Stránka 1 z 3

Napsal: sob 01.10.2011 16:15
od sten84
poslední strana :-)

Napsal: sob 01.10.2011 17:38
od Kami1
zkontroluj (proměř) káblík od ř.j. k vstřiku
prohoď svíčku s jiným válcem (pak opět diag)
pak cívku, pokud to jde

Napsal: sob 01.10.2011 18:09
od sten84
Diky za rady zkusim a dam vedet.jo a kdyz sem v tom jake se davaji origo svicky ?diky

Napsal: sob 01.10.2011 18:39
od BMWX5power
Pokud tam máš ten plyn tak tam patří tyto : http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svic ... er-line-1/

Napsal: sob 01.10.2011 18:54
od sten84
Diky ale chci origo svicky ktere patri do benzinoveho motoru nehlede na plyn zadne specialni pro lpg.

Napsal: sob 01.10.2011 20:04
od BMWX5power
sten84 píše:Diky ale chci origo svicky ktere patri do benzinoveho motoru nehlede na plyn zadne specialni pro lpg.


Tak tam namontuj http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-bkr6ek/ sám jsem je ve 2 osmě měl a lepší svíčky v této ceně nejsou.

Napsal: sob 01.10.2011 20:30
od sten84
Jo diky nejde o cenu jen chci ty stejne co tam mam tak doufam ze to jsou ony

Napsal: ned 02.10.2011 06:05
od Totic
Já teď měnil na benzin 6-tivál svíce ty NGK a byly tam kupodivu předtím BOSCH. Ale je to jedno, pač všechny pálí prej stejně. :idea:

Napsal: ned 02.10.2011 18:12
od DAVIDBREBRE
co se tyka svicek tak bych doporucoval pro benzin svicky beru ultra platinum vydrzi tak 60 000 km.a pro lpg. delaji stejne a slysel jsem na ne pouze chvalu rozohodne nekupovat nic co je pod 190 za svicku

Napsal: pát 07.10.2011 13:27
od sten84
takže svíčkama to nebylo tak sem přehodil civku na jiný válec nemá někdo jak udělat diagnostiku doma v okli ostrava havířov frýdek karvina atd.když se protáhne hledání závady tak mě zrujnuje jen ta diagnostika pořád dokola :)

jinak ráno když sednu do auta a jedu třeba 20km do práce tak se to vůbec neprojeví ale když autu trochu šlapu na krk tak už to začíná poškubávat při rozjezdu a někdy i ve vižších otáčkách když točim třeba 6tis ot.

Napsal: pát 07.10.2011 14:21
od fizzer
a kterej je to válec? když přendáš cívku na jinej, přestěhuje se i ta závada?

Napsal: pát 07.10.2011 14:32
od sten84
Ahoj závada byla na 3 válci ale po tom co sem přehodil cívky sem ještě nebyl na diagnostice.Dostanu se až v pondělí na diagnostiku leda že by se tu našla v okolí nějaká dobrá duše.

Napsal: pát 07.10.2011 23:13
od Fatal Design
Carsoft ma tuším uživatel "pinky" (kousek od OV) ...
GT1 (a další) mají v Boschi v FM, ale je s něma těžká domluva ...

Napsal: sob 29.10.2011 19:37
od bobin19
Čao.... Mám 328 v e46 a dělá mi to taky...
Zkus se kouknout na podtlaky..
Tady se to už řešilo.. tak to zkus..

http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=17&t=14039

Napsal: sob 29.10.2011 20:17
od Francis
Řešil jsem podobný problém na 323ti (M52B25) a byla to vada v konektoru lambdy.

Napsal: sob 29.10.2011 23:12
od sten84
Ja sem to jeste nedoresil ale necekal sem ze by to mohla byt i lambda.ja mam misto dvou jednu ale na benzin sem jezdil bez problemu.pristi tyden to budu zjistovat

Napsal: sob 29.10.2011 23:32
od Francis
Místo dvou jednu?!?

Napsal: ned 30.10.2011 06:07
od sten84
Jo mam jen jednu lambdu misto druhe je jen zaslepka a dokud sem jezdil jen na benzin tak sem nemel problem a po predelani na lpg sem jezdil 2000km nez se obevil problem ktery ted resim.

Napsal: ned 30.10.2011 09:11
od weNTyll
To je teda pekny bastl, kdyz mas tri valce rizene spravne a ty dalsi uz ne. Pak od toho nemuzes chtit aby to fungovalo poradne, navic na LPG, kde se kazda i malickost projevi daleko vic nez na benzin. Pred tim ti to taky nemohlo jet spravne.

Napsal: ned 30.10.2011 11:29
od sten84
Jelo to uplně bez problemu výkon i chod motoru i spotřeba byla v pořádku a to i po úpravě na lpg proto hledám závadu někde jinde,ale dík za info.