Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e30 cabrio- brzdy GALFER

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1571
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Syrup »

Zdar lidi, resim nejaky lepsi brzdy do cabria, jelikoz ty moje stavajici jsou sice pekny na pohled, ale ucinek je totalne naprd. Aby taky ne, kdyz jsem zjistil ze set techto 2 kotoucu dopredu a 2 kotoucu dozadu vyjde na ebay na 150 liber za vsechno! :twisted: :mad:

Takze chapete ze na ultralevnych brzdach se mi ani nechce moc jezdit. Pominu-li ze pri brzdeni mam pocit ze slapu do pytliku s gumovyma medvidkama a modlim se at to zabrzdi, tak to neustaly piskani mi taky rve usi, hlavne v popojizdeni po meste v kolone.

Resim tudiz nejaky "lepsi" brzdy. Original by byly samozrejme fajn, ale jelikoz si pohravam s myslenkou lehciho swapu do budoucna, tak bych tam chtel hodit uz lehce naddimenzovany, ktery by ubrzdily alespon tech 200 koni z moderni 2,8icky a ne vydechlych 170 z puvodni 2,5ky :)

K veci. Docela dost se mi libi tyhle 2 sety

- http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... t-s2349546

- http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... i-s2360388

plus k tomu samozrejem desticky Galfer, ktery se prodavaji pak s tim v baliku.


Otazka ted zni, zda-li radsi nejit cestou ne-velkyho reseni zadnich brzd (nahozeni treba ATE jetych kotoucu z netu) a nenalit penize do lepsich brzd prednich.

Nemam to auto na okruhy, ale sem tam se rad projedu a tak bych uz radsi neco co bych za rok zase nemusel resit, proto tahkle obsahly dotaz :-)

Diky za napady
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

pokud chceš nějaký kvalitní kotouče tak OMP nebo TAR-OX :) cena teda vyšší , ale výkon dobrej , samozřejmě ve městě to brzdit nebude :lol: tak jako když je pořádně zahřeješ :) pokud chceš nějak hodně znatelnej efekt tak plovoucí uložení kotouče , 4 pístky na brzdiči , upravit nafuky na brzdy aby vubec foukali na kotouč a ne na spodní čep na těhlici :) a pak adekvatní brzdovej valec :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1571
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Syrup »

potrebuju neco co bude brzdit porad a ne jen jedovate po zahrati... jinak uz jsem neco nastudoval a zatim do toho nechci utapet nejaky sileny cashe, takze jiny brzdice a podobny vyfikundace zatim uplne nechystam...

od tech galferu bych predpokladal ze to bude brzdit trosku lip nez origo brzdy, tak uvidime ...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

ono jako za studena nebudou brzdit žádný brzdy pořádně ... jako pokud chceš něco s okamžitým brzdným účinkem tak to se koukni po nějakých mekkých deskách typu trw a kotouče jsou ve výsledku uplně jedno ;) ale pak při větší zátěži proste budeš už citit že to není ono ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět