Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
pod co dat hever a stojny u E36
Zdravim,
prohledal jsem forum i net, ale asi se mi nedari spravne zadat hesla pro hledani:-/ Pokud mne nekdo nasmeruje nebo poradi budu vdecny..
Jde o to, ze si chci koupit hydraulicky hevirek na zvedani celeho predku ci zadku vozu (E36 cabrio).. A nevim kam ho zaprit, abych nic neposkodil.. Nekde jsem nasel napr. ze vzadu pod prostredek diferencialu, ale hned to tam nekdo negoval.. Uvital bych bud nazorne vysvetleni, protoze popravde, nejsem si 100% jisty jak se ktera vec na spodku auta jmenuje, nebo fotku se zakreslenymi body..
Druha vec, kam se daji dat stojny jinam nez na k tomu urcene gumove "puky" pod prahy?
diky za info
P.
prohledal jsem forum i net, ale asi se mi nedari spravne zadat hesla pro hledani:-/ Pokud mne nekdo nasmeruje nebo poradi budu vdecny..
Jde o to, ze si chci koupit hydraulicky hevirek na zvedani celeho predku ci zadku vozu (E36 cabrio).. A nevim kam ho zaprit, abych nic neposkodil.. Nekde jsem nasel napr. ze vzadu pod prostredek diferencialu, ale hned to tam nekdo negoval.. Uvital bych bud nazorne vysvetleni, protoze popravde, nejsem si 100% jisty jak se ktera vec na spodku auta jmenuje, nebo fotku se zakreslenymi body..
Druha vec, kam se daji dat stojny jinam nez na k tomu urcene gumove "puky" pod prahy?
diky za info
P.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Zvedat celý předek nebo zadek jedním heverem je podle mě hovadina, na to nemá auto takové místo aby se defacto půlka hmotnosti auta dala opřít o jeden bod (hever). Kozy dej pod body k tomu určené - tedy puky jak píšeš, z jakého důvodu je chceš dávat jinam? Samo dá se to šupnout z nouze i jinam ale otázkou je proč? Chceš vařit prahy nebo co?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
sem potřeboval rychle kuli technický... :/ teď mě to sere... Je to škoda no, že je ze spoda tak zprasený, jinak je to supr auto... asi nebyly moc stříkaný dutinyicecold píše:jaký karosář ti ten prah dělal, že tam nemáš ty díry?blinker píše:... mám měněnej levej práh a je tam danej z autokelly a ten nemá ty díry na origo hever![]()
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
- Kontaktovat uživatele:
hm takový rychloopravaře miluju, sám mám auto po jednom takovémblinker píše:sem potřeboval rychle kuli technický... :/ teď mě to sere... Je to škoda no, že je ze spoda tak zprasený, jinak je to supr auto... asi nebyly moc stříkaný dutinyicecold píše:jaký karosář ti ten prah dělal, že tam nemáš ty díry?blinker píše:... mám měněnej levej práh a je tam danej z autokelly a ten nemá ty díry na origo hever![]()

e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
xSAFA: no napr. E46ky z roku 99-00 maji jeden velkej puk na zvedani primo pod motorem z vyroby, tudiz BMW urcite pocitalo s tim ze se pulka auta zvedne za jeden bod.. Na US forech plno borcu zveda E36ky za ram u diferaku i ve predu.. Nekdo i za ten diferak a to prave nedoporucujou..
Takze se spis ptam na vase zkusenosti a znalosti..
Jinak zvedat to tak chci, protoze se mi nelibi podlozit jednu stranu podstavcem a pak zvedat, mam strach, ze by se to mohlo pri zvedani smeknout..
A kozu chci dat jinam, protoze jeden puk mi chybi a je to tam trochu orezly, takze to chci aspon zamaznout nejakym body...
Cuky: diky, mas to vyzkouseny?;-)
Takze se spis ptam na vase zkusenosti a znalosti..
Jinak zvedat to tak chci, protoze se mi nelibi podlozit jednu stranu podstavcem a pak zvedat, mam strach, ze by se to mohlo pri zvedani smeknout..
A kozu chci dat jinam, protoze jeden puk mi chybi a je to tam trochu orezly, takze to chci aspon zamaznout nejakym body...
Cuky: diky, mas to vyzkouseny?;-)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Tak vpředu za tu nápravnici pod motorem by to snad jít mělo, ale rozhodně bych to nevalil panenkou s tou malinkou zvedací plochou přímo na nápravnicu. Měl jsem ji dole a vprostřed mi nepřijde nějak extra bytelná. Takže když už to tak chceš dělat, tak alespoň ocelovou plotnu a ideálně na to ještě tvrdý dřevo. Vzadu bych si to nelajzl zvedat za nic a rozhodně ne za klec diferáku, která je na silentblocích. Nicméně zvedej si to ale jak chceš, já pod e36 strávil už nějakou tu hodinu a s kozama a zvedáním jednolivě po stranách jsem nikdy neměl problém. Jestli má e46 na zvedání předku/zadku rovnou takové místo tak to nevím, neznám ji, ale e36 takové místa primárně určené k tomuto nemá. Viděl jsem tak zvedat auta snad jen v rally a nebo poťápaný amíky...
Přijde mi to prostě celé jako vymýšlení hovadin, navíc nechápu jak chceš pod tu přední nápravnici narvat hever, teda pokud nemáš to kabro v terénní úpravě. Kozy jde dat nouzově na různá místa, prostě podle potřeby. Pokud u toho člověk přemýšlí vždy si najde místečko, kde se dá podložit bez poškození, třeba ta zmíněná ramena (vzadu ty silná podélná).

