Když mojí e36 323i zvednu na heveru abych mohl vyměnit pravý přední kolo, tak žačně kapat voda nevím přesně odkud, je to nejspíš obyčejná voda. Přesný místo odkud to kape je na foto, šroub na foto je uchycení rozpěry.
Voda kape, když to zvednu i po 14 dnech co to stojí v garáži. Příště to nechám vykapat do nějaký nádoby, at se ujistím, že to není chladici kapalina, ale stejne by me zajímalo co to je zač, za 3 hod vykapala 30cm kaluž a nevypadalo to, že by to chtělo přestat.
pod tím šroubem jak je na fotce je plastová kostička. Je stejná jako kostička co drží třeba šrouby podběhů, v ní bí měla bít síce přišroubována vana co chrání klináky, ale to je jiná storry....když je vyndáš a zvedneš prdel autu, tak je to asi nejnižší bod ze kterého ta voda vyteče, tedy pokud nehodláš vyndat nárazník s nosníkem a tlumiči
nevím jestli fotku chápu správně, ale "dírky" jsou hned na začátku nosníků
mrJekill píše:Vrtnout v nejnižším bodě,po odtečení vody a uschnutí ošetřit barvou např FEST-B a podobně a máš pokoj.
skvělý přístup! a potom člověk se diví, že mu auto hníje mnohem rychleji než by mělo...
Ne,skvělý přístup je nechat vodu v nosnících.Pak to teprve hnije třikrát rychleji.
A nevím,že bych někde psal o korkových špuntech a silikonu.
No jsem nakonec zvědav na fundovanou radu vzor ,,vždyť je to BMW´´.
Jo a nezapomeň s tím zajet na diagnostiku,to ti tady poradí 95% odborníků.
mrJekill píše:Vrtnout v nejnižším bodě,po odtečení vody a uschnutí ošetřit barvou např FEST-B a podobně a máš pokoj.
skvělý přístup! a potom člověk se diví, že mu auto hníje mnohem rychleji než by mělo...
Ne,skvělý přístup je nechat vodu v nosnících.Pak to teprve hnije třikrát rychleji. A nevím,že bych někde psal o korkových špuntech a silikonu. No jsem nakonec zvědav na fundovanou radu vzor ,,vždyť je to BMW´´. Jo a nezapomeň s tím zajet na diagnostiku,to ti tady poradí 95% odborníků.
Se divím, že tady nepadla známá věta: Dej to někomu, kdo tomu rozumí
No jo,ale,když je to BMW........... Tam se přece všechno musí dávat originál i když se jedná o dvacet let starou shnilou e36 že?
Hoši proberte se.Voda z nosníků se musí dostat pryč za každou cenu.Odtokové díry v nosnících nejsou z výroby vrtané,ale prolisované,tudíž mají rantl dovnitř a voda nemůže pořádně odtéct.Tohle je naprosto běžná praxe,vyvrtat v nejnižším bodě odtokový otvor.Klidně se do mě pusťte,ale auta už dělám déle,než je většině kluků zde na foru let