Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e46 330iAx předělání na 4x2
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř 08.07.2009 00:00
- Bydliště: The Dark Side of the Moon
- Klubové ID: 2476
skoda by to samozrejme byla a neresim to z duvodu ze to planuju udelat, resim to proto, ze kdyz by se mi pohon 4x4 posral, cetl jsem, ze repas mezinapravovceho diferencialu je 40 000 coz by pro me bylo lepsi ozelet pohon 4x4 - pokud je to ovsem relativne mozne. proto neni reseni prodat 4x4 a koupit zadokolku. ja toto auto chci ale kdyz se to poskodi, nechci to opravovat za tolik penez. navic, pokud by nebylo treba tam neco natvrdo zavarit tak by to byla prakticky vratna zmena a dalsi pripadny majitel by si mohl diferak nechat opravit a pohon 4x4 obnovit...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
4x2 má jinou kinematiku přední nápravy než 4x4, jízdní vlastnosti by nebyly nic moc.
Technicky by stačilo odmontovat rozdělovací převodovku, vyměnit unašeč pro hurdy-spojku a dát delší kardan ze 4x2.
Technicky by stačilo odmontovat rozdělovací převodovku, vyměnit unašeč pro hurdy-spojku a dát delší kardan ze 4x2.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
- Kontaktovat uživatele:
A zustane z toho zmrveny bastlFrancis píše:4x2 má jinou kinematiku přední nápravy než 4x4, jízdní vlastnosti by nebyly nic moc.
Technicky by stačilo odmontovat rozdělovací převodovku, vyměnit unašeč pro hurdy-spojku a dát delší kardan ze 4x2.


Jak pise Francis, neni to jen shodit diferaky a dat tam jinej....