Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
blokace palivoveho čerpadla počítačem
cau lidi...
nevíte někdo proč počítač nespustí palivový čerpadlo..? celá situace se má takhle.: do relátka (pin 85) na čerpadlo vede jedna žíla z počítače (pin 1). kde má být minus pol. Ale komp to tam nepošle. Mám vyndanou vstřikovací lištu, ptž sem chtěl vědět jak makaj trysky, ale to myslím problem nebude, ptž se to dělá často na motorech a nebyl stím nikdy problem. Takže prosím o radu jestli nevíte někdo proč to komp blokuje..??? je to něčím ovlivněný..?? jo nevíte někdo kde je schovaný nárazový čidlo?? měla by bejt snad v pravým ačkovým sloupku....
díky za každej nápad a radu....!!
nevíte někdo proč počítač nespustí palivový čerpadlo..? celá situace se má takhle.: do relátka (pin 85) na čerpadlo vede jedna žíla z počítače (pin 1). kde má být minus pol. Ale komp to tam nepošle. Mám vyndanou vstřikovací lištu, ptž sem chtěl vědět jak makaj trysky, ale to myslím problem nebude, ptž se to dělá často na motorech a nebyl stím nikdy problem. Takže prosím o radu jestli nevíte někdo proč to komp blokuje..??? je to něčím ovlivněný..?? jo nevíte někdo kde je schovaný nárazový čidlo?? měla by bejt snad v pravým ačkovým sloupku....
díky za každej nápad a radu....!!
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Jen pro úplnost - podle ETK BMW sice nemá nárazové čidlo, ale má "crash control module", myslím že to je takové relé pod volantem. A to také může způsobovat různé duchy, jeden člověk třeba někde psal že mu kvůli tomu nešla zhasnout světla..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
věřím..
konkretně řeším to že auto vypadá zhruba tak jak na mojí profilovce... ale jezdilo. pak sem vyndal motor, komplet rozházel protože chcal jak stará pračka, přetěsnil, složil a dal zpátky. jediny co sem tam nedal je vstřikovací lišta, abych zjistil jestli moc neukapávaj vstřiky atd... takže je sundaný i kus sání..atd. ale ikdyž sem všechno zapojil do svorek tak po otočení klíčku se čerpadlo nehne. druhej den nad tím bádám a došel sem k relátku. tam je všechno cajk, ale tehle pin 85 je ovládanej jednotkou a ten mínus pol tam prostě neteče.(když to ukostřím natvrdo, tak se relátko sepne a čerpadlo rozběhne) žíla do kompa je asi v poho, ptž mi normálně zazvoní, když to proměřím....
tak asi tak....
konkretně řeším to že auto vypadá zhruba tak jak na mojí profilovce... ale jezdilo. pak sem vyndal motor, komplet rozházel protože chcal jak stará pračka, přetěsnil, složil a dal zpátky. jediny co sem tam nedal je vstřikovací lišta, abych zjistil jestli moc neukapávaj vstřiky atd... takže je sundaný i kus sání..atd. ale ikdyž sem všechno zapojil do svorek tak po otočení klíčku se čerpadlo nehne. druhej den nad tím bádám a došel sem k relátku. tam je všechno cajk, ale tehle pin 85 je ovládanej jednotkou a ten mínus pol tam prostě neteče.(když to ukostřím natvrdo, tak se relátko sepne a čerpadlo rozběhne) žíla do kompa je asi v poho, ptž mi normálně zazvoní, když to proměřím....
tak asi tak....
to nárazový čidlo co myslím připomíná opravdu rele...je vněm kulička a ta při ráně vyskočí a přeruší to kontakty....takže vypne určitý okruhy atd.jarda píše:Jen pro úplnost - podle ETK BMW sice nemá nárazové čidlo, ale má "crash control module", myslím že to je takové relé pod volantem. A to také může způsobovat různé duchy, jeden člověk třeba někde psal že mu kvůli tomu nešla zhasnout světla..
ze zhora je taková červená gumová šprcka...tlačítko... to se zmáčkne a kontaky se zase spojej....
