Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 330iAx předělání na 4x2

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#1 Příspěvek od radekc »

Dá se verze 4x4 u e46 bez vetších problémů předělat jen na zadokolku? Myslím tím, že by se vyndali všechny komponenty na pohon předku a přpadně upravil (zavařil?) mezinápravovej diferencial. A jak by si tato úprava rozumněla s automatem?
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od milo »

prodat x a koupit zadokolku
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#3 Příspěvek od radekc »

Takovu radu bych čekal u dotazu na výměnu motoru. Nebo to je tak složitý, že se musí rozebrat polovina auta, aby se oddělal přední náhon?
Led_Zeppelin
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: stř 08.07.2009 00:00
Bydliště: The Dark Side of the Moon

#4 Příspěvek od Led_Zeppelin »

Sam teda nevim, co presne by bylo potreba udelat, urcite ti nekdo zkusenejsi poradi, ale nebyla by to skoda?
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#5 Příspěvek od radekc »

skoda by to samozrejme byla a neresim to z duvodu ze to planuju udelat, resim to proto, ze kdyz by se mi pohon 4x4 posral, cetl jsem, ze repas mezinapravovceho diferencialu je 40 000 coz by pro me bylo lepsi ozelet pohon 4x4 - pokud je to ovsem relativne mozne. proto neni reseni prodat 4x4 a koupit zadokolku. ja toto auto chci ale kdyz se to poskodi, nechci to opravovat za tolik penez. navic, pokud by nebylo treba tam neco natvrdo zavarit tak by to byla prakticky vratna zmena a dalsi pripadny majitel by si mohl diferak nechat opravit a pohon 4x4 obnovit...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

4x2 má jinou kinematiku přední nápravy než 4x4, jízdní vlastnosti by nebyly nic moc.
Technicky by stačilo odmontovat rozdělovací převodovku, vyměnit unašeč pro hurdy-spojku a dát delší kardan ze 4x2.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Zave »

Francis píše:4x2 má jinou kinematiku přední nápravy než 4x4, jízdní vlastnosti by nebyly nic moc.
Technicky by stačilo odmontovat rozdělovací převodovku, vyměnit unašeč pro hurdy-spojku a dát delší kardan ze 4x2.


A zustane z toho zmrveny bastl :-) podle meho neco jako lakovat cerne auto na bilo :twisted:
Jak pise Francis, neni to jen shodit diferaky a dat tam jinej....
Odpovědět