Zdravím, mám síce 518 ale tento motor bol vačšinou v trojkách takže som to tu umiestnil. Takže spať k tomu.. Vlastním 518tku BMW, motoricky olej neprepúšta, ide fajn zatiaľ. Karoseria je pekná
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 54-75.html
Kúpil som ho v prepočte za 36tisic českych korún a chcel by som ho predať minimalne za takú cenu. Bolo na nom vymienané skoro cela predna naprava, brzdy doštičky a kotuče komplet.
A problem je s tým že vačka je opotrebená takže by ma čakalo meniť: vačka, vahadla (hydrozdvihatka mam dobré), rozvody, a ešte dalšie opravy do 3 tisic KČ.
Čo si myslíte oplatí sa teda do tohto motora ktory každy odsudzuje vrážať ešte peniaze a potom by mi slúžil v pohodke? Alebo sa toho zbaviť, nevražať nič a kúpiť E39.
Motor ma najazdene ORIGINAL 140 tisic.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M40B18
No jestli ti v pětici vyhovuje M40, tak proč ne.Jen je otázka na jaké částce skončíš.Levnější by už bylo měnit celou hlavu kus za kus, nebo celý motor(ale samozřejmě za použité, takže zase trochu risk..záleží co uděláš sám a co si necháš udělat)Jen si neodpustím rýpnutí, ale jestli máš na starém motoru v háji vačku, tak nepošítej se 140tis "- to bude tak 300-500" nebo to někdo hrotil bez oleje a to vyjde nastejno, pak bych nechtěl vidět šály.
olej tam bol liaty normalne, ale tu ide skor o to ze zodieranie vacky je typicky problem tychto motorov.. A preto som to tu dal ci ma niekto priame skusenosti s trojicou - M40, vacka, hydrostely
. A tento motor v 5 mi postacuje, ale neviem ci by som ho za tych 36 tisic kc - 1500 eur predal alebo si to nechat a investovat
No může být, nakonec M40 se musí s E34 přece jen docela nadřít.Ale smrt vačky ve 140 tis. není při dodržování běžné údržby normální a jestli se ptáš zda se investice do opravy vyplatí tak bych byl v soudech o stavu motoru moc opatrný.Cena nových dílů je (v poměru k autu za 1500,-EUR) taková, že konečná cena opravy může pěkně naskočit.
M40 jsem měl v E36 a auto jsem odstavil v 560tis. pro "celkové znechucení z koroze" ale motor pořád běžel.A to byl trápený šitovým olejem degradovaným navíc smrady s LPG, dloho provozován studený po zanedbání výměny termostatu.Ale pořád jel a nechtěl umřít i když jsem o to usiloval abych si zdůvodnil nákup dalšího auta.
Takže jestli máš opravdu záruku těch 140tis.km a v motoru se něco zadírá tak je slušná šance, že závady se budou nabalovat jedna za druhou a ve výsledku se nedoplatíš - proto bych ho vyškubl jak bolavý zub a spíš šel po celém jiném motoru, který koupíš do 5.tis. a přehodil kus za kus
M40 jsem měl v E36 a auto jsem odstavil v 560tis. pro "celkové znechucení z koroze" ale motor pořád běžel.A to byl trápený šitovým olejem degradovaným navíc smrady s LPG, dloho provozován studený po zanedbání výměny termostatu.Ale pořád jel a nechtěl umřít i když jsem o to usiloval abych si zdůvodnil nákup dalšího auta.
Takže jestli máš opravdu záruku těch 140tis.km a v motoru se něco zadírá tak je slušná šance, že závady se budou nabalovat jedna za druhou a ve výsledku se nedoplatíš - proto bych ho vyškubl jak bolavý zub a spíš šel po celém jiném motoru, který koupíš do 5.tis. a přehodil kus za kus
