Stránka 1 z 3
Napsal: úte 22.02.2011 17:34
od hydraxxx
Ahoj mám takovej dotaz.moje e36tka netopí pod 3000otáček ikdyž je motor zahřátej,je jedno jestli s autem někde jedu,nebo jestli stojí na místě.....má někdo podobnou zkušenost???popřípadě nápad jak tuto věc vyřešit?
Napsal: úte 22.02.2011 19:29
od JaraX
většinou málo vody v systému a zavdušněny
Napsal: úte 22.02.2011 19:51
od Majkl328
Jasný, máš to zavzdušněný
Napsal: úte 22.02.2011 20:29
od Cuky
Já měl to samé zavzdušněno

Napsal: stř 23.02.2011 09:25
od mrJekill
Zavzdušněno.V nejhorším případě rozpadlé lopatky na pumpě.
Napsal: stř 23.02.2011 10:54
od hydraxxx
Diky za opovědi .
Napsal: stř 23.02.2011 12:46
od johnyfly1
ja mam motor zohriaty na prevadzkovu teplotu...otacky mozem mat aj nad 3000tis a stale letny vzduch....kurit poriadne to zacne az po nejakych 15tich minutach....uz som to odvzdusnoval niekolko krat a stale nic ... nevie niekto co by s tym mohlo byt?
Napsal: stř 23.02.2011 12:49
od mequi
Mohl by to být taky zaseklej termostat v otevřené poloze, jestli se ti to taky dlouho ohřívá.
Napsal: stř 23.02.2011 15:10
od varkel
Termostat poznáš tak že se ti zahřívá chladič dřív než topení, to poznáš hned. Pokud to tak je, je to termostat. Pokud to netopí do 3000 pak jsou varianty dvě A) zavzdušněný vodní okruh topení i chladiče B) špatná vodní pumpa.
Napsal: stř 23.02.2011 16:08
od johnyfly1
skusim ten chladic skusit ci sa zahreje skor ako kurenie
termostat mam druhy doma takze keby nieco nieje problem vymenit
hmm ked otvorim vicko nadobky na chladiacu a pridam tak vidim ako zhora prudi kvapalina cize vodna pumpa by mala tlacit..ci aj napriek tomuto moze byt zla?

Napsal: stř 23.02.2011 17:36
od varkel
johnyfly1 píše:skusim ten chladic skusit ci sa zahreje skor ako kurenie
termostat mam druhy doma takze keby nieco nieje problem vymenit
hmm ked otvorim vicko nadobky na chladiacu a pridam tak vidim ako zhora prudi kvapalina cize vodna pumpa by mala tlacit..ci aj napriek tomuto moze byt zla?

To s tím chladičem musíš vyzkoušet s úplně studeným autem. Je to tak že se voda nejprve toči v okruhu s topením a když voda dosáhne určité teploty tak se otevře termostat a ten ji pustí do okruhu chladiče.
K pumpě:
Na starém autě jsem ji měl poškozenou a měla nižší tlak, zavzdušnil se mě ten oruh s topením a dělalo mě to velké problémy.
Napsal: stř 23.02.2011 18:06
od johnyfly1
aha takze moze byt aj ta pumpa zla
este sa mi kdesi straca voda, moze aj to byt problem? dolievam tak 2deci za mesiac ale dolievam to pravidelne aby sa to nezavzdusnilo
inac ten test toho chladicu to mozem odskusat aj tak ci bude studena ta hadica co ide s termostatu nie? vlastne ked termostat neotvori tak by nemala by co tepla vsak?
Napsal: stř 23.02.2011 19:04
od varkel
johnyfly1 píše:aha takze moze byt aj ta pumpa zla
este sa mi kdesi straca voda, moze aj to byt problem? dolievam tak 2deci za mesiac ale dolievam to pravidelne aby sa to nezavzdusnilo

inac ten test toho chladicu to mozem odskusat aj tak ci bude studena ta hadica co ide s termostatu nie? vlastne ked termostat neotvori tak by nemala by co tepla vsak?
Přesně tak. I ta hadice za termostatem smerem k chladiči by měla být studená. To, že se ti ztácí voda může mít za následek špatné těsnění na vodní pumpě. I v tom místě se ti pak může zavzdušnit ten systém.
Napsal: stř 23.02.2011 19:05
od johnyfly1
skusim prekontrolovat ci tam nieje zatecene

Napsal: čtv 24.02.2011 01:44
od johnyfly1
tak motor som mal zohriaty medzi stvrt a pol a hadica od termostatu za chladicom bola studena cize termostat bude ok

Napsal: čtv 24.02.2011 13:28
od kjuba
hydraxxx píše:Ahoj mám takovej dotaz.moje e36tka netopí pod 3000otáček ikdyž je motor zahřátej,je jedno jestli s autem někde jedu,nebo jestli stojí na místě.....má někdo podobnou zkušenost???popřípadě nápad jak tuto věc vyřešit?
Jojo odvzdusnit chladic a je klid

Napsal: čtv 24.02.2011 13:34
od paca
johnyfly1 píše:aha takze moze byt aj ta pumpa zla
este sa mi kdesi straca voda, moze aj to byt problem? dolievam tak 2deci za mesiac ale dolievam to pravidelne aby sa to nezavzdusnilo

Většinou to teče přes pumpu (cca 1200,- kaček českých) A nemrznoucí směs taky stojí nějakou kačku tím že to tam pořád doléváš, takže bych to řešil co nejdřív.
Napsal: čtv 24.02.2011 22:18
od hamy
Málo vody měl jsem taky a pak jsem zjistil, že mi to chčije a ted musim brousit ventily atd ..

Napsal: pát 25.02.2011 00:07
od johnyfly1
ako si zistil ze ti to chcije a musis brusit ventily? mne sa voda straca ale este som neprisiel na to kde (vonku je strasna kosa)
Napsal: sob 26.02.2011 02:13
od johnyfly1
teraz vecer som nastartoval studene auto siel som cca 15km 80-100km/h motor sa mi nezohrial ani na pol..chybal mu este kusok..fukal len letny vzduch...vypnem auto stojim cca 45min...sadnem do auta nastartujem..teplota kusok nad modrym polickom..idem spat 15km auto sa stihlo cestou spat zohriat na prevadzkovu teplotu no zacal fukat teply vzduch az cca 5km pred koncom
takze asi takto nejak mi to kuri
