Stránka 1 z 1
Napsal: sob 05.11.2011 21:59
od mitch17
cau lidi...
nevíte někdo proč počítač nespustí palivový čerpadlo..? celá situace se má takhle.: do relátka (pin 85) na čerpadlo vede jedna žíla z počítače (pin 1). kde má být minus pol. Ale komp to tam nepošle. Mám vyndanou vstřikovací lištu, ptž sem chtěl vědět jak makaj trysky, ale to myslím problem nebude, ptž se to dělá často na motorech a nebyl stím nikdy problem. Takže prosím o radu jestli nevíte někdo proč to komp blokuje..??? je to něčím ovlivněný..?? jo nevíte někdo kde je schovaný nárazový čidlo?? měla by bejt snad v pravým ačkovým sloupku....
díky za každej nápad a radu....!!
Napsal: sob 05.11.2011 22:11
od libovka
Jo a na jakým autě? BMW nárazový čidlo nemá.
Napsal: sob 05.11.2011 22:20
od mitch17
e36... 318is...rv 94
jedna knižka uvádí že jo....ale taky mě to zmátlo...
na jiným autě sem kdysi měl případ, že do čidla bouchly, kulička vyskočila a tím se i vyplo čerpadlo......
Napsal: sob 05.11.2011 22:34
od libovka
BMW nárazovku nemá.Tak proměř ten drát do jednotky.Ještě by mě zajímalo co řešíš za konkrétní problém?
Napsal: sob 05.11.2011 22:37
od milo
ma to nejaky neorigo alarm?
Napsal: sob 05.11.2011 22:49
od jarda
Jen pro úplnost - podle ETK BMW sice nemá nárazové čidlo, ale má "crash control module", myslím že to je takové relé pod volantem. A to také může způsobovat různé duchy, jeden člověk třeba někde psal že mu kvůli tomu nešla zhasnout světla..
Napsal: sob 05.11.2011 22:51
od mitch17
věřím..
konkretně řeším to že auto vypadá zhruba tak jak na mojí profilovce... ale jezdilo. pak sem vyndal motor, komplet rozházel protože chcal jak stará pračka, přetěsnil, složil a dal zpátky. jediny co sem tam nedal je vstřikovací lišta, abych zjistil jestli moc neukapávaj vstřiky atd... takže je sundaný i kus sání..atd. ale ikdyž sem všechno zapojil do svorek tak po otočení klíčku se čerpadlo nehne. druhej den nad tím bádám a došel sem k relátku. tam je všechno cajk, ale tehle pin 85 je ovládanej jednotkou a ten mínus pol tam prostě neteče.(když to ukostřím natvrdo, tak se relátko sepne a čerpadlo rozběhne) žíla do kompa je asi v poho, ptž mi normálně zazvoní, když to proměřím....
tak asi tak....
Napsal: sob 05.11.2011 22:53
od mitch17
milo píše:ma to nejaky neorigo alarm?
ne alarm je puvodní.......
Napsal: sob 05.11.2011 22:59
od mitch17
jarda píše:Jen pro úplnost - podle ETK BMW sice nemá nárazové čidlo, ale má "crash control module", myslím že to je takové relé pod volantem. A to také může způsobovat různé duchy, jeden člověk třeba někde psal že mu kvůli tomu nešla zhasnout světla..
to nárazový čidlo co myslím připomíná opravdu rele...je vněm kulička a ta při ráně vyskočí a přeruší to kontakty....takže vypne určitý okruhy atd.
ze zhora je taková červená gumová šprcka...tlačítko... to se zmáčkne a kontaky se zase spojej....
jestli je pod volantem mrknu......já sem se dočet, že je v pravým ačkovým sloupku....ale nenašel sem ho tam...
ikdyž vubec nevím proč by se vyplo, ptž k žádný ráně nedošlo...
