Stránka 1 z 1
Napsal: pon 13.06.2011 11:20
od youwee
V servisu uz si s tim nevi rady. Je to M52B28 zastavena do E30. Zkouseli jsme menit snad vsechno(potak na klapce, vahu, cidla na vacce a klice jsou novy atd.) a za studena to ma uplne strasnej chod. Za tepla OK
Napsal: pon 13.06.2011 12:26
od shade741
Jen mě tak napadlo teplotní čidlo co by mělo dávat hodnoty i řídící jednotce
Napsal: pon 13.06.2011 12:49
od youwee
To myslim menil taky. Mohlo by to delat nezapojeny cidlo nasavanyho vzduchu?
Napsal: pon 13.06.2011 12:55
od shade741
jako čidlo teploty nasávanýho vzduchu? z toho si ŘJ taky bere informace a teoreticky ano. U 325TD mi zdřejmě způsobovalo zaprasené čidlo totálně mrtvý motor než se zahřál pak to bylo všechno ok
Napsal: pon 13.06.2011 15:34
od ACDC
M 52 má poťák na klapce?!
Napsal: pon 13.06.2011 18:17
od youwee
mozna jsem to blbe nazval, proste ten prepinac nahore na klapce
Napsal: pon 13.06.2011 18:52
od Foldas
ACDC píše:M 52 má poťák na klapce?!
Má
Napsal: pon 13.06.2011 20:42
od Kami1
co komprese a rozvody a emise a svíčky?
Napsal: pon 13.06.2011 21:06
od ACDC
Jasně, má.........
Napsal: úte 14.06.2011 07:20
od youwee
Rozvody jsou ok, svíčky nový NGK co tam mají být. Emise nevím na těch jsem nebyl a stejně by je to asi neudělalo protože je tam custom nerezovej výfuk.
Napsal: úte 14.06.2011 13:11
od Foldas
jak je na tom benzinová pumpa a regulátor tlaku na palivové liště?
Napsal: úte 14.06.2011 13:21
od youwee
Jakej tlak to dava jsem nemeril ale dela to prece jen za studena. Pokud by byla spatna pumpa(regulator) tak to dela snad porad ne?
Napsal: úte 14.06.2011 16:06
od Kami1
podle emisí poznáš, zda jde o špatnou (chudou) směs - čidla, vstřiky...
komprese bych změřil za studena i tepla
Napsal: úte 14.06.2011 18:38
od KAMIL740
vetsinou to dela nejaky tesneni nebo odlucovac oleje je prdnutej jak se zahreje material vule se zmensi a jede to normalne nemas zkrceny tesneni pod sanim ???
Napsal: úte 14.06.2011 18:38
od KAMIL740
u V8 je to beznej jev
Napsal: úte 14.06.2011 19:03
od Foldas
za studena to dává víc benzínu přes vstřiky jestli už je to u tebe s tlakem na hraně tak to za studena muže dělat bordel