Caute,
Po repasi alternatora sa mi stala taka vec ze po tyzdni jazdenia som presiel zopar km a rozsviet. sa mi kontrolky motora zdochol a potom uz nechcel nastartovat a svietili mi kontrolky dsc a kontrolka brzd. kvap. nasledne som pockal 10,20 minut a opat vsetko ok presiel som urcitu vzdialenost a ten isty problem .
Neviem kde mam zacat meral sa alternator dobija normalne aj v nasadeni nebol problem s nim .
...ako som spominal v predch. prispevku ohladom alternatora tak neviem ci to suvisi spolu ale vytrhlo mi lavy podblatnik zo senzorom teploty a potom som presiel po vacsej vode a nasledne nastali problemy s alternatorom po repasi vsetko fungovalo asi tyzden.
Snimac vonkajsej teploty opat namontovany nezobrazuje ziadnu poruchu na palubovke ,ale opat po prejdeny zopar metrov max km motor zdochne a zostanu svietit kontrolka dsc a eml.. a pocut pri startovani nejaky zvuky zo skrtiacej klapky zeby tam bol problem...
Dnes prisiel Jaro spravila sa diagnostika vyhadzuje skrtiacu klapku snimace chyba v komunikacii medzi skrtiacou klapkou a riadiacou jednotkou vyskocil aj snimac vacky asi vsetky konektory som odpojil precistil skrtiacu klapku a nadalej ten isty problem zohreje sa motor a vypne
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
PROSIM VAS pomozte po zohriati vypne motor!!
ak by niekto vedel tuna chalanovi pomoct
testoval som to jak inpou, tak cez DIS
dsc vyhadzuje chybu
5e1a can dme/dde signal error
DME
cdkdk2p - throttle-valve potentiometer 2
cdkdk2p - throttle-valve potentiometer 1
785 cdkdk - dk-potentiometer
popripade v dis
2787 throttle-valve potentiometer 2 - signal below
2786 throttle-valve potentiometer 1 - signal above
277F crankshaft sensor - speed - open circuit
2782 camshaft senosor, exhaust
5e1a can data fault from dme/dde
testoval som to jak inpou, tak cez DIS
dsc vyhadzuje chybu
5e1a can dme/dde signal error
DME
cdkdk2p - throttle-valve potentiometer 2
cdkdk2p - throttle-valve potentiometer 1
785 cdkdk - dk-potentiometer
popripade v dis
2787 throttle-valve potentiometer 2 - signal below
2786 throttle-valve potentiometer 1 - signal above
277F crankshaft sensor - speed - open circuit
2782 camshaft senosor, exhaust
5e1a can data fault from dme/dde