Stránka 1 z 1

Napsal: stř 20.04.2011 20:01
od Huska
Chtěl bych se zeptat jestli někdo ví zda je rozdíl v čidlech s kulatým povrchem a takovým tím obdélníkovým?
Za předpokladu, že konektor je stejný nažloutlý? Díky

Napsal: stř 20.04.2011 20:07
od all
nevím , ale jde zaměnit....
co vím tak já mám na e39 kulaté a na e36 jakoby obdélník...

Napsal: stř 20.04.2011 20:16
od Huska
all píše:nevím , ale jde zaměnit....
co vím tak já mám na e39 kulaté a na e36 jakoby obdélník...


Sehnal jsem 2ks čidel a jsou z taky z e46tky kombi, ale před FL. Já mám na autě ty kulaté a na vrakáči mi nabídl ty obdélníkové. Konektor i tvar je naprosto stejný tak se snažím zjistit v proč mají jiný povrch a zda mi vše bude fungovat jak má?
Napadlo mě jestli není rozdíl v rozptylu nebo fungování (kulaté kuželové snímání) obedlíkové (výseč), ale možná je to jen výrobcem

proto se ptám tady jestli někdo neví?

Napsal: stř 20.04.2011 21:15
od all
ano, jediný rozdíl na e39 byl, že mi ty obdélníkové nebrali když přijíždím k obrubníku, a po nahrazení správnýma - kulatejma, mi to už přijíždění k obrubáku bralo.... takže si na to přišel... :) nepřikládal jsem tomu význam, ale když na to myslím, dost mě to sralo, jak je možné že mi to již nefungovalo... 8O

Napsal: stř 20.04.2011 21:33
od Huska
all píše:ano, jediný rozdíl na e39 byl, že mi ty obdélníkové nebrali když přijíždím k obrubníku, a po nahrazení správnýma - kulatejma, mi to už přijíždění k obrubáku bralo.... takže si na to přišel... :) nepřikládal jsem tomu význam, ale když na to myslím, dost mě to sralo, jak je možné že mi to již nefungovalo... 8O


OK asi je stejně vezmu a dám je do středu a krajní nechám kulaté

Napsal: stř 20.04.2011 23:57
od Jamall
bacha aby ti někdy při couváni nechcípl motor. Když pak nastartuješ a necháš přes všechny úkony zařazenou zpátečku...čidlo nebudou snímat a odpovídat...postřeh z e36

Napsal: čtv 21.04.2011 22:16
od Huska
Jamall píše:bacha aby ti někdy při couváni nechcípl motor. Když pak nastartuješ a necháš přes všechny úkony zařazenou zpátečku...čidlo nebudou snímat a odpovídat...postřeh z e36


Ahoj úplně nerozumím tomu so píšeš, protože PDC nemá s motorem vůbec nic společného ...nejsou ani na stejném kabelovém svazku. Jsou spínány zpátečkovým čidlem a kostrou nic jiného.

Jinak dnes jsem koupil a nasadil ty dvě obdélníčková čidla (dal jsem je doprostřed) a zkoumal rozdíl proti krajním kulatým (zkoušel jsem různě imitovat překázku a oba druhy berou stejně). Dokoce mají i stejné číslo.

Napsal: čtv 21.04.2011 22:22
od nehpo
mam na e39 3 origo obdlzniky a jedno kulate z X5 a facha normalne

Napsal: pát 22.04.2011 18:23
od Tracero
Když už jsme u těch čidel. Muže mi prosím někdo říct jaký je průměr těchto čidel? Díík. Chci si PDC dodělat, tak že bych koupil origo lištu a do toho napasoval neoriginální snímače, které mají průměr 19mm.
Máte s tím někdo zkušenosti?

Napsal: pát 22.04.2011 20:09
od Huska
Tracero píše:Když už jsme u těch čidel. Muže mi prosím někdo říct jaký je průměr těchto čidel? Díík. Chci si PDC dodělat, tak že bych koupil origo lištu a do toho napasoval neoriginální snímače, které mají průměr 19mm.
Máte s tím někdo zkušenosti?


tak jsem ti změřil to co prodávám a má 22,5mm průměr
jinak už jsem to tak viděl a bylo to v pohodě. celá sada stojí cca 500,- tudíž 1/2 ceny jedhoho čidla na vrakáči :wink:

Napsal: pát 22.04.2011 20:17
od bibikuba
Jen tak pro info...co stojí origo sada PDC i s lištama na E36??

