Stránka 1 z 1

Napsal: pon 18.04.2011 10:54
od fizzer
zdar, jsem jenom levej nebo uplně blbej? nejde mi smazat INSPECTION na budíkách... ani propojením pinu 7 na kostru přes pojistku, ani propojením pinu 7 a pinu 19 natvrdo drátem.

postupoval jsem dle tohoto návodu http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html

zkoušel jsem jak nejprve propojit a pak na stanovený čas (odpočítával jsem cca 15 vteřin) zapnout zapalování, a zkoušel jsem i nejprv zapnout zapalování a pak teprv propojit piny, nic.

jde o e36 320i, rok 91.

a protože už starší topicy nikdo nečte, tak sem přihodím druhej dotaz, souvisí to s občasným blbnutím volnoběhu
- občas, když jenom zapnu zapalování, tak slyším nepravidelný cvakání nějakýho relátka, v intervalu cca 2-5 vteřin. ale dělá to JEN NĚKDY, jindy necvaká nic a slyšim jenom bzučení volnoběžňáku.

dík.

Napsal: pon 18.04.2011 21:46
od starML
Postupuj podle tohoto návodu http://vs31.sweb.cz/Reset_servisu.doc
Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování. :D

To cvakání při zapnutém klíčku je zvuk od ventilů topení, které cyklicky otevírají a zavírají, podle nastavené teploty. Neřešit - je to normální.

Napsal: pon 18.04.2011 21:53
od mrJekill
A důležitý je mít taky DOBROU kostru.
Nejlépe blok motoru ne kastle

Napsal: úte 19.04.2011 08:55
od fizzer
starML píše:Postupuj podle tohoto návodu http://vs31.sweb.cz/Reset_servisu.doc
Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování. :D

To cvakání při zapnutém klíčku je zvuk od ventilů topení, které cyklicky otevírají a zavírají, podle nastavené teploty. Neřešit - je to normální.
Díky!! To bude asi ono :idea: :D

Napsal: úte 19.04.2011 21:16
od fizzer
tak ani p**u :evil: :evil: :evil: :evil:
už mě ta pixla začíná pěkně srát :roll:

ani dle výše přiloženého návodu to nejde smazat. :evil:

podotýkám, spojoval jsem to čistým měděným drátem, jak na kostru tak na pin 19, zásuvku jsem prostříkal kontaktolem a taky nic :roll:

Napsal: úte 19.04.2011 22:08
od mrJekill
Kam na kostru?

Napsal: úte 19.04.2011 22:31
od fizzer
všude možně, tu matku pro startkabely, matku na domku tlumiče, blok motoru (všecko proměřený multimetrem, všude kostra je :? )

prostě je to začarovaný, a už mi dochází trpělivost

Napsal: stř 20.04.2011 08:17
od xSAFA
Já bojoval nedávno s oil inspection, někde v návodu mám uvedeno spojit na 3s. Vím, že už minule byly 3s málo, tak jsem zkoušel 5, 10s a furt nic... Kostru jsem měl taktéž čistou, zásuvku prostříkanou, pin očištěný. No po x mrných pokusech jsem to spojil asi na 20s a naskočily zelené obdelníky... 8O Prostě zkus to spojit na dýl, 20s klidně 30, musí to jít... :)