Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Informace k 325i e90

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Quattroquake
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 04.11.2011 01:00

#1 Příspěvek od Quattroquake »

Dobrý den,
zaregistroval jsem se na těchto stránkách, protože potřebuji poradit. Uvažuji o koupi BMW 325i E92 (motor N52B25 - takže ještě 2,5 litr) z roku 2007. Auto má najeto 125tis km a proto mě zajímá, jaké opravy/výměny/údržba se s tímto nájezdem spojují. Mám už jednu 325i se stejným motorem a nájezdem 92tis a iDrive mi hlásí brzdové destičky za 22tis km a svíčky za 7tis. - to už tedy asi bude u mnou zvažovaného auta provedeno. Víte někdo ještě o něčem jiném, na co si je radno dát pozor? Děkuji za jakoukoliv radu.

EDIT: Uvažoval jsem nad tím, zda sem (vzhledem k nepopularitě prodejce) dávat odkaz na auto samotné, ale nakonec jsem si řekl, že to pro posouzení věci může mít význam; cena je nižší, ale je třeba říci, že má auto několik viditelných a dost neodborně opravených oděrek (to by mi tak nevadilo - už jsem si ho šel prohlédnout). http://www.aaaauto.cz/cz/bmw-3/car.html ... 00&make=15
Zkuste to prosím posoudit objektivně.
Quattroquake
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 04.11.2011 01:00

#2 Příspěvek od Quattroquake »

Sorry, že si bumpuju thread, ale přináším i nové informace. Auto jsem zhlédnul. Po technické stránce nemám kromě nefunkčního podavače pásů u spolujedce (možná mi to jenom nějak nefungovalo - moc jsem si s nim nehrál) výhrady. Auto bylo pravidelně servisováno, má nové svíčky, olej i brzdovou kapalinu. Prohlídky jsou s železnou pravidelností u autorizovaných servisů - vypadá to ok. Stav interiéru i exteriéru odpovídá najetým kilometrům. Horší je to z hlediska estetického. Není to zrovna opečovávaný kus. Pravý přední blatník byl měněn (to není zas takové drama - nárazník i kapota vypadají na netknuté), kapota je od kamínků dost poďubaná (a stříbrnou lakovou tužkou neodborně opravená) a stejné je to i s předním nárazníkem. I když je to jedno z levnějších kupé v ČR, pořád je ještě jeho cena vzhledem k realitě moc vysoká - takto neopatrný majitel prostě za své chování platí při prodeji. Uvidim, co dál. Úplně ho nezatracuji - technicky je asi v pořádku, ale rozhodně si to musím hodně promyslet.
FrankDrebin
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: pon 29.11.2010 01:00

#3 Příspěvek od FrankDrebin »

No je to atmosfera a manual, takze v tom by problem byt nemel, ale to jsou jenom takove obecne fraze :D

K AAA - rozhodne je nijak neobhajuju (na netu se o jejich praktikach pise hodne a neni to hezky cteni), ale v dnesni dobe je to dost mozna nejrychlejsi moznost jak prodat auto :) Sice ne nejak vyhodne, ale celkem dost "lezaku", ktere nikdo nechce a clovek se s nima setkava v inzeratech mnoho mesicu , tam nakonec skonci :)

Jeste k tomu konkretnimu autu - zarazi me vybava - el. nastavitelne sedacky, ale jen manualni klima :roll: Vlastne to krome PDC vzadu, xenonu a vyhrivani sedacek nic nema :?
Quattroquake
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 04.11.2011 01:00

#4 Příspěvek od Quattroquake »

FrankDrebin píše:Jeste k tomu konkretnimu autu - zarazi me vybava - el. nastavitelne sedacky, ale jen manualni klima :roll: Vlastne to krome PDC vzadu, xenonu a vyhrivani sedacek nic nema :?

No, a to navíc xenony jsou u kupé základ - takže snad vážně jenom PDC a el. sedačky. Na druhou stranu cena tomu jakž takž odpovídá - málokdo si koupil takto málo vybavené kupé. Kdyby to auto bylo v top stavu, jistě by se prodávalo nad 400k. Těch 380 není úplná darda, ale po osobním shlédnutí jsem se rozhodl, že bez smlouvání do něj rozhodně nejdu. Jinak vzhledem k nízké výbavě mě napadlo, jestli to auto nebylo používaný pro nějakej BMW Driver Training. V takovym případě by ale asi bylo firemní a bylo by u něj odečitatelný DPH. V servisní knížce navíc bylo datum první registrace někde v Ostravě na soukromníka, takže to asi tak nebude. Už jsem ale takhle viděl 320si z Drivers Training a to teda bylo něco :) .
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#5 Příspěvek od paca »

