Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M52B28i do E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#1 Příspěvek od _stalker_ »

Zdravim, asi určitě se to tu už řešilo ale zaboha to prostě nemůžu najít!! :D Mám E36 325i coupe z 92 takže M50B25i a zajímalo by mě včem všem je to rozdílné jestli je třeba jiné uchycení motoru nebo převodovky a jiná eletrika... kdyžtak jak je složité dobastlit tam tu eletroniku aby vše fungovalo..
Kindl0sch
Registrovaný
Příspěvky: 476
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Karlovy Vary

#2 Příspěvek od Kindl0sch »

motor s převodovkou sedí,největší problém je v elektrice,ale nic nezvládnutelného.Pokud budeš měnit i s převodovkou z 2,8,tak možná bude problém s řazením a kardanem
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#3 Příspěvek od _stalker_ »

náhodou sto asi už nebastlil co?? co přesně se u té eletroniky musí udělat :D nebo se eště rozhoduju že bych tam šoupnul 2.5 ale už M52... tak jestli by byla lehčí nato ji tam nacpat :) co sem se tak koukal tak zas takový rozdíl ve výkonu a v točkách mezi 2.5 a 2.8 zas není
Afri
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24.11.2010 01:00
Bydliště: Ostrava - Krpole

#4 Příspěvek od Afri »

Je tam problem s imobem.. Kdyztak napis clenovi FX.. ten o tom vi snad vse.. :)
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Nemusí být, pokud jde o jednotku do 12/94 (je jich minimum, ale jsou). Nebo si to immo holt zapojí, no... Těch pět drátů už nikoho nepo... Ale chce to s tím počítat a nespálit se při nakupování ;)
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#6 Příspěvek od _stalker_ »

Zatim jsem se koukal hlavně po ebay v německu... občas sem tam našel i docela pěkný kousky :wink: měli nalítáno něco kolem 120 tisíc a cápek zato chěl tak 15 20 tisíc no... teda ale byly z 98 a vejš
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

To už bude doublevanos - M52B28TU, ten se dával do pozdějších E39 a E46
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#8 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

To by mohlo být ještě zajímavější dát do e36, skrz spotřebu, nájezd a tak. Předpokládám, že i převodovka a uchycení by z e46 mohlo pasovat. Ale tu elektriku spárovat s immem, OBC, přístrojovkou chce asi kumšt. :)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no motor z e46 do e36/e30 je trošičku vetsi problemek no :) ale jo porad je to jenom klubko dratu ktery se da zapojit :) :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Mimo
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: pon 04.02.2008 01:00
Bydliště: SVK

#10 Příspěvek od Mimo »

no dať sa dá aj M52TU, akurát čo mám problémik.. kedže E46 komunikuje cez zbernicu, tak nemám akt. spotrebu :( takže neukazuje ani ručička na budíkoch, ani BC neukazuje priemer, dojazd,l/hod atd.. to sa mi nejako nepodarilo doriešiť.neviem či existuje spôsob ako túto informáciu vytiahnuť z RJ a hodiť to na analog nech to funguje. :? nevie niekto náhodou? :) otáčky sa dali vytiahnuť z diag.zásuvky, teplota vody sa doriešila čidlom z E36. kedže je to stále M52 tak prevodovka pasovala z e36. spojka a zotrvák je z E46. immo tiež z E46. fyzicky to paslo viac-menej bez problémov, elektrika však bol oriešok, ale zvládlo sa to. (Maroško zvládol :D )
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#11 Příspěvek od _stalker_ »

Jo??? :D :D tak jsem pravě zpadnul na zem :D byly to moc pěkné představy že si tam nacpu 2,8 z 1999 :D spotřeba byla právě jedna věc proč jsem ten motor dotoho chtěl.... mnoo nic :( tak hold něco staršího no :D jenom eště neměli náhodou první vanosy trošku potíže??
JanHavlicek
Registrovaný
Příspěvky: 428
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

#12 Příspěvek od JanHavlicek »

Po tom zapojení elektriky se ti poptám, známý už dával nějaké M54 do E34
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#13 Příspěvek od _stalker_ »

ok díky
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od MattyX Moderátor »

kdyby mel nekdo schema zapojeni jakekoliv M54 do e34/e30/e36 byl bych vdecnej :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#15 Příspěvek od pragdejf »

no M54B30 do my E34? to by nebylo uplne marny. akorat to vyvolava takzvanyho negativniho nerudu. ne kam s ním, ale kde vzít....
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#16 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No a jak by se řešili ten elektronickej plyn u M54 (resp. teď nevim jak je na tom M52TU), když pedál je lankem na klapku? Toho vyměňování je trochu víc.. :evil:
Mimo
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: pon 04.02.2008 01:00
Bydliště: SVK

#17 Příspěvek od Mimo »

no tiež neviem ako je to u M54 :) pravdepodobne už el.plyn...
ale M52TU má plyn ešte lankový.
Mimo
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: pon 04.02.2008 01:00
Bydliště: SVK

#18 Příspěvek od Mimo »

ďalší problémík by bolo možno ASC, ja som ho nemal ani pretým takže som to neriešil. (M52TU už nemá samostatnú klapku pre ASC.. riadi si to samotná škrtiaca klapka motora)
Odpovědět