Stránka 1 z 1

Napsal: pát 22.04.2011 17:10
od motokarista
Zdravim,ma sroub na klice klisicky pravy nebo levy zavit? Rvu ho jako prase a ne a ne povolit. na obrazku sroub cislo 4 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... on_damper/

Napsal: pát 22.04.2011 17:21
od Streety
Myslim ze klasicky pravy. S normalnim klicem nebo racnou nemas sanci. Na povoleni budes potrebovat alespon 1,5m dlouhou trubku. :wink:

Napsal: pát 22.04.2011 18:06
od motokarista
Streety píše:Myslim ze klasicky pravy. S normalnim klicem nebo racnou nemas sanci. Na povoleni budes potrebovat alespon 1,5m dlouhou trubku. :wink:
uz tam mam pres metr a ani hov.... nevim jak to mam zablokovat poradne,mam tam 5tku,rucku a podlozene kola a nic

Napsal: pát 22.04.2011 18:46
od Oldman
5tku??? :D :D :D

Napsal: pát 22.04.2011 19:39
od bibikuba
Zkus ten šroub oklepat kladivem-ne rozklepat :D :D :D a nejůčinější metoda je pokusit se ho přes klíč odrazit-ale bacha,letos to bolí :lol:

Napsal: pát 22.04.2011 20:02
od motokarista
jasne 5tku,na jednicku mi prokluzovaly kola i pres rucku a na zemi,udelal jsem si pripravek uchyceny okolo na 6 sroubu,ale potrebuju vedet na beton ze to ma klasicky pravy zavit :D

Napsal: pát 22.04.2011 20:03
od motokarista
jo a kladivem jsem to zkousel i klepat po nem,vubec nic i jsem ho lehce nahral,kurde nevim

Napsal: pát 22.04.2011 20:30
od Francis
Je tam běžný pravý závit. Musíš se víc najíst před prací :-D

Napsal: pát 22.04.2011 20:59
od motokarista
uz jsem roztrhl 2 orechy,tak nevim,pojedl jsem dost :D metr dlouha lesenovka a nic

Napsal: pát 22.04.2011 21:16
od Johnys
no to je síla :D tak ten motor hod do srotu :D se s tím nemazli :)

Napsal: pát 22.04.2011 21:56
od motokarista
Johnys píše:no to je síla :D tak ten motor hod do srotu :D se s tím nemazli :)
Dik no :D

Napsal: pát 22.04.2011 22:09
od sedon
nahřát :)

Napsal: sob 23.04.2011 08:07
od Streety
No na kolech bych to urcite nebrzdil. Dej radeji cep do setrvaku. Tady jsou nejake obrazky z netu...
http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=44

Napsal: sob 23.04.2011 08:51
od kourk
pořádně nasadit.. zapřít o zem... a protočit přes startér. Ale nesmíš ho žvejknout.. jinak si v pi.či. :)

Napsal: sob 23.04.2011 09:59
od bibikuba
kourk píše:pořádně nasadit.. zapřít o zem... a protočit přes startér. Ale nesmíš ho žvejknout.. jinak si v pi.či. :)
Tak do toho bych asi nešel 8O 8O 8O :?

Napsal: sob 23.04.2011 10:38
od kourk
bibikuba píše:
kourk píše:pořádně nasadit.. zapřít o zem... a protočit přes startér. Ale nesmíš ho žvejknout.. jinak si v pi.či. :)
Tak do toho bych asi nešel 8O 8O 8O :?
Ale prd.. jak myslíš že to běžně dělaj v servisech?? není to nic proti ničemu.. jen místo toho aby si blokoval motor a točil šroubem... zablokuješ šroub a otočíš motorem. jen jde oto aby si to měl dobře nasazený a zapřený.

Napsal: sob 23.04.2011 13:33
od BOOST
Já to dělal tak, že jsem na nosník položil kostku dřeva, na šroub na klice nasadil ořech s tak akorát dlouhým nástavcem do svislé polohy a potom drcnul startérem. Stačí fakt jen drcnout, nedržet otočenej klíček, jinak to může odsrat startér. Samozřejmě nesmí tomu nástavci ve směru k nosníku stát nic v cestě (jako váha vzduchu atd.). Většinou to stačí jednou, když ne tak víckrát, ale já to nikdy víc jak dvakrát nepořeboval a je to naprosto bez námahy hned povolený.

Napsal: sob 23.04.2011 21:02
od motokarista
Povoleno,o tom pres starter jsem taky slysel,ale do toho jsem nesel,do setrvaku jsem nic nechtel davat aby se mi to tam nezalomilo,pujcil jsem si poradny trhak na nakladaky s kovanym orechem zredukoval jsem to na lesenovku at je to pevne asi metr a pul dlouhe na lesenovku jsem navaril packu,napruzil jsem to na fest a druhej frajer z pozahlavy do te packy na trubce upral a lup bylo povoleno,akorat z toho sroubu brutalne smrdel cpavek ci co,nevim asi to lepidlo,mazec :D jo a jeste k te aretaci,udelal jsem si prupravek (kruzek z loziska a okolo navarene matky v presne rozteci a k tomu privarena dlouha trubka) na tech sest sroubu okolo co na nich drzi remenice,zpustil jsem si auto a zaprel jsem tycku o zem,supr vec klika se nehla :D

Napsal: sob 23.04.2011 21:17
od bibikuba
kourk píše:
bibikuba píše:
kourk píše:pořádně nasadit.. zapřít o zem... a protočit přes startér. Ale nesmíš ho žvejknout.. jinak si v pi.či. :)
Tak do toho bych asi nešel 8O 8O 8O :?
Ale prd.. jak myslíš že to běžně dělaj v servisech?? není to nic proti ničemu.. jen místo toho aby si blokoval motor a točil šroubem... zablokuješ šroub a otočíš motorem. jen jde oto aby si to měl dobře nasazený a zapřený.
Já teda nevim,ještě jsem to nezkoušel 8O Ale řek bych že u rozvodu na řetěz budiš ale u rozvodů s klín.řemenem to asi moc dobrá metoda neni :D

Napsal: úte 26.04.2011 06:58
od Foldas
klepnutí starterem je uplně běžná metoda používám ji skoro pořád a nikdy nenastal problém