Stránka 1 z 2

Napsal: pon 30.05.2011 17:10
od Jirka1206
Vyměnil jsem trubku od chlazeni do turba byla prasklá novej vzduchovej filtr mam ale proste to jede jako když nejede. Minulej tejden to dva dny jelo normalně pak to škublo škublo a už to zas jelo bez tahu.

Napsal: pon 30.05.2011 21:46
od shade741
dosti málo informací :? takhle to může být milion věcí, máš nějaké další postřehy? kouří, smrdí, chlastá atd. bohužel křištálovou kouli nevlastním :lol: :wink: Ale možná ti pomohu, nesvítí ti chyba na vstřikovací soustavě? případne neprosakuje říd. vstřik? měl jsem podobný problém auto najendou stratilo tah a nikde žádný dostupný výkon, po výměně tekoucího říd. vstřiku se problém už neobjevil, je pravda, že jsem taky rovnou vyčistil to čidlo v parohách sání(tuším nějaké teplotní či co)

Napsal: stř 01.06.2011 06:43
od pesa84
turbo u tds má chlazení? hm, chce to víc info, u tds to může být cokoliv.. váha vzduchu, čerpadlo, předvstřik, rozvody, vstřiky, špatný tlaky, egr a mnoho a mnoho dalšího..

Napsal: čtv 02.06.2011 09:48
od Jirka1206
Právě že nekouří nechlastá. Začlo to tak že jsem jel do kopce a najednou jako když pustim plyn spadly otáčky aktualní spotřeba zůstala pod 10 a jelo to max 110 pak rovinka a zas normalka. Pak po měsíci jsem předjížděl auto a při otáčkách kolem 3 mi to zas udělalo ale pak to hned zas jelo no ale zas po nějáký době to udělalo znova a už se to prostě rozjíždí a jede jak šnek. Občas se stane že to jeden den jede normálně ale pak zas nic včera mi to dělalo že jsem měl plnej plyn a nejelo to ale opčas jako by to dostalo nějakej impuls a cuklo to jako že to pojede ale zas nic :(

Napsal: čtv 02.06.2011 11:32
od mrJekill
Palivový filtr???

Napsal: stř 20.07.2011 18:54
od Paulos
podtlakové ovládání turba, občas se může zaseknout...

Napsal: čtv 21.07.2011 17:04
od Tompo
Co se týče toho ovládání, jak je to dělané? Když budu počítat s tím, že podtlakové vedení je OK, jak je to v turbu? Je tam klasicky mechanické táhlo ovládané podtlakem? A ještě jedna věc, když chci vyndat vstřiky, bude lepší sundat sání a zrovna ho pročisit, že???

Napsal: pát 22.07.2011 16:07
od Paulos
Pokud vím, tak je to přesně jak píšeš, to ovládání je otvíraný podtlakem..
To sání musíš sundat určitě, už jsem taky byl u vstřiků a nedokážu si představit, že bych je vyndaval s nasazeným sáním..

Napsal: sob 23.07.2011 15:37
od Tompo
A když už jsme u těch TDS, už mě stále nebaví leštit 5.té dveře, jsou na nich jakoby dehtové tečky, máte s tím někdo zkušenost, co to může způsobovat? Je fakt, že to drobek hulí, když mu naložím... A další věc, přestal mi ukazovat palivoměr, prostě leží na nule a svítí hladové oko, máte nějaký tip, na co se zaměřit?

Napsal: úte 26.07.2011 12:45
od Paulos
Pokud vím, tak asi každý diesel špiní zadní část auta, takže ti nic jinýho než leštit nezbyde nebo jestli existuje nějakej odmašťovací přípravek, kterej to pak aspoň chvíly udrží čistý nevim..
A s tím palivoměrem to bude nejspíš plovák v nádrži: vyzkoušet, proměřit popřípadě vyměnit..

Napsal: úte 26.07.2011 18:56
od Tompo
tak co se plováku týče, trochu jsem to tu pročetl a taky se tak stalo... tankoval jsem plnou a prostě se plovák sekl, ujel jsem 100km a už je to OK

Napsal: ned 31.07.2011 20:00
od Tompo
opět se vracím k původnimu tématu... Odspoda auto jede krásně, asi tak do 3000ot/min, pak už ale spíše nic, než zátah... máte někdo nějaký tip?

Napsal: pon 01.08.2011 07:21
od mrJekill
Ovládání turba.Podle mě brzo sepne obtok a turbo přestane tlačit.

Napsal: pon 01.08.2011 13:08
od Tompo
na co mám tedy zaměřit pozornost? :D nějaký podtlak ventil?

Napsal: stř 03.08.2011 15:16
od blinker
a nepřehřívá se ti náhodou? Stačí tak milimetr za těch 90° a přestane to táhnout. mě tohle dělá když se mi přehřeje, vyměnil sem viscu a je to o dost lepší. Ještě by bylo dobrý vyndat ten největší chladič a pročistit ho vodou se sodou třeba.

Napsal: stř 03.08.2011 17:00
od mrJekill
Tompo píše:na co mám tedy zaměřit pozornost? :D nějaký podtlak ventil?

taková mosazná bakule u turba a od ní vede k turbu táhlo.Vyzkoušet,jestli s tím rukou hneš (jde to stuha) a pak jak to chodí v provozu.Ovšem nejlepší zkouška je napojit na okruh tlakoměr do cca 1,5 Bar a sledovat v jakých režimech a kolik turbo tlačí

Napsal: pon 15.08.2011 00:41
od Paulos
Ještě mám jeden tip, jestli máš váhu vzduchu, tak jí zkus odpojit a je t bez ní.. když to pojede, bez váhy, tak já máš akorát zasranou, stačí vyčistit, zalepit EGR a je hotovo..

Napsal: pon 15.08.2011 19:01
od Tompo
váha není...

Napsal: sob 10.09.2011 13:29
od Bensche
caues řeším ten samý problem vyřesil jsi ho už ten problem?nebo porad nevis?

Napsal: čtv 02.05.2013 00:12
od blinker
jo no, čim to bylo? :idea: