Stránka 1 z 1

Napsal: pát 17.06.2011 20:57
od radekc
Dá se verze 4x4 u e46 bez vetších problémů předělat jen na zadokolku? Myslím tím, že by se vyndali všechny komponenty na pohon předku a přpadně upravil (zavařil?) mezinápravovej diferencial. A jak by si tato úprava rozumněla s automatem?

Napsal: sob 18.06.2011 15:24
od milo
prodat x a koupit zadokolku

Napsal: sob 18.06.2011 19:39
od radekc
Takovu radu bych čekal u dotazu na výměnu motoru. Nebo to je tak složitý, že se musí rozebrat polovina auta, aby se oddělal přední náhon?

Napsal: ned 19.06.2011 16:04
od Led_Zeppelin
Sam teda nevim, co presne by bylo potreba udelat, urcite ti nekdo zkusenejsi poradi, ale nebyla by to skoda?

Napsal: ned 19.06.2011 16:14
od radekc
skoda by to samozrejme byla a neresim to z duvodu ze to planuju udelat, resim to proto, ze kdyz by se mi pohon 4x4 posral, cetl jsem, ze repas mezinapravovceho diferencialu je 40 000 coz by pro me bylo lepsi ozelet pohon 4x4 - pokud je to ovsem relativne mozne. proto neni reseni prodat 4x4 a koupit zadokolku. ja toto auto chci ale kdyz se to poskodi, nechci to opravovat za tolik penez. navic, pokud by nebylo treba tam neco natvrdo zavarit tak by to byla prakticky vratna zmena a dalsi pripadny majitel by si mohl diferak nechat opravit a pohon 4x4 obnovit...

Napsal: ned 19.06.2011 18:10
od Francis
4x2 má jinou kinematiku přední nápravy než 4x4, jízdní vlastnosti by nebyly nic moc.
Technicky by stačilo odmontovat rozdělovací převodovku, vyměnit unašeč pro hurdy-spojku a dát delší kardan ze 4x2.

Napsal: ned 19.06.2011 19:08
od Zave
Francis píše:4x2 má jinou kinematiku přední nápravy než 4x4, jízdní vlastnosti by nebyly nic moc.
Technicky by stačilo odmontovat rozdělovací převodovku, vyměnit unašeč pro hurdy-spojku a dát delší kardan ze 4x2.


A zustane z toho zmrveny bastl :-) podle meho neco jako lakovat cerne auto na bilo :twisted:
Jak pise Francis, neni to jen shodit diferaky a dat tam jinej....