Stránka 1 z 1

Napsal: sob 27.08.2011 21:29
od PIETRO318i
Caute,

Po repasi alternatora sa mi stala taka vec ze po tyzdni jazdenia som presiel zopar km a rozsviet. sa mi kontrolky motora zdochol a potom uz nechcel nastartovat a svietili mi kontrolky dsc a kontrolka brzd. kvap. nasledne som pockal 10,20 minut a opat vsetko ok presiel som urcitu vzdialenost a ten isty problem .

Neviem kde mam zacat meral sa alternator dobija normalne aj v nasadeni nebol problem s nim .


...ako som spominal v predch. prispevku ohladom alternatora tak neviem ci to suvisi spolu ale vytrhlo mi lavy podblatnik zo senzorom teploty a potom som presiel po vacsej vode a nasledne nastali problemy s alternatorom po repasi vsetko fungovalo asi tyzden.


Snimac vonkajsej teploty opat namontovany nezobrazuje ziadnu poruchu na palubovke ,ale opat po prejdeny zopar metrov max km motor zdochne a zostanu svietit kontrolka dsc a eml.. a pocut pri startovani nejaky zvuky zo skrtiacej klapky zeby tam bol problem...



Dnes prisiel Jaro spravila sa diagnostika vyhadzuje skrtiacu klapku snimace chyba v komunikacii medzi skrtiacou klapkou a riadiacou jednotkou vyskocil aj snimac vacky asi vsetky konektory som odpojil precistil skrtiacu klapku a nadalej ten isty problem zohreje sa motor a vypne

Napsal: úte 06.09.2011 15:33
od jararak
ak by niekto vedel tuna chalanovi pomoct

testoval som to jak inpou, tak cez DIS

dsc vyhadzuje chybu
5e1a can dme/dde signal error

DME
cdkdk2p - throttle-valve potentiometer 2
cdkdk2p - throttle-valve potentiometer 1
785 cdkdk - dk-potentiometer

popripade v dis
2787 throttle-valve potentiometer 2 - signal below
2786 throttle-valve potentiometer 1 - signal above
277F crankshaft sensor - speed - open circuit
2782 camshaft senosor, exhaust
5e1a can data fault from dme/dde

Napsal: stř 07.09.2011 13:14
od Kami1
zkus někde půjčit čidlo klikovky a vyměnit ho,
o jakej se jedná motor se dá usuzovat jen z tvého nicku