Napsal: sob 05.11.2011 23:05
od libovka
Píšu to potřetí a naposled.BMW nemá nárazové čidlo které vypíná motor.Má pouze nárazové čidlo které po nárazu odemkne auto ,zapne varovné blinkry a rozsvítí interiér.
A když začneš startovat pálí ti zapalování a cvakaj ti vsřiky?
Napsal: sob 05.11.2011 23:06
od jarda
EDIT: jak jsem psal, jen pro uplnost...
Napsal: sob 05.11.2011 23:25
od mitch17
myslím že mluvíte otom samým....a já sem to třeba blbě pojmenoval....
ten obrázek si ale schrastil kde.?? mužeš poslat link.?? díky...
točit starterem a koukat na zapalování atd jsem nezkoušel.....a ani nevím kam tím míříš.?? kdyby to fungovalo/nefungovalo po čem bys pak šel..???
ten alarm mě napadnul taky jestli to neblokuje... že bych ho třeba odpojil....ale ted ani nevím kterej je to šuplik za přihradkou... máte stím zkušenost..??? jo a myslím že by cvakali varovný..ale to se neděje...
Napsal: sob 05.11.2011 23:28
od jarda
Mluvíme o tom samém, ale libovka na rozdíl ode mě ví, že to nemá s palivovým čerpadlem nic společného.
http://www.jonkensy.com/DTA/ETM/
Napsal: ned 06.11.2011 03:58
od weNTyll
Vzhledem k tomu, ze ses hrabal na motoru tak bych to videl na cidlo kliky. Bez jeho signalu nesepne pumpa a nejdou ani vstriky a zapalovani.
Napsal: ned 06.11.2011 04:13
od mitch17
weNTyll píše:Vzhledem k tomu, ze ses hrabal na motoru tak bych to videl na cidlo kliky. Bez jeho signalu nesepne pumpa a nejdou ani vstriky a zapalovani.
mužeš tu myšlenku rozvíst....?? myslím že vliv to má na zapalování....ale čerpadlo to vždycky roztočí.....
Napsal: ned 06.11.2011 04:28
od weNTyll
Na motorech teto generace se rele pupmy trvale spina az motor dosahne alespon nejakych minimalnich otacek. Jednotka to spina na minus.
Kdyz bezici motor z jakychkoliv duvodu udusis a netoci se tak jednotka pumpu vypne. Je to i z bezpecnostnich duvodu pro zamezeni uniku paliva, napr. pri nehode. Ty otacky jednotka pocita z cidla na klice.
Pri rucnim preklemovani na minus ti pumpa samozrejme jede, obchazis to spojeni na minus, ktere ma delat jednotka.
Napsal: ned 06.11.2011 09:15
od libovka
mitch17 píše:weNTyll píše:Vzhledem k tomu, ze ses hrabal na motoru tak bych to videl na cidlo kliky. Bez jeho signalu nesepne pumpa a nejdou ani vstriky a zapalovani.
mužeš tu myšlenku rozvíst....?? myslím že vliv to má na zapalování....ale čerpadlo to vždycky roztočí.....
Míří tím ke stejné věci jako já.Proto jsem se tě ptal jestli jdou vstřiky a zapalování.Pokud by ti tohle všechno nešlo tak to vypadá na čidlo kliky.
Napsal: ned 06.11.2011 11:45
od Kami1
taky by měl jít na pin 68 ř.j. signál+ z klíčku
Napsal: pon 07.11.2011 23:12
od mitch17
VYŘEŠENO...!!!!!
čerpadlo se roztočilo po zkoušce startu.... prostě bawo to má jinak než většina značek (kde čerpadlo sepne třeba už jen po otevření dveří řidiče) myslelm sem když celá palivová soustava byla suchá, tak se čerpadlo sepne, naplní a pak zdechne. je to z těch bezpečnostních duvodu jak tady i někdo uváděl. jinde to vypne narazový čidlo...
takže asi tak....
každopádně všem moc díky za čas a rady....!!!!!!!!!!!!!