Stránka 1 z 1
Napsal: pon 11.07.2011 00:37
od blinker
Čau, jak tak lítám se svojí 325tds, tak zjišťuju že když jí dlouho točim, nebo se snažim překročit cca 210 na pětku, nebo 180 na čtyřku, začne se mi to přehřívat. Napadlo mě udělat na kapotě výfuk vzduchu podobně jako maj coupe/cabrio... co si o tom myslíte?
Jinak ten koberec co je zespoda na kapotě ten už je fuč

Napsal: pon 11.07.2011 00:46
od Kami1
Napsal: úte 12.07.2011 17:00
od pragdejf
mozna by to slo vymazat na diagnostice;-)
oprav motor.
Napsal: stř 13.07.2011 02:36
od shade741

tady je fakt potřeba se trošku zamyslet už

Napsal: stř 13.07.2011 10:25
od Paty
chladič máš z venku čistej? popřípadě vyndat ho odmastit ho militem a proprat vapkou (z dálky) a vrátit zpět a nemělo by to dělat
co ledvinky nemáš tam nějakej kovochrom nebo jiný kraviny který by bránily toku proudu vzduchu??
Napsal: stř 13.07.2011 12:52
od xSAFA
Taky to může značit horší vodní pumpu. Pokud je tam ta plastová mrcha a část lopatek je odlámaná, při vytáčení se to pak nestačí chladit.
Napsal: stř 13.07.2011 13:43
od blinker
tak vodní pumpu sčíhnu, no ale stejně mi to příde dobrý pokud ten vzduch má kudy jít ven ne? vždyť to je jak chlazení počítače

...

Napsal: stř 13.07.2011 13:53
od xSAFA
Pro mě za mě sundej kapotu třeba úplně...

Napsal: stř 13.07.2011 14:40
od Paty
teplej vzduch z chladiče proudí pod autem takže na kapotu zapomen:DDD
Napsal: stř 13.07.2011 17:37
od blinker
Tak to jsou rady, já zas nevim co všechno by ten motor měl vydržet, spíš lidi co maji TDS ať poradí jestli s tim můžou jet delší dobu v omezovači, nebo se to taky přehřívá...??? mám jen jedno auto sorry že se vůbec tady na foru ptám.
Proč teda maj coupe ty kapoty s odfukem??
Napsal: stř 13.07.2011 21:20
od capri
ten odfuk tam nemá na chlazení žádnej vliv jelikož je to až za těsněnim takže teplo z motoru se tam absolutně nedostane spíš je to kvuli sání čerstvyho vzduchu do kabiny jelikož je pod tim sání do kabiny

Napsal: stř 13.07.2011 22:47
od Paulos
Nevim nevim jestli je dobrý jezdit s TDSesem 180 na 4-tou rychlost..
Obecně se má diesel nejlíp tak při 2000 až 3000 ot/min, já se nedivím, že při delší jízdě v takových otáčkách se přehřívá..