Napsal: úte 24.05.2011 11:54
Zdar lidi, resim nejaky lepsi brzdy do cabria, jelikoz ty moje stavajici jsou sice pekny na pohled, ale ucinek je totalne naprd. Aby taky ne, kdyz jsem zjistil ze set techto 2 kotoucu dopredu a 2 kotoucu dozadu vyjde na ebay na 150 liber za vsechno!
Takze chapete ze na ultralevnych brzdach se mi ani nechce moc jezdit. Pominu-li ze pri brzdeni mam pocit ze slapu do pytliku s gumovyma medvidkama a modlim se at to zabrzdi, tak to neustaly piskani mi taky rve usi, hlavne v popojizdeni po meste v kolone.
Resim tudiz nejaky "lepsi" brzdy. Original by byly samozrejme fajn, ale jelikoz si pohravam s myslenkou lehciho swapu do budoucna, tak bych tam chtel hodit uz lehce naddimenzovany, ktery by ubrzdily alespon tech 200 koni z moderni 2,8icky a ne vydechlych 170 z puvodni 2,5ky
K veci. Docela dost se mi libi tyhle 2 sety
- http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... t-s2349546
- http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... i-s2360388
plus k tomu samozrejem desticky Galfer, ktery se prodavaji pak s tim v baliku.
Otazka ted zni, zda-li radsi nejit cestou ne-velkyho reseni zadnich brzd (nahozeni treba ATE jetych kotoucu z netu) a nenalit penize do lepsich brzd prednich.
Nemam to auto na okruhy, ale sem tam se rad projedu a tak bych uz radsi neco co bych za rok zase nemusel resit, proto tahkle obsahly dotaz
Diky za napady
Takze chapete ze na ultralevnych brzdach se mi ani nechce moc jezdit. Pominu-li ze pri brzdeni mam pocit ze slapu do pytliku s gumovyma medvidkama a modlim se at to zabrzdi, tak to neustaly piskani mi taky rve usi, hlavne v popojizdeni po meste v kolone.
Resim tudiz nejaky "lepsi" brzdy. Original by byly samozrejme fajn, ale jelikoz si pohravam s myslenkou lehciho swapu do budoucna, tak bych tam chtel hodit uz lehce naddimenzovany, ktery by ubrzdily alespon tech 200 koni z moderni 2,8icky a ne vydechlych 170 z puvodni 2,5ky
K veci. Docela dost se mi libi tyhle 2 sety
- http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... t-s2349546
- http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... i-s2360388
plus k tomu samozrejem desticky Galfer, ktery se prodavaji pak s tim v baliku.
Otazka ted zni, zda-li radsi nejit cestou ne-velkyho reseni zadnich brzd (nahozeni treba ATE jetych kotoucu z netu) a nenalit penize do lepsich brzd prednich.
Nemam to auto na okruhy, ale sem tam se rad projedu a tak bych uz radsi neco co bych za rok zase nemusel resit, proto tahkle obsahly dotaz
Diky za napady