Stránka 1 z 2

Napsal: ned 22.05.2011 21:36
od blinker
zní to jako by něco štrejchalo o zem, něco plechovýho, ale jde to od kol. Občas na to má vliv když zatáčim, ale většinou nic, kola hučej pořád, někdy hučej někdy tak nějak popraskávaj. Nevim co to je, myslel sem, že je přihnutej ten plech co kryje kotouče, ale tim to neni.... ???????????? (nejhlučnější je zadní pravý, ale podle mě už to dělaj obě zadní a i pravý přední) :?:

Napsal: ned 22.05.2011 21:38
od Afri
Tahne to auto nekam?

Napsal: ned 22.05.2011 21:39
od Tompo
A co ložiska kol? když každé kolo jednotlivě protočíš, tak to poznáš...

Napsal: ned 22.05.2011 22:56
od sedon
bejvaj horky?

Napsal: pon 23.05.2011 09:30
od blinker
Afri píše:Tahne to auto nekam?
občas při brždění, ale jen někdy, jinak vůbec.

Napsal: pon 23.05.2011 09:32
od blinker
Já mám právě taky zálusk na ložiska, nebo mě napadlo že se nevracej destičky a nebo že to dělaj bubnový brzdy co tam jsou na ruční brzdu.... jestli to tak teda je??? Když sem to zvedal a zkoušel kolem otočit tak sem to rukou skoro nezvlád, je fakt že sem zkoušel jen jedno... ale o víkendu to z vednu snad u kámoše

Napsal: pon 23.05.2011 10:46
od fizzer
mě to dělá taky, hlavně při rozjezdu se zatočenejma kolama, přijde mi že to jde od levýho předního. začlo to po výměně brzdovejch kotoučů...

Napsal: pon 23.05.2011 12:34
od varkel
já jsem z auta všechno vyházel a teď i kdyby se mě na kolo nalepilo celé železářství tak to neuslyším :-)
(DOBRÁ RADA NAD ZLATO)

Napsal: pon 23.05.2011 12:42
od xSAFA
Možností je spoustu. Prvně bych omrkl kotouče jestli někde (většinou vzadu) nejsou už moc velké neobržděné hrany a nedrhne to o destičku, to jde zvládnout bez demontáže kol. Dále jestli na nějakém kole nechybí ty pera (tvarované plíšky mezi plovoucí a pevnou částí brzdiče). A v neposlední řadě to může být vysypaná ručka, většinou vypadne trn skrz vyrezlej plech a pakny jsou na volno. Tohle bych omrkl jako základ, pokud jsou tedy štíty brzd oukej a nikdy není prasklej nebo uvolněnej. :wink:

Napsal: pon 23.05.2011 15:34
od blinker
Okouknu a napíšu.... o víkendu to chci vzít na opravu a rád bych objednal věci předem, aby se to zfouklo za sobotu, ale co když koupim ložiska zbytečně a sou v pohodě... no vyhazovat peníze se mi zas nechce :)

Napsal: pon 23.05.2011 17:15
od voTon
zkus za jizdy popotahnout rucku jestli se zvuk nejak zmeni ale zrejme je to skutecne uvolnena nebo vyjeta pakna rucni brzdy..

Napsal: pon 23.05.2011 19:51
od blinker
tak sem to projel klidnou jízdou bez nějakýho prutkýho brždění, asi 2km. Kotouče potom byly poměrně dost horký ale rychle vychladly... vyjetý koleje v nich sou max 1mm.... na zadkách sou sjetý trošku víc.... Tu ručku sem za jízdy zkoušel a nepříde mi to nějaká změna.... občas na to pomůže když zatočim :?:

Napsal: pon 23.05.2011 20:35
od Dabler
mi tohle dělá rantl na zadních kotoučích, jsou už docela jeté

Napsal: pon 23.05.2011 20:40
od xSAFA
Ano mě to dělalo to samé, dlouho jsem hledal příčinu. Stačí jej pilníkem srazit.

Napsal: úte 24.05.2011 09:54
od majo320
skus sa este pozriet ci sa ti neskru tie brzdove stity o kotuce.

Napsal: ned 29.05.2011 18:25
od blinker
Vyřešeno.... rozpadlá ručka v pravim zadnim bubnu :) u předních kole je to kotoučem, ale to je skoro neslyšitelný, jsou tam trošku křivý - chce to vysoustružit.... Jinak ta ručka neni prdel, protože to drží v tom plechu, kterej kryje kotouč zezadu a to uchycení ručky je prorezlý... takže prozatim bez ručky na jednom kole :twisted:

a dík za rady :idea:

Napsal: pon 11.07.2011 19:45
od Spatty
Vypadá to, že mám taky vysypanou ručku, jak se do toho bubnu dostanu? přes ten jeden imbus (neměl jsem pořádnej imbus tak jsem se přes to nedostal) nebo zezadu?

Napsal: pon 11.07.2011 22:59
od marecekoi
Je možný, že kdyby byla vysypaná ručka tak by se ozýval chrastivej (asi tak jako kdyby byla vzadu uvolněná SPZ a mlátila do víka kufru) zvuk při přejetí hrbolu nebo nerovnosti???nebo mám vzádu jen něco uvolněnýho?myslel jsem možná jestli to neni ten plech co je vzadu v nárazníku na odstínění tepla o výfuku tak nevim :? :?

Napsal: úte 12.07.2011 15:54
od Dabler
vysypaná ručka je docela častý případ u e36,ty krycí plechy reznou jedna radost a pak se rozsypou paky do prostoru mezi plecehm a kotoučem., jeden stojí okolo 400kč a s trochou zručnosti není třeba demontovat náboj kola, pouze třmen kotouč a střeva ručky.

každopádně bych to urgentně řešil, mě se díky tomu bloklo v 80 kolo, kdy se vzpříčila pakna mezi nábojem a kotoučem, bylo štěstí že cesta byla volná takže sem to ukočíroval.

Napsal: stř 20.07.2011 17:01
od Spatty
Jak se prosím vás do ty ručky dostat když ten imbus je už vykurvenej?