problém: občas na volnoběh motor jakoby chcípne a hned zas naskočí.
asi to bude něco s teplotou, protože teď byl půl roku klid, a jak se předevčírem ochladilo, tak se to zas vrátilo. to auto mě přivede do blázince
- diagnostika zarytě mlčí, nehlásí ani lambdu která je odpojená (s ní to dělá ještě horší kusy, mmch byla taky nová, vydržela asi tři měsíce)
- čidlo kliky vyměněno
- čidlo vačky vyměněno
- potenciometr škrtící klapky vyměněn
- váha vyzkoušena z funkčního auta, bez efektu
- zapalovací cívky zkoušeny z funkčního auta, bez efektu
- svíčky vyměněny
- koleno a hadice těsní
- volnoběžný ventil vyčištěn
- čidlo teploty v sání OK (ohmický odpor dle bentley)
- čidla chladící kapaliny na bloku OK
- škrtící klapka čistá
- hadice od posilovače brzd OK, posilovač funguje
- filtr vzduchu vyměněn
- filtr paliva vyměněn
- relé pumpy a relé jednotky vyměněny
- k jednotce nezatéká
- kostra motoru i kostra baterky v kufru OK
- všechny kontakty na které jsem narazil jsem prostříkal kontaktolem, včetně pojistkové skříně v motorovém prostoru, nikde známka oxidace
dále jsem kvůli eliminování možnosti přisávání falešného vzduchu zrušil odvětrání nádrže a klikové skříně do sání, oboje je odvětráno do atmosféry, příslušné vstupy do sání samozřejmě pečlivě zaslepeny.
co jsem přehlídl? protože to už musí bejt ono, na tý svini plechový už toho snad ani víc neni
video problému, již staršího data (protože už to do p**i řešim celej zku***nej rok!)
http://www.youtube.com/watch?v=srJKXkBOAtc
