Stránka 1 z 1

Napsal: pát 02.09.2011 16:42
od _stalker_
Zdravim, asi určitě se to tu už řešilo ale zaboha to prostě nemůžu najít!! :D Mám E36 325i coupe z 92 takže M50B25i a zajímalo by mě včem všem je to rozdílné jestli je třeba jiné uchycení motoru nebo převodovky a jiná eletrika... kdyžtak jak je složité dobastlit tam tu eletroniku aby vše fungovalo..

Napsal: pát 02.09.2011 17:31
od Kindl0sch
motor s převodovkou sedí,největší problém je v elektrice,ale nic nezvládnutelného.Pokud budeš měnit i s převodovkou z 2,8,tak možná bude problém s řazením a kardanem

Napsal: pát 02.09.2011 19:37
od _stalker_
náhodou sto asi už nebastlil co?? co přesně se u té eletroniky musí udělat :D nebo se eště rozhoduju že bych tam šoupnul 2.5 ale už M52... tak jestli by byla lehčí nato ji tam nacpat :) co sem se tak koukal tak zas takový rozdíl ve výkonu a v točkách mezi 2.5 a 2.8 zas není

Napsal: pát 02.09.2011 20:40
od Afri
Je tam problem s imobem.. Kdyztak napis clenovi FX.. ten o tom vi snad vse.. :)

Napsal: pát 02.09.2011 23:09
od Fx
Nemusí být, pokud jde o jednotku do 12/94 (je jich minimum, ale jsou). Nebo si to immo holt zapojí, no... Těch pět drátů už nikoho nepo... Ale chce to s tím počítat a nespálit se při nakupování ;)

Napsal: sob 03.09.2011 14:57
od _stalker_
Zatim jsem se koukal hlavně po ebay v německu... občas sem tam našel i docela pěkný kousky :wink: měli nalítáno něco kolem 120 tisíc a cápek zato chěl tak 15 20 tisíc no... teda ale byly z 98 a vejš

Napsal: sob 03.09.2011 19:49
od Fx
To už bude doublevanos - M52B28TU, ten se dával do pozdějších E39 a E46

Napsal: sob 03.09.2011 20:26
od Totic
To by mohlo být ještě zajímavější dát do e36, skrz spotřebu, nájezd a tak. Předpokládám, že i převodovka a uchycení by z e46 mohlo pasovat. Ale tu elektriku spárovat s immem, OBC, přístrojovkou chce asi kumšt. :)

Napsal: sob 03.09.2011 21:24
od MattyX
no motor z e46 do e36/e30 je trošičku vetsi problemek no :) ale jo porad je to jenom klubko dratu ktery se da zapojit :) :D

Napsal: ned 04.09.2011 00:13
od Mimo
no dať sa dá aj M52TU, akurát čo mám problémik.. kedže E46 komunikuje cez zbernicu, tak nemám akt. spotrebu :( takže neukazuje ani ručička na budíkoch, ani BC neukazuje priemer, dojazd,l/hod atd.. to sa mi nejako nepodarilo doriešiť.neviem či existuje spôsob ako túto informáciu vytiahnuť z RJ a hodiť to na analog nech to funguje. :? nevie niekto náhodou? :) otáčky sa dali vytiahnuť z diag.zásuvky, teplota vody sa doriešila čidlom z E36. kedže je to stále M52 tak prevodovka pasovala z e36. spojka a zotrvák je z E46. immo tiež z E46. fyzicky to paslo viac-menej bez problémov, elektrika však bol oriešok, ale zvládlo sa to. (Maroško zvládol :D )

Napsal: ned 04.09.2011 00:32
od _stalker_
Jo??? :D :D tak jsem pravě zpadnul na zem :D byly to moc pěkné představy že si tam nacpu 2,8 z 1999 :D spotřeba byla právě jedna věc proč jsem ten motor dotoho chtěl.... mnoo nic :( tak hold něco staršího no :D jenom eště neměli náhodou první vanosy trošku potíže??

Napsal: ned 04.09.2011 10:26
od JanHavlicek
Po tom zapojení elektriky se ti poptám, známý už dával nějaké M54 do E34

Napsal: ned 04.09.2011 11:30
od _stalker_
ok díky

Napsal: ned 04.09.2011 21:00
od MattyX
kdyby mel nekdo schema zapojeni jakekoliv M54 do e34/e30/e36 byl bych vdecnej :)

Napsal: pon 05.09.2011 14:24
od pragdejf
no M54B30 do my E34? to by nebylo uplne marny. akorat to vyvolava takzvanyho negativniho nerudu. ne kam s ním, ale kde vzít....

Napsal: úte 06.09.2011 15:59
od Totic
No a jak by se řešili ten elektronickej plyn u M54 (resp. teď nevim jak je na tom M52TU), když pedál je lankem na klapku? Toho vyměňování je trochu víc.. :evil:

Napsal: úte 06.09.2011 16:35
od Mimo
no tiež neviem ako je to u M54 :) pravdepodobne už el.plyn...
ale M52TU má plyn ešte lankový.

Napsal: úte 06.09.2011 16:37
od Mimo
ďalší problémík by bolo možno ASC, ja som ho nemal ani pretým takže som to neriešil. (M52TU už nemá samostatnú klapku pre ASC.. riadi si to samotná škrtiaca klapka motora)