Asi bych proklepnul ten servis a poptal se na historii, tam ti řeknou jak to bylo ťuklé atd...
Quattroquake
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 04.11.2011 01:00

#6 Příspěvek od Quattroquake »

Ano, to udělám. Jsem dost zvědavý. Jinak co si myslíte o tomto šrámu - je to nějak rozumně opravitelné, nebo to je na nový nárazník?
Přílohy
pravy predni naraznik uhel 1ed.jpg
pravy predni naraznik uhel 1ed.jpg (85.6 KiB) Zobrazeno 1527 x
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00

#7 Příspěvek od Selix »

Quattroquake píše: Jinak vzhledem k nízké výbavě mě napadlo, jestli to auto nebylo používaný pro nějakej BMW Driver Training.


mam dovezenou e91 primo od BMW AG (nevim jestli sluzebni, predvadeci, ..) a byla tam uplne stejna nalepka zakaz koureni na stejnym miste. soukromnik by si to do auta asi nedaval
Oooz
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 07.11.2010 01:00

#8 Příspěvek od Oooz »

Quattroquake píše:Ano, to udělám. Jsem dost zvědavý. Jinak co si myslíte o tomto šrámu - je to nějak rozumně opravitelné, nebo to je na nový nárazník?


Svařujou se plasty kapot motorek, nárazníky rozmlácený na 10 kusů apod. To co je na fotce bych v porovnání s tim co jsem viděl ani nebral za poškození. :)
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#9 Příspěvek od Tom_120i »

K tomu šrámu: z toho co vidím na fotce mi to nedá a musím říct, že to nic není. Přece nečekáš u 4 roky staré ojetiny, že nebude z provozu plná malých důlků a škrábanců? Já osobně bych toto neřešil. Důležitý je motor a podvozek, jestli to všechno pěkně klape a vrní a nic nikde neteče a nevrže.
Quattroquake
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 04.11.2011 01:00

#10 Příspěvek od Quattroquake »

Tom_120i píše:K tomu šrámu: z toho co vidím na fotce mi to nedá a musím říct, že to nic není. Přece nečekáš u 4 roky staré ojetiny, že nebude z provozu plná malých důlků a škrábanců? Já osobně bych toto neřešil. Důležitý je motor a podvozek, jestli to všechno pěkně klape a vrní a nic nikde neteče a nevrže.

To určitě nečekám - bohůžel zrovna toto je na autě docela dost vidět. Na fotografiích na stránkách prodejce to moc vidět neni (možná je trochu upravujou, nebo je to to nasvícení), ale na místě si toho všimnete hned. Ale jasně, možná jsem trochu detailista. Taky potřebuju nějakou munici na vyjednávání o ceně - abych měl na co upozornit.
Ticho
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 21.05.2011 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Ticho »

Věř mi, že z tý ceny ti nesundaj prakticky nic. Mám s AAA zkušenost, protože jsem tam koupil svoji 130i a na protiúčet tam dával své staré auto.

Po tom, co jsem jim řekl, že jsou na autě 9 let starý gumy(je to auto z roku 2005!), tak mi dali slevu 5tis, ale jinak ani ťuk.

Obecně si myslím, že se tam dají najít dobrá auta a i za dobrou cenu, chce to jen spoustu trpělivosti a trochu štěstí. Určitě se občas najde někdo, kdo se chce auta zbavit bez nějakého handrkování s někým, kdo se na auto bude třikrát jezdit dívat, prolézat ho skrz naskrz atd. Já na to třeba nervy neměl, i když bych asi mohl dostat víc. Navíc auto, který jsem tam dával bylo skvěle servisované, ručně myté, bez větších šrámů, chudák si to skoro ani nezasloužilo.

Každopádně, když od nich auto kupuješ, určitě si ho nech prohlédnout v servisu. Neměl jsem problém se domluvit, že se mnou jejich řidič sjede do servisu, kde se mi na něj mrknou(Doporučím Auto Pupík, je to kousek a kluci tam jsou moc ochotní, víc o nich najdeš topicu o zkušenostech se servisy tady na fóru). Ta prohlídka stála asi 1800 a člověk má klid.

PS Zkontroluj si věci jako lepící sadu na runflaty a ostatní povinnou výbavu, já měl svoje auto komplet vybraný. Jenom ta podělaná lepící sada stojí asi 3k, žárovky 1500 atd..
Quattroquake
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 04.11.2011 01:00

#12 Příspěvek od Quattroquake »

Ticho píše:Věř mi, že z tý ceny ti nesundaj prakticky nic. Mám s AAA zkušenost, protože jsem tam koupil svoji 130i a na protiúčet tam dával své staré auto.

