ale nestalo se tak
No pristi tyden se chystam menit spojku a dvouhmotu, takze kdyby to prinejhorsim byla ta loza na klice tak by to mohl mechanik zkouknout kdyz bude setrvak dole, nebo jak to nejlepe zjistit?
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
- Kontaktovat uživatele:
Taky mi zhasíná tak zhruba 2-3 vteřinky po stratu. Možná ani ne. Mám tušení, že to dělalo i xSafovi. A myslim, že to bylo tim olejovim separátorem nebo jak se to jmenuje.
Díl č. 2
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... separator/
Díl č. 2
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... separator/
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
separator se ma menit
rozhodně koupit novej , pokud se to nezlepsi zmer tlak oleje... pokud to na studenej olej bude mazat malo tak je chyba bud v olejovým cerpadle a nebo v loziskach na klice ale to je už celkem náročnější oprava 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
No dělalo a stále dělá
. Po té výměně separátoru se to asi nepatrně zlepšilo, ale ty cca 3sec jsou to furt. Jednu dobu jsem po tom trochu alespoň teoreticky pátral, ale k ničemu nedošel... Pročítal jsem o problému i na zahraničních forech ale výsledek byl takový, že většina lidí radí prostě neřešit. Nevím jak rychle by měla správně zhasínat, ale faktem je, že co sem viděl M52ky tak to všem dělalo zhruba tak jak mě. Auto má najeto přes 280tis a prostě už na to dlabu. Až mi někdo opravdu fundovaný řekne, že je to velký problém a má neblahé důsledky pro motor, tak to budu řešit. Zatím se tak nestalo... 
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
v podstatě to ničemu až tak nevadí , ty dvě tři vteřiny to maže míň jak 0.8bar tzn. že to nemusí jet na sucho uplně ale taky může ale při těch otáčkách kdy to po nastartování vyskočí na 1500 a ustálí se na volnoběh se nic dramatickýho udát nemůže...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
jarin36
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: stř 30.07.2008 00:00
- Bydliště: Prachatice
- Klubové ID: 2213
Co sem tak hledal nejvic se priklanim k teorii se
spetnyho ventilu. Ten by mel drzet olej nahore aby
pri startu nebezela hlava na sucho, proste staci i
kdyz je motor ohraty a olej teply, aby auto 2 hodky
stalo a vsechen olej stec do vany. Po startu pak
chvilki trva nez olej cerpdlo natlaci do filtru, proste
neco jak po vymene oleje. Starsi klasicky plechovy
filtr mel ten ventil v sobe, u nasich aut je nekde
nahore v bloku ne v hlave a sundavat kvuli tomu
hlavu? Tak pokud to nijak neskodi, tak na to s
prominutim se..u . Dela to jen kdyz auto dele stoji
po prvnim startu pak uz ne. Nejhorsi je ze tu prvni
vterinu az dve jsou slyset hydrostely, protoze jeste
nejsou naplneny olejem, to mi rve srdce

spetnyho ventilu. Ten by mel drzet olej nahore aby
pri startu nebezela hlava na sucho, proste staci i
kdyz je motor ohraty a olej teply, aby auto 2 hodky
stalo a vsechen olej stec do vany. Po startu pak
chvilki trva nez olej cerpdlo natlaci do filtru, proste
neco jak po vymene oleje. Starsi klasicky plechovy
filtr mel ten ventil v sobe, u nasich aut je nekde
nahore v bloku ne v hlave a sundavat kvuli tomu
hlavu? Tak pokud to nijak neskodi, tak na to s
prominutim se..u . Dela to jen kdyz auto dele stoji
po prvnim startu pak uz ne. Nejhorsi je ze tu prvni
vterinu az dve jsou slyset hydrostely, protoze jeste
nejsou naplneny olejem, to mi rve srdce
-
sa-tan666
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Klubové ID: 2543
- Kontaktovat uživatele:
zpetenej ventil mas v tomhle dilu je novej za 5000kc v bmw dil č1
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... il_filter/
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... il_filter/
-
jarin36
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: stř 30.07.2008 00:00
- Bydliště: Prachatice
- Klubové ID: 2213
Pekna cena
Kdyby mi nekdo rekl ze ty starty motoru nejak zasadne skodi a ze je to opravdu tim snad bych to i koupil
Takhle me spis napada jestli nejni ten ventil jen nejak zaneslej a proto zpetne nezavira a propousti olej zpet do vany, takze to cely vyndat a necim vyplachnout. Mozna placam a predstavuju si to moc jednoduse, tak me kdyztak opravte 
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
tipuju, že to bude spíš toto
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=15&hl=8 díl 2
motoru samozřejmě škodí, když tři sekundy všechno běží bez mazání
záleží kolik km od něj ještě očekáváte, sundávat kvůli tomu hlavu by se mi taky nechtělo
základem je to změření tlaku..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=15&hl=8 díl 2
motoru samozřejmě škodí, když tři sekundy všechno běží bez mazání
záleží kolik km od něj ještě očekáváte, sundávat kvůli tomu hlavu by se mi taky nechtělo
základem je to změření tlaku..