jestli je pod volantem mrknu......já sem se dočet, že je v pravým ačkovým sloupku....ale nenašel sem ho tam...
ikdyž vubec nevím proč by se vyplo, ptž k žádný ráně nedošlo...
myslím že mluvíte otom samým....a já sem to třeba blbě pojmenoval....
ten obrázek si ale schrastil kde.?? mužeš poslat link.?? díky...
točit starterem a koukat na zapalování atd jsem nezkoušel.....a ani nevím kam tím míříš.?? kdyby to fungovalo/nefungovalo po čem bys pak šel..???
ten alarm mě napadnul taky jestli to neblokuje... že bych ho třeba odpojil....ale ted ani nevím kterej je to šuplik za přihradkou... máte stím zkušenost..??? jo a myslím že by cvakali varovný..ale to se neděje...
ten obrázek si ale schrastil kde.?? mužeš poslat link.?? díky...
točit starterem a koukat na zapalování atd jsem nezkoušel.....a ani nevím kam tím míříš.?? kdyby to fungovalo/nefungovalo po čem bys pak šel..???
ten alarm mě napadnul taky jestli to neblokuje... že bych ho třeba odpojil....ale ted ani nevím kterej je to šuplik za přihradkou... máte stím zkušenost..??? jo a myslím že by cvakali varovný..ale to se neděje...
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Mluvíme o tom samém, ale libovka na rozdíl ode mě ví, že to nemá s palivovým čerpadlem nic společného.
http://www.jonkensy.com/DTA/ETM/
http://www.jonkensy.com/DTA/ETM/
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
Na motorech teto generace se rele pupmy trvale spina az motor dosahne alespon nejakych minimalnich otacek. Jednotka to spina na minus.
Kdyz bezici motor z jakychkoliv duvodu udusis a netoci se tak jednotka pumpu vypne. Je to i z bezpecnostnich duvodu pro zamezeni uniku paliva, napr. pri nehode. Ty otacky jednotka pocita z cidla na klice.
Pri rucnim preklemovani na minus ti pumpa samozrejme jede, obchazis to spojeni na minus, ktere ma delat jednotka.
Kdyz bezici motor z jakychkoliv duvodu udusis a netoci se tak jednotka pumpu vypne. Je to i z bezpecnostnich duvodu pro zamezeni uniku paliva, napr. pri nehode. Ty otacky jednotka pocita z cidla na klice.
Pri rucnim preklemovani na minus ti pumpa samozrejme jede, obchazis to spojeni na minus, ktere ma delat jednotka.
Míří tím ke stejné věci jako já.Proto jsem se tě ptal jestli jdou vstřiky a zapalování.Pokud by ti tohle všechno nešlo tak to vypadá na čidlo kliky.mitch17 píše:mužeš tu myšlenku rozvíst....?? myslím že vliv to má na zapalování....ale čerpadlo to vždycky roztočí.....weNTyll píše:Vzhledem k tomu, ze ses hrabal na motoru tak bych to videl na cidlo kliky. Bez jeho signalu nesepne pumpa a nejdou ani vstriky a zapalovani.
VYŘEŠENO...!!!!!
čerpadlo se roztočilo po zkoušce startu.... prostě bawo to má jinak než většina značek (kde čerpadlo sepne třeba už jen po otevření dveří řidiče) myslelm sem když celá palivová soustava byla suchá, tak se čerpadlo sepne, naplní a pak zdechne. je to z těch bezpečnostních duvodu jak tady i někdo uváděl. jinde to vypne narazový čidlo...
takže asi tak....
každopádně všem moc díky za čas a rady....!!!!!!!!!!!!!
čerpadlo se roztočilo po zkoušce startu.... prostě bawo to má jinak než většina značek (kde čerpadlo sepne třeba už jen po otevření dveří řidiče) myslelm sem když celá palivová soustava byla suchá, tak se čerpadlo sepne, naplní a pak zdechne. je to z těch bezpečnostních duvodu jak tady i někdo uváděl. jinde to vypne narazový čidlo...
takže asi tak....
každopádně všem moc díky za čas a rady....!!!!!!!!!!!!!