Caute,
Po repasi alternatora sa mi stala taka vec ze po tyzdni jazdenia som presiel zopar km a rozsviet. sa mi kontrolky motora zdochol a potom uz nechcel nastartovat a svietili mi kontrolky dsc a kontrolka brzd. kvap. nasledne som pockal 10,20 minut a opat vsetko ok presiel som urcitu vzdialenost a ten isty problem .
Neviem kde mam zacat meral sa alternator dobija normalne aj v nasadeni nebol problem s nim .
...ako som spominal v predch. prispevku ohladom alternatora tak neviem ci to suvisi spolu ale vytrhlo mi lavy podblatnik zo senzorom teploty a potom som presiel po vacsej vode a nasledne nastali problemy s alternatorom po repasi vsetko fungovalo asi tyzden.
Snimac vonkajsej teploty opat namontovany nezobrazuje ziadnu poruchu na palubovke ,ale opat po prejdeny zopar metrov max km motor zdochne a zostanu svietit kontrolka dsc a eml.. a pocut pri startovani nejaky zvuky zo skrtiacej klapky zeby tam bol problem...
Dnes prisiel Jaro spravila sa diagnostika vyhadzuje skrtiacu klapku snimace chyba v komunikacii medzi skrtiacou klapkou a riadiacou jednotkou vyskocil aj snimac vacky asi vsetky konektory som odpojil precistil skrtiacu klapku a nadalej ten isty problem zohreje sa motor a vypne
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
PROSIM VAS pomozte po zohriati vypne motor!!
ak by niekto vedel tuna chalanovi pomoct
testoval som to jak inpou, tak cez DIS
dsc vyhadzuje chybu
5e1a can dme/dde signal error
DME
cdkdk2p - throttle-valve potentiometer 2
cdkdk2p - throttle-valve potentiometer 1
785 cdkdk - dk-potentiometer
popripade v dis
2787 throttle-valve potentiometer 2 - signal below
2786 throttle-valve potentiometer 1 - signal above
277F crankshaft sensor - speed - open circuit
2782 camshaft senosor, exhaust
5e1a can data fault from dme/dde
testoval som to jak inpou, tak cez DIS
dsc vyhadzuje chybu
5e1a can dme/dde signal error
DME
cdkdk2p - throttle-valve potentiometer 2
cdkdk2p - throttle-valve potentiometer 1
785 cdkdk - dk-potentiometer
popripade v dis
2787 throttle-valve potentiometer 2 - signal below
2786 throttle-valve potentiometer 1 - signal above
277F crankshaft sensor - speed - open circuit
2782 camshaft senosor, exhaust
5e1a can data fault from dme/dde