Napsal: ned 01.05.2011 23:18
od Jamall
Huska píše:
Jamall píše:bacha aby ti někdy při couváni nechcípl motor. Když pak nastartuješ a necháš přes všechny úkony zařazenou zpátečku...čidlo nebudou snímat a odpovídat...postřeh z e36


Ahoj úplně nerozumím tomu so píšeš, protože PDC nemá s motorem vůbec nic společného ...nejsou ani na stejném kabelovém svazku. Jsou spínány zpátečkovým čidlem a kostrou nic jiného.

Jinak dnes jsem koupil a nasadil ty dvě obdélníčková čidla (dal jsem je doprostřed) a zkoumal rozdíl proti krajním kulatým (zkoušel jsem různě imitovat překázku a oba druhy berou stejně). Dokoce mají i stejné číslo.



když chcípne motor musíš opět zařadit zpátečku, jinak si čidla budou myslet, že nejsou aktivovaná....zajímalo by mě, jak je to třeba u automatu s PDC. Já osobně mám origo, nejsou dodělávané a než jsem vypozoroval tento fakt sejmul sem malí sloupek mimo zorní uhel

Napsal: pon 02.05.2011 19:05
od Huska
Jamall píše:
Huska píše:[
když chcípne motor musíš opět zařadit zpátečku, jinak si čidla budou myslet, že nejsou aktivovaná....zajímalo by mě, jak je to třeba u automatu s PDC. Já osobně mám origo, nejsou dodělávané a než jsem vypozoroval tento fakt sejmul sem malí sloupek mimo zorní uhel



tak to máš něco patně. Mám už několikáté auto s origo PDC a fungují tak dlouho dokud je zařazená zpátečka bez rozdílu jestli máš manuál nebo automat (respektive když svítí světla zpátečky). Tak jak jsem psal již dříve, s motorem to nemá nic společného.

Napsal: pon 02.05.2011 19:41
od Vlasta
U automatu s PDC je to v pohodě, protože pokud není volič na P, tak nenastartuješ

Napsal: pon 02.05.2011 21:23
od Jamall
ahá..mně jak chcípne motor a nezařadím opět zpátečku, tak světla síce svítí, ale pdc nesnímá

Napsal: pon 02.05.2011 23:10
od jurasis
Tome, myslel to tak, že u manuálu nevyřadí a rovnou startuje, když mu to třeba chcípne, což by bylo logické, pokud se jednotka nějak restartuje vypnutím klíčku... Dúležité tady je, že PO zapnutí zapalování NEZAŘADÍ zpátečku (už tam mechanicky je)...

U automatu nastartuješ i na N... Nicméně to znamená taky to, že VŽDY znovu zařadíš R... :wink:

Napsal: úte 03.05.2011 04:46
od Jamall
přesně tak to myslím. Takže spojitost s automatem vysvětlená...akorát by mě ještě zajímalo, jak je to u 7er...jestli tlačítka pro PDC jsou skutečně tlačítka, nebo vypínače ON/OFF, které když chcípne motor musíte opět zmáčknout, nebo zůstanou v aktivním stavu?

Napsal: úte 03.05.2011 19:48
od Huska
jurasis píše:Tome, myslel to tak, že u manuálu nevyřadí a rovnou startuje, když mu to třeba chcípne, což by bylo logické, pokud se jednotka nějak restartuje vypnutím klíčku... Dúležité tady je, že PO zapnutí zapalování NEZAŘADÍ zpátečku (už tam mechanicky je)...
:


já to tak pochopil a stále tvrdím, že ikdyž vypnu/chcípne motor při zařazené zpátečce a znovu nastartuji, tak mi PDC funguje a pípá stejně jak před vypnutím.

Napsal: úte 03.05.2011 22:15
od jurasis
Aha, tak já tu odpověď pochopil blbě... :oops: