Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 20.10.2011 00:18
od riderfery
jelikož se nenaslo kde mi auto bere 0.9A pri vypnutem aute napadlo me toto nejaky dalkovy vysokoamperovy vypinac existuje neco takoveho ?
Napsal: čtv 20.10.2011 08:44
od Fatal Design
A to si budeš pokaždé nastavovat rádio, BC apod. ??
Napsal: čtv 20.10.2011 09:10
od Fx
Nevím jak dálkový, ale manuální odpojovače se běžně používají u lodí, můžu ti v práci nějaký nafotit

Napsal: čtv 20.10.2011 10:02
od Mimo
neviem či k téme
na nemeckom syndikate si chlapik zohnal takyto odpojovac, mal by byt origo bmw.. ale kde a ako to zohnať?
It's option:
S818A MAIN BATTERY SWITCH |Battery master switch 900A APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV Electronic immobilizer.
Supposedly it's used by BMW when they ship and store cars, but it taken out of the car when delivered to the customer. People will have the option on their list, but will not find it fitted to the car.
Napsal: čtv 20.10.2011 10:10
od Fatal Design
Měl jsem to kdysi dodělané na na Š125 snad z autobusu Karosa

Jinak to ale asi nebude problém sehnat :
http://www.zbozi.cz/?q=bateriov%C3%BD%2 ... ejlevnejsi
Spíše ten DO bude error ...
Napsal: čtv 20.10.2011 11:05
od libovka
[quote="Mimo"]neviem či k téme
na nemeckom syndikate si chlapik zohnal takyto odpojovac, mal by byt origo bmw.. ale kde a ako to zohnať?
Toto se dávalo na nové BMW které jeli z německa k dealerovi.Při předprodejním servisu se to z auta demontovalo.Možná to ještě taky někde mám.
Napsal: čtv 20.10.2011 11:29
od Fx
Jo, a vypadá to přesně jako odpojovač na lodě. Jdu mrknout, jestli se mi to tu někde neválí. Z lodě to vyndavat nebudu
EDIT: Tak tu mám jeden bez kabelu:

Napsal: čtv 20.10.2011 13:08
od riderfery
no z lode nechci chtel bych to nejak vyresit protoze jak stojim nekde dyl jak 7-8hodin musim odpojit baterku protoze pak je vybita bere mi to 0.9A a zahada je kde
Napsal: čtv 20.10.2011 13:11
od riderfery
uz jsem z toho nestastnej protoze se nevi kde to bere odpojily se vsechny pojistky alternator .......a porad 0.9A tak me napadla takova vec jestli nekdo o takovym spinaci nevi
Napsal: čtv 20.10.2011 14:23
od libovka
Docela by mě zajímalo co ten odběr dělá.
Napsal: čtv 20.10.2011 14:36
od riderfery
to nejsi sam

:D proste netusi se vsechno se odpojilo pojisky cela pojistkova skrin i alternator a porad 0.9A a baterka je vpohode kdyz to odpojim tak to vydrzelo treba 3 mesice jinak s tim autem problem neni startuje i v -25 stupnich hned napoprve
Napsal: čtv 20.10.2011 18:15
od Netopyr
ve škochtli jsem měl dobastlenej nějakej složitej domo-robo alarm kterej se vyznačoval velkym odběrem při vypnutym autě :c)
nemáš tam taky nějakej podobnej bastl kterej není přes pojistky?
co nejde přes pojistky a přes relátka? snad leda spínačka a startér... nebo ještě něco?
0.9A je cca 11W...
Net.
Napsal: čtv 20.10.2011 18:50
od Foldas
da jí se koupit vykonové rele na 12v bylo to něco kolem 450 A. Montoval jsem ho na jeepa který taky žral baterku během pár hodin. před relém se zapojil dalkový central který při odemčení auta toto relé sepl takže člověk vlastně nepřišel o komfort. samozřejmě se pak muže připojit radio hodiny atd.
Napsal: čtv 20.10.2011 19:06
od riderfery
Napsal: čtv 20.10.2011 20:39
od ACDC
Nevím teda u jakýho modelu, ale mně přijde dost blbý odstavit spoustu užitečných funkcí. Přece musí být možné to najít. Vezmu WDS a jedu obvod po obvodu...
Napsal: čtv 20.10.2011 20:54
od riderfery
to bych musel vytrhat i sedacky vsechno tohle
Napsal: čtv 20.10.2011 21:19
od shade741
ono dle mýho by bylo lepší najít problém než to řešit takhle, něco tam prostě není vpořádku a jedno auto už mi díky prodřené elektroinstalaci a dobastlenýmu vedení málem vyhořelo. Interiér je z E 36 venku včetně koberce za chvilku práce(nepočítám palubovku) ono ty kabely co vedou na podlaze atd, jsou kolikrát v blbým stavu (vlhkost z obuvi, prodřené atd) Ještě bych to celé prošel, než se bastlit s celkovým vypínáním šťávy v autě

Napsal: čtv 20.10.2011 21:33
od riderfery
jenze ja uz nemam za kym jit mel jsem to v servisu nic nenasli tak co mam asi tak delat
Napsal: čtv 20.10.2011 21:39
od riderfery
jak rikam byla odpojena cela pojistkova skrin alternator a porad to bralo a pres pojistky jde snad vsechno do zbytku auta ne ?
Napsal: pát 21.10.2011 15:36
od Foldas
zkus vytáhnout řidičovou sedačku a zvednout koberec jsou tam plusové svorky od centrálu které jsou neustále pod napětím často to tam bývá v dezolátním stavu. Pak rozeber vrchní kryt pojistkové skříně a zkontroluj dráty vevnitř jestli nejsou někde propálené. odkuď jsi?