Zdravim, asi určitě se to tu už řešilo ale zaboha to prostě nemůžu najít!! Mám E36 325i coupe z 92 takže M50B25i a zajímalo by mě včem všem je to rozdílné jestli je třeba jiné uchycení motoru nebo převodovky a jiná eletrika... kdyžtak jak je složité dobastlit tam tu eletroniku aby vše fungovalo..
motor s převodovkou sedí,největší problém je v elektrice,ale nic nezvládnutelného.Pokud budeš měnit i s převodovkou z 2,8,tak možná bude problém s řazením a kardanem
náhodou sto asi už nebastlil co?? co přesně se u té eletroniky musí udělat nebo se eště rozhoduju že bych tam šoupnul 2.5 ale už M52... tak jestli by byla lehčí nato ji tam nacpat co sem se tak koukal tak zas takový rozdíl ve výkonu a v točkách mezi 2.5 a 2.8 zas není
Nemusí být, pokud jde o jednotku do 12/94 (je jich minimum, ale jsou). Nebo si to immo holt zapojí, no... Těch pět drátů už nikoho nepo... Ale chce to s tím počítat a nespálit se při nakupování
Zatim jsem se koukal hlavně po ebay v německu... občas sem tam našel i docela pěkný kousky měli nalítáno něco kolem 120 tisíc a cápek zato chěl tak 15 20 tisíc no... teda ale byly z 98 a vejš
To by mohlo být ještě zajímavější dát do e36, skrz spotřebu, nájezd a tak. Předpokládám, že i převodovka a uchycení by z e46 mohlo pasovat. Ale tu elektriku spárovat s immem, OBC, přístrojovkou chce asi kumšt.
no dať sa dá aj M52TU, akurát čo mám problémik.. kedže E46 komunikuje cez zbernicu, tak nemám akt. spotrebu takže neukazuje ani ručička na budíkoch, ani BC neukazuje priemer, dojazd,l/hod atd.. to sa mi nejako nepodarilo doriešiť.neviem či existuje spôsob ako túto informáciu vytiahnuť z RJ a hodiť to na analog nech to funguje. nevie niekto náhodou? otáčky sa dali vytiahnuť z diag.zásuvky, teplota vody sa doriešila čidlom z E36. kedže je to stále M52 tak prevodovka pasovala z e36. spojka a zotrvák je z E46. immo tiež z E46. fyzicky to paslo viac-menej bez problémov, elektrika však bol oriešok, ale zvládlo sa to. (Maroško zvládol )
Jo??? tak jsem pravě zpadnul na zem byly to moc pěkné představy že si tam nacpu 2,8 z 1999 spotřeba byla právě jedna věc proč jsem ten motor dotoho chtěl.... mnoo nic tak hold něco staršího no jenom eště neměli náhodou první vanosy trošku potíže??
No a jak by se řešili ten elektronickej plyn u M54 (resp. teď nevim jak je na tom M52TU), když pedál je lankem na klapku? Toho vyměňování je trochu víc..
ďalší problémík by bolo možno ASC, ja som ho nemal ani pretým takže som to neriešil. (M52TU už nemá samostatnú klapku pre ASC.. riadi si to samotná škrtiaca klapka motora)