Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW klubu ZDE a rozšiřte naše řady 😉 - info ZDE

M52B28i do E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#1 Příspěvek od _stalker_ »

Zdravim, asi určitě se to tu už řešilo ale zaboha to prostě nemůžu najít!! :D Mám E36 325i coupe z 92 takže M50B25i a zajímalo by mě včem všem je to rozdílné jestli je třeba jiné uchycení motoru nebo převodovky a jiná eletrika... kdyžtak jak je složité dobastlit tam tu eletroniku aby vše fungovalo..
Kindl0sch
Registrovaný
Příspěvky: 476
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 2788

#2 Příspěvek od Kindl0sch »

motor s převodovkou sedí,největší problém je v elektrice,ale nic nezvládnutelného.Pokud budeš měnit i s převodovkou z 2,8,tak možná bude problém s řazením a kardanem
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#3 Příspěvek od _stalker_ »

náhodou sto asi už nebastlil co?? co přesně se u té eletroniky musí udělat :D nebo se eště rozhoduju že bych tam šoupnul 2.5 ale už M52... tak jestli by byla lehčí nato ji tam nacpat :) co sem se tak koukal tak zas takový rozdíl ve výkonu a v točkách mezi 2.5 a 2.8 zas není
Afri
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24.11.2010 01:00
Bydliště: Ostrava - Krpole
Klubové ID: 2734

#4 Příspěvek od Afri »

Je tam problem s imobem.. Kdyztak napis clenovi FX.. ten o tom vi snad vse.. :)
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Nemusí být, pokud jde o jednotku do 12/94 (je jich minimum, ale jsou). Nebo si to immo holt zapojí, no... Těch pět drátů už nikoho nepo... Ale chce to s tím počítat a nespálit se při nakupování ;)
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#6 Příspěvek od _stalker_ »

Zatim jsem se koukal hlavně po ebay v německu... občas sem tam našel i docela pěkný kousky :wink: měli nalítáno něco kolem 120 tisíc a cápek zato chěl tak 15 20 tisíc no... teda ale byly z 98 a vejš
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705

#7 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

To už bude doublevanos - M52B28TU, ten se dával do pozdějších E39 a E46
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#8 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

To by mohlo být ještě zajímavější dát do e36, skrz spotřebu, nájezd a tak. Předpokládám, že i převodovka a uchycení by z e46 mohlo pasovat. Ale tu elektriku spárovat s immem, OBC, přístrojovkou chce asi kumšt. :)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778

#9 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no motor z e46 do e36/e30 je trošičku vetsi problemek no :) ale jo porad je to jenom klubko dratu ktery se da zapojit :) :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Mimo
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: pon 04.02.2008 01:00
Bydliště: SVK

#10 Příspěvek od Mimo »

no dať sa dá aj M52TU, akurát čo mám problémik.. kedže E46 komunikuje cez zbernicu, tak nemám akt. spotrebu :( takže neukazuje ani ručička na budíkoch, ani BC neukazuje priemer, dojazd,l/hod atd.. to sa mi nejako nepodarilo doriešiť.neviem či existuje spôsob ako túto informáciu vytiahnuť z RJ a hodiť to na analog nech to funguje. :? nevie niekto náhodou? :) otáčky sa dali vytiahnuť z diag.zásuvky, teplota vody sa doriešila čidlom z E36. kedže je to stále M52 tak prevodovka pasovala z e36. spojka a zotrvák je z E46. immo tiež z E46. fyzicky to paslo viac-menej bez problémov, elektrika však bol oriešok, ale zvládlo sa to. (Maroško zvládol :D )
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#11 Příspěvek od _stalker_ »

Jo??? :D :D tak jsem pravě zpadnul na zem :D byly to moc pěkné představy že si tam nacpu 2,8 z 1999 :D spotřeba byla právě jedna věc proč jsem ten motor dotoho chtěl.... mnoo nic :( tak hold něco staršího no :D jenom eště neměli náhodou první vanosy trošku potíže??
JanHavlicek
Registrovaný
Příspěvky: 428
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
Klubové ID: 2246

#12 Příspěvek od JanHavlicek »

Po tom zapojení elektriky se ti poptám, známý už dával nějaké M54 do E34
_stalker_
Registrovaný
Příspěvky: 288
Registrován: ned 29.08.2010 00:00
Klubové ID: 2697

#13 Příspěvek od _stalker_ »

ok díky
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778

#14 Příspěvek od MattyX Moderátor »

kdyby mel nekdo schema zapojeni jakekoliv M54 do e34/e30/e36 byl bych vdecnej :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#15 Příspěvek od pragdejf »

no M54B30 do my E34? to by nebylo uplne marny. akorat to vyvolava takzvanyho negativniho nerudu. ne kam s ním, ale kde vzít....
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#16 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No a jak by se řešili ten elektronickej plyn u M54 (resp. teď nevim jak je na tom M52TU), když pedál je lankem na klapku? Toho vyměňování je trochu víc.. :evil:
Mimo
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: pon 04.02.2008 01:00
Bydliště: SVK

#17 Příspěvek od Mimo »

no tiež neviem ako je to u M54 :) pravdepodobne už el.plyn...
ale M52TU má plyn ešte lankový.
Mimo
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: pon 04.02.2008 01:00
Bydliště: SVK

#18 Příspěvek od Mimo »

ďalší problémík by bolo možno ASC, ja som ho nemal ani pretým takže som to neriešil. (M52TU už nemá samostatnú klapku pre ASC.. riadi si to samotná škrtiaca klapka motora)