Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 24.02.2011 20:32
od machr330i
Ahoj na diagnostice mi vyskočila tato chybová hláška P1619 Map Cooling Control Circuit Signal Low, nevíte někdo jak tuto závadu odstranit nebo v čem by mohl být zakopaný pes? Jedna se e46 330i dekuji za každou radu
Napsal: pát 25.02.2011 00:31
od mequi
Napsal: pát 25.02.2011 02:50
od icecold
jak diagnostika může poznat vadný termostat? je přece mechanický..

Napsal: pát 25.02.2011 09:52
od machr330i
Zatim diky za odpovedi kouknu na ten termostat a uvidime a muze to mit spojitost s tim ze mi to ukazuje i ze je chuda smes a spatny spalovani auto je predelano na lpg ale tam by melo byt vse v poradku co rikal plynar
Napsal: ned 27.02.2011 12:36
od machr330i
Tak jsem na to dneska koukal a termostatem to neni pracuje jak ma. Nema nekdo dalsi rady cim by to mohlo byt?
Napsal: pon 28.02.2011 18:37
od machr330i
Zdravim vsechny tak jsem dnes byl znova na diagnostice ale tentokrat bosch a ta mi ukazala- chlazeni s datovym polem preruseni zkrat - kostra nemate nekdo potuchy kde bych mel zacit hledat nebo aspon nejaky schema el.a vsech cidel co jsou na chlazeni diky
Napsal: pon 28.02.2011 22:24
od starML
Na termostatu je dvojpólový konektor viz obrázek níže :
Představ si (fór je v tom), že termostat řekne ŘJ motoru, že už je naplno otevřený a že už víc chladit nebude. ŘJ motoru to pochopí, sníží výkon, vypne se klima a všechny zátěže motoru, které nejsou nezbytně třeba. Více najdeš na
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm , když si do vyhledávacího pole zadáš E46 Thermostat, Motorkühlung nebo Y6279, tak se jmenuje ten elektrický díl.
Napsal: pon 28.02.2011 23:12
od machr330i
Diky za radu zitra na to kouknu pak dam vedet
Napsal: stř 02.03.2011 13:17
od machr330i
Jeste jednou diky za radu vcera jsem na to koukal a to cidlo co je vyznaceny na obrazku bylo po vyndani cele z oksidovane ani nevim jak by melo spravne vypadat tak jdu obednat novy termostat