Stránka 1 z 1
Napsal: pát 24.06.2011 19:30
od zdeste
Dobry den vsem,koupil jsem E46,r.v. 2001,perfektni stav,60 tisic najeto,je to tak dva roky a uz od zacatku jsem mel problem s turbem,diagnostika hlasila chybu tlaku turba,slapalo,ale pri vysokym tlaku,na dalnici rychlost 160 se vyplo a bylo na chvili nefunkcni,dal jsem to k nakymu vidlakovi,ten mi obratil akorat nakou hadicku,rekl,ze je to v pohode,sice to jelo 210 nic nepadalo,ale auto liny,navic pri 2 tisicich otackach tak divne zatahne,tak jsem se tady ptal,poradili ste mi egr ventil,tak ten samej vidlak,ze mi ho prohodil,ale kdyz jsem jel do dalsiho servisu zjistili,ze je prasklej,sice mi ho vymenil,zkusil jsem i ty hadicky dat nazpet,ale je to porad liny a ted navic auto zaclo pri neutralu tak divne vybrovat plus obcas vyda takovy divny zvuk,ze uz vazne nevim,tak se chci zeptat,jestli by nekdo neporadil nebo nevedel o nejakym sikovnym automechanikovi v okoli prahy co nestoji majlant,diky moc za pomoc
Napsal: pon 27.06.2011 19:52
od Pglock
zdeste píše:Dobry den vsem,koupil jsem E46,r.v. 2001,perfektni stav,60 tisic najeto,je to tak dva roky a uz od zacatku jsem mel problem s turbem,diagnostika hlasila chybu tlaku turba,slapalo,ale pri vysokym tlaku,na dalnici rychlost 160 se vyplo a bylo na chvili nefunkcni,dal jsem to k nakymu vidlakovi,ten mi obratil akorat nakou hadicku,rekl,ze je to v pohode,sice to jelo 210 nic nepadalo,ale auto liny,navic pri 2 tisicich otackach tak divne zatahne,tak jsem se tady ptal,poradili ste mi egr ventil,tak ten samej vidlak,ze mi ho prohodil,ale kdyz jsem jel do dalsiho servisu zjistili,ze je prasklej,sice mi ho vymenil,zkusil jsem i ty hadicky dat nazpet,ale je to porad liny a ted navic auto zaclo pri neutralu tak divne vybrovat plus obcas vyda takovy divny zvuk,ze uz vazne nevim,tak se chci zeptat,jestli by nekdo neporadil nebo nevedel o nejakym sikovnym automechanikovi v okoli prahy co nestoji majlant,diky moc za pomoc
Zkus navštívit BMW servis...

Majland to bude stát, ale vždyt to je baworák...
Napsal: pon 27.06.2011 21:47
od zlatas
ahoj,bohužel ti taky poradim navštívit bmw servis..sice je to drahý jak sviňa,ale řeknou ti opravdovou závadu a navrhnou opravdové řešení.. ve výsledku tě to vyjde možná levněji,než když se v tom každej vidlák-jak píšeš povrtá,tuhle mu dáš litr,tuhle 2 a auto pořád nemáš opravený..
Napsal: úte 28.06.2011 00:25
od zool
Cau, zkus klubovej servis - autoupik. Jsou tam sikovny lidi. Btw: pochybuju, ze auto z 2001 ma najeto 60tis, pridej si sto,pak by treba i mohlo bejt logicky, ze se auto zacina takle srat:) Nemyslim si, ze je nutny jit primo do autorizaku, to bych si nechal fakt jako posledni moznost. cus
Napsal: úte 28.06.2011 07:53
od xSAFA
Projdi si "zkušenosti se servisy" nebo tam hoď nový dotaz, jistě se najde nějakej šikovnej mechanik, kdo by ti to prošel a popravil za rozumný peníz. Dávat 10 let starý auto se zatím několika neidentifikovanými závadami do předraženýho autorizovaného servisu, kterej rozhodně nezaručuje nějakej kvalitní přístup je dle mě hovadina. 60tis km je taky tak trochu sci-fi, může to být klidně o 300tis víc, to bych jako nějakou směrodatnou informaci ani nepodával...

Napsal: úte 28.06.2011 21:56
od Pglock
xSAFA píše:Projdi si "zkušenosti se servisy" nebo tam hoď nový dotaz, jistě se najde nějakej šikovnej mechanik, kdo by ti to prošel a popravil za rozumný peníz. Dávat 10 let starý auto se zatím několika neidentifikovanými závadami do předraženýho autorizovaného servisu, kterej rozhodně nezaručuje nějakej kvalitní přístup je dle mě hovadina. 60tis km je taky tak trochu sci-fi, může to být klidně o 300tis víc, to bych jako nějakou směrodatnou informaci ani nepodával...

Tak v autorizovaným servisu je z 99% přístup výbornej,,,,
