Stránka 1 z 1

Napsal: sob 10.09.2011 15:32
od Tuning
caute...jen otazka pro ty co delaji s diagnostikou GT1...chci menit 2 vstriky a dle GT1 s TISem mam spatny 5 a 6 vstrik a chci se ujistit, ze ta diagnostika to mysli posledni dva az pod prednim oknem nebo to bere jak davkuje??? hmmmm???? ja si myslim, ze jsou to poporade i JPP, ale chci sychr!!!!!!! diky

Napsal: sob 10.09.2011 16:44
od starML
U automobilových motorů se válce číslují od řemenice (od vrtule), takže u M57 je 1. válec nejblíže chladiče viz. obrázek níže. Ale u lodních a stacionárních motorů je to (zpravidla) obráceně, tj. od setrvačníku.

Zapalovací a vstřikovací lišty se označují A-vlevo a B-vpravo ve směru jízdy.

Obrázek

Napsal: sob 10.09.2011 19:51
od Tuning
díky moc!!! konecne nekdo, kdo tomu rozumi!!! takze vymenim od vrtule posledni dva a snad to bude ok...diky :wink:

Napsal: ned 11.09.2011 13:56
od Vlasta
Nemusí se potom zapsat IMA kódy novejch vstřiků do ŘJ?

Napsal: ned 11.09.2011 14:50
od starML
Když se mění jeden, tak to podle technických pokynů není nutné. Při výměně více ANO. Osobně bych do DDE zapsal korekci i pro ten jeden.

Jde o to, po jakém nájezdu se ta výměna dělá. Protože zkušenosti jsou takové, že ty vyměněné vstřiky za chvíli "utahají" i ty stávající a následují další výměny a nestojí to stokoruny.

Napsal: ned 11.09.2011 19:57
od Tuning
to máš pravdu...to vím z bývalého auta...po čase umře zbytek

Napsal: stř 05.10.2011 11:41
od dzusik
Co se stane když se to do jednotky nezapíše.Budu jich asi měnit víc a chci si to udělat sám.To pak nepůjde nastartovat a nebo bude svítit kontrolka motoru?