Stránka 1 z 2

Napsal: úte 26.04.2011 13:34
od patriot
Pomalu vybírám e36 Ci, 323i nebo 328i - jiná motorizace nepřichází v úvahu, je to ale docela bída. Na prodej je tolik pěkných coupé, které bych hned bral, ale dost často s tou zdechlinou pod kapotou 2,0i, že to vůbec vyrábějí, tuto zbytečnou motorizaci....Ale o to nejde.

Už mě napadlo, koupit e36 2,0i, jak pracné ( finančně a časově), je do e36 2,0i zastavět motor M52B25/B28 ?? Co je vše třeba dokoupit, vyměnit ?
Případně to i zlegalizovat, což by asi šlo těžko. A jaká by byla cena motoru M52B25/B28 ?? Samo že né nějaké vylítané vrány....

A nebo se na to vysrat a počkat na pěkné coupé 323/328i :)

Pokud někdo poradí, budu mu zauzlován, děkuji .... :wink:

Napsal: úte 26.04.2011 14:07
od paca
Všechno je o penězích, si zajeď do německa, z Kladna to máš kousek :wink: určo tam něco vybereš

Napsal: úte 26.04.2011 14:20
od Rendis
Přestavět se to jde to je jasné..ale vyplatí se to? Já si myslím,že ne. Motor (2,5 a 2,8) s elektrikou cca.10-15 tis.;jiné držáky motoru;jiná špéra.

Napsal: úte 26.04.2011 14:25
od patriot
Díky ....

No Německo mi taky napadlo, ale nejraději bych odsud, např. od klubáka, nebo od fandy značky, s doloženou historií a původem, atd.

Proto se ptám, zda si radši ještě počkat, nebo koupit 2,0i a podstoupit tu výměnu agregátu za silnější.

Napsal: úte 26.04.2011 14:35
od Rendis
patriot píše:Díky ....

No Německo mi taky napadlo, ale nejraději bych odsud, např. od klubáka, nebo od fandy značky, s doloženou historií a původem, atd.

Proto se ptám, zda si radši ještě počkat, nebo koupit 2,0i a podstoupit tu výměnu agregátu za silnější.
počkat a hledat.Vím o dalším klubákovi,který řeší nákup cabria a zaměřuje se spíše na nákup v Německu.Tady jsou prý často ve špatném tech.stavu.

Napsal: úte 26.04.2011 15:42
od xSAFA
Zaměřil bych se především na Německo, už jen kvůli podstatně širší nabídce.

Zda čekat nebo kupovat cosi, co budeš pak nesmyslně pachlit a překopávat si zopodvěz sám. Mě to přijde jako holý nesmysl.

Napsal: úte 26.04.2011 15:46
od patriot
xSAFA píše:
Zda čekat nebo kupovat cosi, co budeš pak nesmyslně pachlit a překopávat si zopodvěz sám. Mě to přijde jako holý nesmysl.
No asi máte pravdu. Kuwa, když ty 2 kousky 2,0i co jsou nyní na prodej, co jsem našel, jsou tak pěkné, vše by splňovaly :twisted:

Až na motor :?

Napsal: úte 26.04.2011 15:47
od honzii
taky jsem kdysi měl stejný problém a nakonec jsem ho vyřešil nákupem v německu a za slušný prachy :wink:

Napsal: úte 26.04.2011 16:01
od Leveler
Určo kup rovnou 328i než to pak někde lepit.Přece jenom ty E36 cenově padaj velkým tempem takže se brzy něco někde ukáže s pořádným motorem :wink:

Napsal: úte 26.04.2011 16:15
od ELiLOBO
Já bych šel rovnou do 328, sám sem měl 320ci a nepřišlo mi to špatné...teď už bych určo kupoval něco silnějšího. Pokud se přece jen vtom budeš chtít vrtat tak kup třeba něco rozdělaného např: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=95007

Ale jak říkám, cenovej rozdíl mezi e36ci neni tak závratnej co se motorizací týče...

Napsal: úte 26.04.2011 16:20
od patriot
Auto z linku pěkné, já bych chtěl něco jako tyhle 2,0i ....

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 21&start=0

nebo

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=96308

prostě něco podobného. Jen ale nezkousnu ten 2,0i, to mi na tom sere.

Prostě počkám na nějakou pěknou 323i nebo 328i :twisted: :twisted:

Napsal: úte 26.04.2011 17:24
od ROBi
Určitě počkej a nebo Německo ;) tam by se najít mohlo.

Napsal: úte 26.04.2011 18:15
od MattyX
pokud už swap tak jedině za 2.8...

motor jako takovej sezenes tak za deset , ale to je bida bid , spis 14-20 ;)pak potrebujes kardan , difec , poloosy ... brzdy jsou stejny , jen do zadu se daji dat vetrane kotouče ... pokud je to nejaka e36 do roku 95 a nema EWS pak jeste poladeni imobilizeru. vsechno se resit da , suma sumarum matros na prestavbu tak 30 , prace dost na tem , ve vysledku je levnejsi a min casově naročný koupit hotový auto který ma aspoň i papíry v šolichu :) pri dnesnich cenach e36 je toho navýběr tuna za pár kaček :)

Napsal: úte 26.04.2011 18:52
od patriot
MattyX píše:pokud už swap tak jedině za 2.8...

motor jako takovej sezenes tak za deset , ale to je bida bid , spis 14-20 ;)pak potrebujes kardan , difec , poloosy ... brzdy jsou stejny , jen do zadu se daji dat vetrane kotouče ... pokud je to nejaka e36 do roku 95 a nema EWS pak jeste poladeni imobilizeru. vsechno se resit da , suma sumarum matros na prestavbu tak 30 , prace dost na tem , ve vysledku je levnejsi a min casově naročný koupit hotový auto který ma aspoň i papíry v šolichu :) pri dnesnich cenach e36 je toho navýběr tuna za pár kaček :)
Díky za fundovanou radu :idea: Je to tak, asi na to srát, kuwa jak mi ale moc serou ty kupína co jsou teď na prodej, ty 2,0i :wink:

Jinak jsem porovnával parametry 323i a 328i, včetně klipů na yotube, ta 323i nebude o moc horší jak 328i, čili v horším případě bych ji bral taky, pokud bude v pěkném stavu, vybavená ...atd.

Napsal: úte 26.04.2011 19:28
od Johnys
ber 2.8 je super :))

Napsal: úte 26.04.2011 19:38
od papyk
Z kurvy panenku nikdy neuděláš, škoda času a vyhozenejch peněz, vím o čem mluvím, věř mi viz moje bývalá 2,5 a peněz jak v M3 a do ní to mělo ku.evsky daleko, takže když už koketuješ s myšlenkou 2,8 tak bych to neřešil a počkal a hledal přesně tohle, nějaký přestavby 2,0 nemaj smysl 8)

Napsal: úte 26.04.2011 20:09
od Johnys
Já mám 2.8 coupé a je v tom už taky dost peněz :)) ale taky to bude tím, že jsem to 2x naboural za 1 rok :((

Napsal: úte 26.04.2011 21:25
od Rendis
tady na klubu je na prodej M3 3.0 cabrio :)

Napsal: úte 26.04.2011 21:35
od patriot
Rendis píše:tady na klubu je na prodej M3 3.0 cabrio :)
jj, Mendeze, vím.

Napsal: úte 26.04.2011 21:47
od MattyX
:shutup: :shutup: :twisted2: