Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Startování E36 325i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
VB
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: pon 25.05.2009 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od VB »

Zdravím mám následující problém:
když startuju zejména za tepla přibližně půl hodiny po vypnutí motoru tak startér točí a točí a nic ani škytnutí, takhle se to obvykle opakuje tak 4 krát za sebou a pak motor naskočí občas pomalu někdy na hned na volnoběžné otáčky, ale když startuji hned tak do 10 minut naskočí hned jako občas za studena kdy to bývá v pořádku nejčastěji. Poslední dobou se to stává i za studena hned ráno ale není to pravidlem. Diagnostika mi řekla že mám perfektní auto bez chyb.
Teplotní čidlo pro jednotku vyměněno. Četl jsem o možných problémech na čidlu vačky a kliky. Ale také jsem četl že se to i projevuje slábnutím výkonu v jistém spektru otáček což nemám tedy poslední dobou jen občas výjimečně.
Takže bych se zeptal jak určím co z toho to je ono oboje stojí kolem 2tis tak bych si rád určil pevně problém. Také mě napadla váha vzduchu a lambda ale ty by se měli projevovat až za běhu motoru tedy ty by mohli ovlivnit úpadek výkonu.
Spotřebu mám po Praze s těžkou nohou 13-14 a dálky v rozložení město okresky s dálnicí 10:90 7,5 při 100-110ti.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#2 Příspěvek od Kami1 »

Pokud ř.j. nedostává signál z klikovky tak auto nenastartuje.
Pokud do válců nejde benzín, taky nenastartuje (pumpa).
V ostatních případech by to mělo jít (při nejhorším slibovat),
ř.j. ovšem musí fungovat.

Je při neúspěšným startování cítit benál?
Zkus při startu přišlápnout plyn.
Můžeš zkusit odpojit váhu.
Zkontroluj pojistky, relátka a kostry, případně při startování změřit napětí na ř.j.
VB
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: pon 25.05.2009 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od VB »

Pumpa tlakuje a benzín cítit je, takové prkotiny jsem bohužel zkoušel.
Nicméně jedna věc k tomu prý má BMW běžet bez váhy vzduchu, ale jakmile ji odpojím tak neběží jak při odpojení za běhu tak při startování bez.
Setkal jsem se s několika režimy aut s odpojením AFM
třeba Nissan jede do 2000tis otáček
Hyundai neběží vůbec
a BMW má bežet v celém spektru otáček ale v nouzáku (tedy tak jsem to slyšel ale u mého tomu tak není)
Takže se zeptám když už má BMW snímání kliky i vačky co slouží k čemu? jedno je pro svíčky druhé pro střiky či jedno pro oboje a k čemu je pak druhý snímač? U jednoho auta jsem měl jen tří pin na vačce svatý klid :-) .
Odpovědět