Stránka 1 z 2
Napsal: úte 26.04.2011 13:34
od patriot
Pomalu vybírám e36 Ci, 323i nebo 328i - jiná motorizace nepřichází v úvahu, je to ale docela bída. Na prodej je tolik pěkných coupé, které bych hned bral, ale dost často s tou zdechlinou pod kapotou 2,0i, že to vůbec vyrábějí, tuto zbytečnou motorizaci....Ale o to nejde.
Už mě napadlo, koupit e36 2,0i, jak pracné ( finančně a časově), je do e36 2,0i zastavět motor M52B25/B28 ?? Co je vše třeba dokoupit, vyměnit ?
Případně to i zlegalizovat, což by asi šlo těžko. A jaká by byla cena motoru M52B25/B28 ?? Samo že né nějaké vylítané vrány....
A nebo se na to vysrat a počkat na pěkné coupé 323/328i
Pokud někdo poradí, budu mu zauzlován, děkuji ....

Napsal: úte 26.04.2011 14:07
od paca
Všechno je o penězích, si zajeď do německa, z Kladna to máš kousek

určo tam něco vybereš
Napsal: úte 26.04.2011 14:20
od Rendis
Přestavět se to jde to je jasné..ale vyplatí se to? Já si myslím,že ne. Motor (2,5 a 2,8) s elektrikou cca.10-15 tis.;jiné držáky motoru;jiná špéra.
Napsal: úte 26.04.2011 14:25
od patriot
Díky ....
No Německo mi taky napadlo, ale nejraději bych odsud, např. od klubáka, nebo od fandy značky, s doloženou historií a původem, atd.
Proto se ptám, zda si radši ještě počkat, nebo koupit 2,0i a podstoupit tu výměnu agregátu za silnější.
Napsal: úte 26.04.2011 14:35
od Rendis
patriot píše:Díky ....
No Německo mi taky napadlo, ale nejraději bych odsud, např. od klubáka, nebo od fandy značky, s doloženou historií a původem, atd.
Proto se ptám, zda si radši ještě počkat, nebo koupit 2,0i a podstoupit tu výměnu agregátu za silnější.
počkat a hledat.Vím o dalším klubákovi,který řeší nákup cabria a zaměřuje se spíše na nákup v Německu.Tady jsou prý často ve špatném tech.stavu.
Napsal: úte 26.04.2011 15:42
od xSAFA
Zaměřil bych se především na Německo, už jen kvůli podstatně širší nabídce.
Zda čekat nebo kupovat cosi, co budeš pak nesmyslně pachlit a překopávat si zopodvěz sám. Mě to přijde jako holý nesmysl.
Napsal: úte 26.04.2011 15:46
od patriot
xSAFA píše:
Zda čekat nebo kupovat cosi, co budeš pak nesmyslně pachlit a překopávat si zopodvěz sám. Mě to přijde jako holý nesmysl.
No asi máte pravdu. Kuwa, když ty 2 kousky 2,0i co jsou nyní na prodej, co jsem našel, jsou tak pěkné, vše by splňovaly
Až na motor

Napsal: úte 26.04.2011 15:47
od honzii
taky jsem kdysi měl stejný problém a nakonec jsem ho vyřešil nákupem v německu a za slušný prachy

Napsal: úte 26.04.2011 16:01
od Leveler
Určo kup rovnou 328i než to pak někde lepit.Přece jenom ty E36 cenově padaj velkým tempem takže se brzy něco někde ukáže s pořádným motorem

Napsal: úte 26.04.2011 16:15
od ELiLOBO
Já bych šel rovnou do 328, sám sem měl 320ci a nepřišlo mi to špatné...teď už bych určo kupoval něco silnějšího. Pokud se přece jen vtom budeš chtít vrtat tak kup třeba něco rozdělaného např:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=95007
Ale jak říkám, cenovej rozdíl mezi e36ci neni tak závratnej co se motorizací týče...
Napsal: úte 26.04.2011 16:20
od patriot
Auto z linku pěkné, já bych chtěl něco jako tyhle 2,0i ....
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 21&start=0
nebo
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=96308
prostě něco podobného. Jen ale nezkousnu ten 2,0i, to mi na tom sere.
Prostě počkám na nějakou pěknou 323i nebo 328i

Napsal: úte 26.04.2011 17:24
od ROBi
Určitě počkej a nebo Německo

tam by se najít mohlo.
Napsal: úte 26.04.2011 18:15
od MattyX
pokud už swap tak jedině za 2.8...
motor jako takovej sezenes tak za deset , ale to je bida bid , spis 14-20 ;)pak potrebujes kardan , difec , poloosy ... brzdy jsou stejny , jen do zadu se daji dat vetrane kotouče ... pokud je to nejaka e36 do roku 95 a nema EWS pak jeste poladeni imobilizeru. vsechno se resit da , suma sumarum matros na prestavbu tak 30 , prace dost na tem , ve vysledku je levnejsi a min casově naročný koupit hotový auto který ma aspoň i papíry v šolichu

pri dnesnich cenach e36 je toho navýběr tuna za pár kaček

Napsal: úte 26.04.2011 18:52
od patriot
MattyX píše:pokud už swap tak jedině za 2.8...
motor jako takovej sezenes tak za deset , ale to je bida bid , spis 14-20 ;)pak potrebujes kardan , difec , poloosy ... brzdy jsou stejny , jen do zadu se daji dat vetrane kotouče ... pokud je to nejaka e36 do roku 95 a nema EWS pak jeste poladeni imobilizeru. vsechno se resit da , suma sumarum matros na prestavbu tak 30 , prace dost na tem , ve vysledku je levnejsi a min casově naročný koupit hotový auto který ma aspoň i papíry v šolichu

pri dnesnich cenach e36 je toho navýběr tuna za pár kaček

Díky za fundovanou radu

Je to tak, asi na to srát, kuwa jak mi ale moc serou ty kupína co jsou teď na prodej, ty 2,0i
Jinak jsem porovnával parametry 323i a 328i, včetně klipů na yotube, ta 323i nebude o moc horší jak 328i, čili v horším případě bych ji bral taky, pokud bude v pěkném stavu, vybavená ...atd.
Napsal: úte 26.04.2011 19:28
od Johnys
ber 2.8 je super

)
Napsal: úte 26.04.2011 19:38
od papyk
Z kurvy panenku nikdy neuděláš, škoda času a vyhozenejch peněz, vím o čem mluvím, věř mi viz moje bývalá 2,5 a peněz jak v M3 a do ní to mělo ku.evsky daleko, takže když už koketuješ s myšlenkou 2,8 tak bych to neřešil a počkal a hledal přesně tohle, nějaký přestavby 2,0 nemaj smysl

Napsal: úte 26.04.2011 20:09
od Johnys
Já mám 2.8 coupé a je v tom už taky dost peněz

) ale taky to bude tím, že jsem to 2x naboural za 1 rok

(
Napsal: úte 26.04.2011 21:25
od Rendis
tady na klubu je na prodej M3 3.0 cabrio

Napsal: úte 26.04.2011 21:35
od patriot
Rendis píše:tady na klubu je na prodej M3 3.0 cabrio

jj, Mendeze, vím.
Napsal: úte 26.04.2011 21:47
od MattyX