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Praha zapad
- Klubové ID: 2012
Moje zkusenost je ze po te co se mi po tom "puku" na koze auto poprve svezlo (asi nemam idealni tvar kozy) tak je vzdycky vyhodim. Mezi kozu a spodek auta (to ocelove misto kde byl puk) soupnu kus silny gumy (z pasoveho dopravniku) a parada.
Vim ze tohle ti nepomuze ale dalsi postup ktery se mi osvedcil je vrazit do diry v prahu silnou tyc (v nejhosrim nastavec na golu) a zvedat klasickym nuzkovym heverem.
Tohle je jeste lepsi:
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... p/pic8.jpg
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... ing_Up.htm
Vim ze tohle ti nepomuze ale dalsi postup ktery se mi osvedcil je vrazit do diry v prahu silnou tyc (v nejhosrim nastavec na golu) a zvedat klasickym nuzkovym heverem.
Tohle je jeste lepsi:
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... p/pic8.jpg
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... ing_Up.htm
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Mám pojezdovej hydraulickej zvedák a na zvedání e36 jsem si upravil klasickej hokejovej puk, zespod jsem ho odvrtal tak aby seděl přesně na hrany korunky heveru a je to naprosto bez problému. Při dosednutí na "puk" na prahu se ty gumy navzájem neposunou a dělám to tak už 4 roky a nikdy žádnej problém....
Ale ty tyče do origo trubek pro hever jsou docela šikovný pod to by se dala pěkně šunput i ta koza co má horní část jakoby podkovu. 


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Při práci na prahu se dá předek zvednout/posadit na podélné výztuhy podlahy, samozřejmě s mezikusem z tvrdé gumy nebo dřeva. Používám na tyto účely polotovary z výroby parket.
Při použití vhodné podložky na rozložení tlaku není problém zvedat celý předek za nápravnici.
Vzadu do mám s Compactem jednodušší, posadím na šrouby nápravnice jako u E30.
Při použití vhodné podložky na rozložení tlaku není problém zvedat celý předek za nápravnici.
Vzadu do mám s Compactem jednodušší, posadím na šrouby nápravnice jako u E30.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Nazorny obrazek http://i13.photobucket.com/albums/a282/jamesdc4/e36.jpg
Prosim vás proč by měl utrhnout silentbloky? Víš jak velkou silou na ně působy už jen to že řádně řízneš zatáčku? Vždyť na nich auto denno denňe stojí za dif samo ne ale ta klec se tím zničit snad ani nedá. A nápravnice vpředu? TAm si dáš nějakou fošnu ať jak tu někdo psal není všechna váha na jednom malém bodě a taky se jí nic stát nemůže a mám oboje vyzkoušený už mnohokrát auto jsem zvedal snad 1000 krát a na kleci difu a přední nápravnici stálo auto 2 měsíce a nic m není.
Ano a dělal si někdy tu zadní nápravu? Já jí měl celou 2krát venku a je to přišroubvaný na kastly a ty silentbloky drží jen radiální síly ne axiální je to zkrátka zapřené v karoserii. Myslím tím ten velikánckej kus železa co je k němu přišroubovanej dif a ramena náprav (příčná) http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... e_carrier/