Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: čtv 10.03.2011 18:11
				od Afri
				Zdravim, je mozne, ze takovehle tema tady nekde je, ale asi jsem hledal blbe. Potreboval bych poradit co se tyce brzd. Mam v planu investovat do brzd, ale nevim jake. Rozpocet je 20-30 tis. Slysel jsem, ze bremba trosku vic reznou, nebo ze feroda jsou za chvili kvalitni vrtule, ale nic podlozeneho.. Nekod nejake zkusenosti? Mozna to nekomu prijde jako blbost, ale jde mi trochu aji o optickou stranku(aby byly vetsi kotouce).  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 10.03.2011 18:13
				od Afri
				jeste abych dodal, nema to byt na okruh, ale aby nejaky ten kilometr vydrzely. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 10.03.2011 18:32
				od Johnys
				já mám ATE Powerdisk a ATE destičky, cenovka 4500 po slevě u kámoša z prodejny a jsem spokojenej
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 10.03.2011 18:46
				od MattyX
				za 20 - 30 tisic pujde sehnat nejakej slusnejsi brzdovej set 

 v tvym pripade bych sel do klasickych emkových brzdicu 

 pro tebe asi nejlepsi pomer cena/vykon/kvalita 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 10.03.2011 21:27
				od gs500e
				originál zimerman plus měkké desky ate a budeš vysmátej.. nejlepší co můžeš koupit
případně komplet ATE jak desky tak normál kotouče
jen ATE powerdisk nedoporučeno, kroutí se a nevydrží moc
			 
			
					
				
				Napsal: pát 11.03.2011 10:57
				od lochic
				Dej tam brzdy z E46 328 kotouče 300mm mám je taky
nebo 330d kotouče 325mm větší než E36 M
			 
			
					
				
				Napsal: pát 11.03.2011 11:53
				od Francis
				300mm kotouče z E46 mám na Compactu, mohu jen doporučit. Levný upgrade. Brzdiče a desky zůstavají stejné, stačí na vrakáči sehnat držáky brzdičů.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 16.03.2011 18:00
				od zverbo
				Ted sem to riesil ale mam E36 325ci mam objednane drzaky z E46 330ci na predok + vrtané sportovní kotouče ZIMMERMANN priemer 300mm
a zadok budem riesit iba malinko vedsimi dierovanimi kotucmi bez preradky sustavy. Mozem poslat foto pred a po ked to dokoncim.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 16.03.2011 18:56
				od Afri
				jasne, pak posli 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 16.03.2011 19:04
				od zverbo
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř 16.03.2011 19:19
				od sa-tan666
				ja budu ted davat 325mm na predek a mozna pokud to nebude nejakej zadrhel tak i 320mm zadek z E46 330
o vykendu asi test
			 
			
					
				
				Napsal: stř 16.03.2011 19:59
				od zverbo
				sa-tan666 píše:ja budu ted davat 325mm na predek a mozna pokud to nebude nejakej zadrhel tak i 320mm zadek z E46 330
o vykendu asi test
Doted sem hledal ako prerobit sustavu na vedsie kotuce, a ty to sem naspinu takto strelis 

  som uplne rad kukni 
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=95220
bol by som rad keby si mi poradil.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 16.03.2011 21:21
				od sa-tan666
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř 23.03.2011 20:37
				od radekc
				gs500e píše:ATE powerdisk nedoporučeno, kroutí se a nevydrží moc
Jak si na to přišel? Ja jsem s nima vydržel 20 min na brněnským okruhu, potom něco od brzd začalo pískat, tak jsem přestal tolik brzdit, schladlo to a v pohodě, nejsou skroucený. Kotouče se vypekly do červena (rezavý kraje jsou načervenalý). Podle mě ideální varianta na běžný ježdění s jistotou, že se nezkroutí.
P.S.: zrovna dneska jsem měřil tlošťku předních chlazených na e36 a nemůžu nikde najít min. Kolik, že to je?
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 23.03.2011 21:12
				od MattyX
				radekc píše:gs500e píše:ATE powerdisk nedoporučeno, kroutí se a nevydrží moc
Jak si na to přišel? Ja jsem s nima vydržel 20 min na brněnským okruhu, potom něco od brzd začalo pískat, tak jsem přestal tolik brzdit, schladlo to a v pohodě, nejsou skroucený. Kotouče se vypekly do červena (rezavý kraje jsou načervenalý). Podle mě ideální varianta na běžný ježdění s jistotou, že se nezkroutí. 
 
málo brzdíš  
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 23.03.2011 22:17
				od radekc
				Nový kotouče maji tlošťku 22mm, min. je 19,6mm. Mám najeto 15 tis. km a mají min. 21,7mm to znamená, že na kotoučích najedu kolem přes 120 tis. km, není to nějak moc?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 24.03.2011 11:40
				od gs500e
				radekc píše:gs500e píše:ATE powerdisk nedoporučeno, kroutí se a nevydrží moc
Jak si na to přišel? Ja jsem s nima vydržel 20 min na brněnským okruhu, potom něco od brzd začalo pískat, tak jsem přestal tolik brzdit, schladlo to a v pohodě, nejsou skroucený. Kotouče se vypekly do červena (rezavý kraje jsou načervenalý). Podle mě ideální varianta na běžný ježdění s jistotou, že se nezkroutí.
P.S.: zrovna dneska jsem měřil tlošťku předních chlazených na e36 a nemůžu nikde najít min. Kolik, že to je?
 
pouze převzatá zkušenost, jeden kluk to měl na bmw e36 328 kombi a prý mu vydržely méně jak obyč ate, a brzdný účinek také o nic moc lepší
taktéž kamarád co dělá v servise říkal, že si powerdisk oblíbili mladí kluci a nechávají si to montovat na své tuzing káry, aby to lépe vypadalo, ale jinak je mění daleko častěji než obyč kotouče
jinak nemůhu ze své vlastní zkušenosti posoudit
osobně jsem ted měnil kotouče na tds a dal jsem si tam obyč ate
příští rok budu měnit na 328 a zkusím kotouče zančky PEX, prý dobrá kvalita za rozumný peníz, tak uvidíme jak se to vystříbří
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 24.03.2011 12:31
				od Dabler
				mam powerdisky a ate desky cca 5000km, neni to nic svetobornyho, brzdi dobre, zvlneny nejsou, pri castejsim a razantnejsim brzdeni nevadnou tolik co normal kotouce. akorat brzdny ucinek mi prijde ze nastupuje pomaleji.
znova uz je asi nekoupim zkusim spise bremba max