No, tohle auto je tam už od dubna (můj poznatek z pravidelného projíždění různých internetových stránek s ojetými vozy; když jsem se jich ptal, tak mi to potvrdili), takže si myslim, že se pude dát domluvit. Když ne, tak si to budu muset ještě intenzivně promyslet, ale nejspíš odejdu.
Jinak už jsem psal do Renocaru a tam píšou, že je u nich auto zavedené (tj. - že bylo tam koupeno), ale nemají informace o servisu. Tak se tam budu muset ještě jednou stavit podívat na tu servisní knížku, jestli jsem to nějak nepoplet.
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00

#13 Příspěvek od Selix »

Ticho píše:PS Zkontroluj si věci jako lepící sadu na runflaty a ostatní povinnou výbavu, já měl svoje auto komplet vybraný. Jenom ta podělaná lepící sada stojí asi 3k, žárovky 1500 atd..

lepici sada se k runflatum nedava
Quattroquake
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 04.11.2011 01:00

#14 Příspěvek od Quattroquake »

Ticho píše:PS Zkontroluj si věci jako lepící sadu na runflaty a ostatní povinnou výbavu, já měl svoje auto komplet vybraný. Jenom ta podělaná lepící sada stojí asi 3k, žárovky 1500 atd..

Jo, to jsem už četl i o lidech, který koupili auto v áčkách a pak si všimli doma inzerátu na internetu (který ještě nebyl sundán) a zjistili, že k němu měly být zimní pneumatiky. Ty však samozřejmě nedostali - kdo si neřekne, ten asi nic nemá. Na tohle si určitě dám pozor, díky za upozornění.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od matiz »

Ja bych tam to auto nechal, neni to zadny skvost, spis chudinka. Rozhodne bych nekupoval takove auto bez kuze a climatronicu. Kupoval jsem auto minulym rokem s podobnym najezdem a rozhodne bych nespolehal na to ze ty svicky vymenili, zvlaste pokud to auto melo jit na prodej. Alespon u mne to tak odrbali... Nevim proc, ale nekoupil bych si ani stribrnou barvu. A ani cernou, nejak mne neberou -))

Na to co v tom aute je si myslim ze za nej chteji az moc.
Ticho
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 21.05.2011 00:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od Ticho »

Ja jsem k tomu autu mel servisku taky a i vyplnenou autorizovanym servisem, stejnym, ve kterym to auto bylo koupeny a presto jsem na ty prohlidce zjistil, ze palivovy filtr je tam nejspis uplne puvodni, pritom uz tam mel byt dvakrat meneny. Autorizovany servis je akorat zaruka pruseru, mi prijde.

Na nasi Toyote nam meli vymenit vlastni dovezeny olej, praci si nauctovali, olej nevymenili a jeste nam ten nas ukradli. Zjistili jsme to pri dalsim servisnim intervalu v jinem servisu. Ale to je OT.

Jinak se pridavam k nazoru, ze je to pekne holatko. Dobre si to rozmysli, ta vybava te za chvili bude mrzet.
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

#17 Příspěvek od zlatas »

já myslím,že názor na výbavu je ryze individuální záležitost,někomu to může připadat jako holátko,někomu by ten základ i stačil.. já bych hlavně řešil stav toho auta,nemyslím po estetickej stránce,kosmetika se doladí snadno(navíc pokud koupíš libovku a někdo ti to za tejden obejde klíčem-jak se tu jednomu členovy stalo,tak budeš lakovat taky),ale spíš ten servis a hlavně kilometry.. koupit dneska nevyplněnou servisku a nechat si udělat razítko servisu není vůbec problém,zrovna tak jako nechat stočit 100 tisíc a na autě pak vydělat pade.. a v česku je těhle aut hodně!!! to auto je v pohodě i pokud má najeto 250,ale přijít na to,nekoupil bych ho proto,že nechci nechat vydělat lotra..pokud do toho půjdeš,udělej to,co ti už někdo radil-zajeť s tím do servisu a obětuj nějakou tu korunu za jistotu..
Quattroquake
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 04.11.2011 01:00

#18 Příspěvek od Quattroquake »

matiz píše:Na to co v tom aute je si myslim ze za nej chteji az moc.

Na tom něco bude. Je fakt, že snad všechny ostatní kupé stojej víc, ale zase maj mnohem víc výbavy. Myslim, že i oni tušej, že ta cena není reálná, ale je otázkou, za kolik to auto vykoupili. Je sice známé, že u áček se moc nerozdávaj, ale vzhledem k tomu, že je to BMW to nemusel být levný výkup. Pak je jasné, že přes určitou hranici nepudou už z principu. Možná tam ještě přijdu a zavyjednávám si, ale spíš to vidim na to, že ho nechám. Uvidíme.
Odpovědět