Stránka 1 z 3
Napsal: pon 04.04.2011 15:43
od Pglock
Zdravím, mám takovej problém s motorem- když je studenej chytá, když je vlažnej nebo teplej tak cca 5-8 sek. točí a pak kulhavě naskočí. Při jízdě na studeno někdy přestane reagovat cca na vteřinu na plyn,při dalším přidávání se najednou vzpamatuje. Další příznaky jsou, že za autem smrdí benzín jak cip a spotřeba mě taky přijde úděsná. Jedná se o motor M40 1.8i 1988.
Uploaded with
ImageShack.us
Napsal: pon 04.04.2011 15:48
od fizzer
k tématu nic (málo vstupních dat), ale opravdu jsi ho sem musel dávat v životní velikosti?

Napsal: pon 04.04.2011 16:11
od Pglock
tak to sem si nevšimnul, opravím.

Spotřeba cca 10-12 l/100 při klidný jízdě. Lambda kontrolována.
Napsal: pon 04.04.2011 16:38
od Leveler
A co ucpanej kat?
Napsal: pon 04.04.2011 20:53
od Pglock
jak se pozná jestli je ucpanej?
Napsal: pon 04.04.2011 20:57
od Tompo
odpojit a projet a uvidíš...
Napsal: pon 04.04.2011 21:43
od Pglock
tak je pravda že už to není žádnej mladík... 23 let služby by ho mohlo ucpat...

Napsal: pon 04.04.2011 21:48
od Tompo
hlavně tam nedávej zpět prázdný kat, nejlépe nerez rouru až k tlumiči dozadu
Napsal: pon 04.04.2011 22:06
od paveld
Nebude to spíš nějaká blbost jako rozdělovač, kabely ke svíčkám nebo svíčky? Já bych se první díval sem než na kat...
Napsal: pon 04.04.2011 22:23
od Pglock
Svíčky by měly bejt dobrý, ty kabely je dobrej nápad. Ohledně toho katu, neztratí ten motor vlasnosti, popř asi nenadejchá na emisích ne?
Napsal: pon 04.04.2011 22:27
od icecold
Pglock píše:Svíčky by měly bejt dobrý, ty kabely je dobrej nápad. Ohledně toho katu, neztratí ten motor vlasnosti, popř asi nenadejchá na emisích ne?
ten kat je právě tam od toho aby nenadejchal

co třeba taky vaha vzduchu? čidla klikovky?
Napsal: pon 04.04.2011 22:40
od Pglock
Myslel sem že nenadejchá normu a emise pudou do sraček. Váha mě taky napadla, ale tech 20 litrů za novou to už ho radši pošlu ze skály

Zkusim pošmelit ty kabely..

čidlo kliky, to je taky docela dobrá možnost. Přijde mě to jak když ten motor nemá prvních pár sekund ponětí o tom že se točí...
Napsal: pon 04.04.2011 23:07
od mequi
Pglock píše:Zdravím, mám takovej problém s motorem- když je studenej chytá, když je vlažnej nebo teplej tak cca 5-8 sek. točí a pak kulhavě naskočí.
Já vím, je to vytrženo z kontextu ale brácha měl stejný problém M40 1,6 a bylo to benzínovým čerpadlem. Tvůj problém je možná souhra víc závad.
Napsal: pon 04.04.2011 23:28
od paveld
Benzinovym čerpadlem to podle mě neni, když z toho smrdí benzin... okoukni celý zapalování a pak uvidíš kam se pohneš

.
Napsal: úte 05.04.2011 01:14
od Jamall
zkontroluj si hadičky...myslím že ti propouští benzín
Napsal: úte 05.04.2011 06:49
od Foldas
nějak mi to zablblo
Napsal: úte 05.04.2011 06:51
od Foldas
paveld píše:Benzinovym čerpadlem to podle mě neni, když z toho smrdí benzin... okoukni celý zapalování a pak uvidíš kam se pohneš

.
pokud máš maly tlak benzinu tak motor běží ale strašně špatně a má spotřebu jak tank a strašně smrdí po benzínu protože se nerozpráší a vstřikuje tam proudem a nemísí se vzduchem taky to muže brát benzín přes regulator tlaku na palivové liště kdy motor přisává benzin přes podtlakovou hadičku přímo do sání
Napsal: úte 05.04.2011 17:26
od Pglock
Hadice sou v cajku, sou nový.... Spíš mě to připadá ty kabely, zhruba před 20ti tisícema měněno víčko rozdělu, palec a káble. Tak nevim...
Napsal: pon 11.04.2011 21:14
od Pglock
Nemůže to bejt zapalovací cívkou? Kabely sou změřený a vypadaj v cajku...

Napsal: pát 15.04.2011 11:12
od aigo
ja mel neco podobneho, a svete div se, diagnostika zistila cidlo krtici klapky vzduchu, vycistil jsem a zas jezdim