Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E 46 klepani auta a nizky vykon turba,zoufaly stav :(

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
zdeste
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 09.05.2010 00:00

#1 Příspěvek od zdeste »

Dobry den vsem,koupil jsem E46,r.v. 2001,perfektni stav,60 tisic najeto,je to tak dva roky a uz od zacatku jsem mel problem s turbem,diagnostika hlasila chybu tlaku turba,slapalo,ale pri vysokym tlaku,na dalnici rychlost 160 se vyplo a bylo na chvili nefunkcni,dal jsem to k nakymu vidlakovi,ten mi obratil akorat nakou hadicku,rekl,ze je to v pohode,sice to jelo 210 nic nepadalo,ale auto liny,navic pri 2 tisicich otackach tak divne zatahne,tak jsem se tady ptal,poradili ste mi egr ventil,tak ten samej vidlak,ze mi ho prohodil,ale kdyz jsem jel do dalsiho servisu zjistili,ze je prasklej,sice mi ho vymenil,zkusil jsem i ty hadicky dat nazpet,ale je to porad liny a ted navic auto zaclo pri neutralu tak divne vybrovat plus obcas vyda takovy divny zvuk,ze uz vazne nevim,tak se chci zeptat,jestli by nekdo neporadil nebo nevedel o nejakym sikovnym automechanikovi v okoli prahy co nestoji majlant,diky moc za pomoc
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pglock »

zdeste píše:Dobry den vsem,koupil jsem E46,r.v. 2001,perfektni stav,60 tisic najeto,je to tak dva roky a uz od zacatku jsem mel problem s turbem,diagnostika hlasila chybu tlaku turba,slapalo,ale pri vysokym tlaku,na dalnici rychlost 160 se vyplo a bylo na chvili nefunkcni,dal jsem to k nakymu vidlakovi,ten mi obratil akorat nakou hadicku,rekl,ze je to v pohode,sice to jelo 210 nic nepadalo,ale auto liny,navic pri 2 tisicich otackach tak divne zatahne,tak jsem se tady ptal,poradili ste mi egr ventil,tak ten samej vidlak,ze mi ho prohodil,ale kdyz jsem jel do dalsiho servisu zjistili,ze je prasklej,sice mi ho vymenil,zkusil jsem i ty hadicky dat nazpet,ale je to porad liny a ted navic auto zaclo pri neutralu tak divne vybrovat plus obcas vyda takovy divny zvuk,ze uz vazne nevim,tak se chci zeptat,jestli by nekdo neporadil nebo nevedel o nejakym sikovnym automechanikovi v okoli prahy co nestoji majlant,diky moc za pomoc



Zkus navštívit BMW servis... :D :D :D Majland to bude stát, ale vždyt to je baworák...
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

#3 Příspěvek od zlatas »

ahoj,bohužel ti taky poradim navštívit bmw servis..sice je to drahý jak sviňa,ale řeknou ti opravdovou závadu a navrhnou opravdové řešení.. ve výsledku tě to vyjde možná levněji,než když se v tom každej vidlák-jak píšeš povrtá,tuhle mu dáš litr,tuhle 2 a auto pořád nemáš opravený..
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#4 Příspěvek od zool »

Cau, zkus klubovej servis - autoupik. Jsou tam sikovny lidi. Btw: pochybuju, ze auto z 2001 ma najeto 60tis, pridej si sto,pak by treba i mohlo bejt logicky, ze se auto zacina takle srat:) Nemyslim si, ze je nutny jit primo do autorizaku, to bych si nechal fakt jako posledni moznost. cus
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od xSAFA »

Projdi si "zkušenosti se servisy" nebo tam hoď nový dotaz, jistě se najde nějakej šikovnej mechanik, kdo by ti to prošel a popravil za rozumný peníz. Dávat 10 let starý auto se zatím několika neidentifikovanými závadami do předraženýho autorizovaného servisu, kterej rozhodně nezaručuje nějakej kvalitní přístup je dle mě hovadina. 60tis km je taky tak trochu sci-fi, může to být klidně o 300tis víc, to bych jako nějakou směrodatnou informaci ani nepodával... :wink:
Pglock
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 25.02.2011 01:00
Bydliště: Vamberk
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Pglock »

xSAFA píše:Projdi si "zkušenosti se servisy" nebo tam hoď nový dotaz, jistě se najde nějakej šikovnej mechanik, kdo by ti to prošel a popravil za rozumný peníz. Dávat 10 let starý auto se zatím několika neidentifikovanými závadami do předraženýho autorizovaného servisu, kterej rozhodně nezaručuje nějakej kvalitní přístup je dle mě hovadina. 60tis km je taky tak trochu sci-fi, může to být klidně o 300tis víc, to bych jako nějakou směrodatnou informaci ani nepodával... :wink:


Tak v autorizovaným servisu je z 99% přístup výbornej,,,, :wink:
Odpovědět