Stránka 1 z 1
Napsal: pát 06.05.2011 18:23
od radekc
Když mojí e36 323i zvednu na heveru abych mohl vyměnit pravý přední kolo, tak žačně kapat voda nevím přesně odkud, je to nejspíš obyčejná voda. Přesný místo odkud to kape je na foto, šroub na foto je uchycení rozpěry.
Voda kape, když to zvednu i po 14 dnech co to stojí v garáži. Příště to nechám vykapat do nějaký nádoby, at se ujistím, že to není chladici kapalina, ale stejne by me zajímalo co to je zač, za 3 hod vykapala 30cm kaluž a nevypadalo to, že by to chtělo přestat.
EDIT: další foto

Napsal: pát 06.05.2011 19:42
od mrJekill
To vypadá na plnej nosník vody.
Napsal: pát 06.05.2011 20:59
od stenlie
tak tak .

pokud to vysloveně nesmrdí po fridexu tak to bude voda z nosníku
Napsal: pát 06.05.2011 21:05
od radekc
A přibližnej způsob jak ji dostat ven tudy kudy by měla téct?

Napsal: pát 06.05.2011 22:56
od Jamall
pod tím šroubem jak je na fotce je plastová kostička. Je stejná jako kostička co drží třeba šrouby podběhů, v ní bí měla bít síce přišroubována vana co chrání klináky, ale to je jiná storry....když je vyndáš a zvedneš prdel autu, tak je to asi nejnižší bod ze kterého ta voda vyteče, tedy pokud nehodláš vyndat nárazník s nosníkem a tlumiči
nevím jestli fotku chápu správně, ale "dírky" jsou hned na začátku nosníků
Napsal: sob 07.05.2011 11:00
od mrJekill
Vrtnout v nejnižším bodě,po odtečení vody a uschnutí ošetřit barvou např FEST-B a podobně a máš pokoj.
Napsal: sob 07.05.2011 18:44
od Fx
Vrtnout
A pak tam namlátit korkovej špunt a oblít silikonem, ne?

Napsal: sob 07.05.2011 18:56
od Jamall
jak na ukrajině

Napsal: sob 07.05.2011 18:57
od icecold
mrJekill píše:Vrtnout v nejnižším bodě,po odtečení vody a uschnutí ošetřit barvou např FEST-B a podobně a máš pokoj.
skvělý přístup!

a potom člověk se diví, že mu auto hníje mnohem rychleji než by mělo...

Napsal: ned 08.05.2011 02:11
od radekc
Přídal jsem další foto, teče to odněkud zezhora. Nemůže to bejt voda co neodtekla z prostoru ventylátoru topení?
Napsal: ned 08.05.2011 18:41
od mrJekill
icecold píše:mrJekill píše:Vrtnout v nejnižším bodě,po odtečení vody a uschnutí ošetřit barvou např FEST-B a podobně a máš pokoj.
skvělý přístup!

a potom člověk se diví, že mu auto hníje mnohem rychleji než by mělo...

Ne,skvělý přístup je nechat vodu v nosnících.Pak to teprve hnije třikrát rychleji.
A nevím,že bych někde psal o korkových špuntech a silikonu.
No jsem nakonec zvědav na fundovanou radu vzor ,,vždyť je to BMW´´.
Jo a nezapomeň s tím zajet na diagnostiku,to ti tady poradí 95% odborníků.
Napsal: ned 08.05.2011 18:47
od mrJekill
Jamall píše:jak na ukrajině

citace tvé odpovědi z tématu ,,praská domek termostatu´´ Těsnění lze nahradit Lukaprenem
Nojono...........ukrajina

Napsal: ned 08.05.2011 19:39
od peto
mrJekill píše:icecold píše:mrJekill píše:Vrtnout v nejnižším bodě,po odtečení vody a uschnutí ošetřit barvou např FEST-B a podobně a máš pokoj.
skvělý přístup!

a potom člověk se diví, že mu auto hníje mnohem rychleji než by mělo...

Ne,skvělý přístup je nechat vodu v nosnících.Pak to teprve hnije třikrát rychleji.
A nevím,že bych někde psal o korkových špuntech a silikonu.
No jsem nakonec zvědav na fundovanou radu vzor ,,vždyť je to BMW´´.
Jo a nezapomeň s tím zajet na diagnostiku,to ti tady poradí 95% odborníků.
Se divím, že tady nepadla známá věta: Dej to někomu, kdo tomu rozumí
Napsal: ned 08.05.2011 23:53
od Jamall
mrJekill píše:Jamall píše:jak na ukrajině

citace tvé odpovědi z tématu ,,praská domek termostatu´´ Těsnění lze nahradit Lukaprenem
Nojono...........ukrajina

Je to snad nějaká lež? Navíc dřív dalo pěkně zabrat sehnat těsnění domku
Napsal: pon 09.05.2011 10:02
od mrJekill
No jo,ale,když je to BMW...........
Tam se přece všechno musí dávat originál i když se jedná o dvacet let starou shnilou e36 že?
Hoši proberte se.Voda z nosníků se musí dostat pryč za každou cenu.Odtokové díry v nosnících nejsou z výroby vrtané,ale prolisované,tudíž mají rantl dovnitř a voda nemůže pořádně odtéct.Tohle je naprosto běžná praxe,vyvrtat v nejnižším bodě odtokový otvor.Klidně se do mě pusťte,ale auta už dělám déle,než je většině kluků zde na foru let
Napsal: pon 09.05.2011 11:28
od radekc
Provrtat v nejnižším bodě mi nejpíš nepomůže, teče to odněkud zezhora a dole vypadá že pruchozí díra je.
Napsal: pon 09.05.2011 22:07
od mrJekill
Koukni na origoš odtokové kanály pod sklem,jestli nejsou ucpaný bordelem a voda si nehledá jinou cestu
Napsal: úte 10.05.2011 16:10
od peto
Já bych to taky provrtal

Napsal: stř 11.05.2011 15:47
od MilanoE46
poznáš až se ti rozsvítí kontrolka...

jestli ti funguje..

mě se taky ztrácí a nevim odkud...

teče mi to taky u podběhu u E46
Napsal: stř 11.05.2011 15:47
od MilanoE46
poznáš až se ti rozsvítí kontrolka...

jestli ti funguje..

mě se taky ztrácí a nevim odkud...

teče mi to taky u podběhu u E46